Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Ser ut som en kompetent kar med nettverk!

6 Likes

Dette var meget gode nyheter - hadde tenkt til å realisere litt Ultimo ila uka for å vekte opp i nano - nå kommer det til å koste meg litt mer :blush:

1 Like

Melding imorgen tidlig: Erik Skullerud has decided to leave his position with Nordic Nanovector for personal reasons

6 Likes

Si 2330 i kveld du

Malene forbereder velkomsten.

31Pq-ACG_400x400

12 Likes

Hadde en sagt det var meget gode nyheter samme hvem en hadde ansatt? Jeg har ikke noe formening om hvor dyktig denne karen er, kan hende er det rette person.

1 Like

Ny CEO er nærmest en nøytral nyhet i min bok. Men likte denne typen i en så crusial fase, virker som en person med stort pågangsmot

1 Like

Fra spøk til mer alvor. Virker som et bra trekk av NANO. Fremstår som en kompetent person, med lang og solid track-record. Verdt å ta en liten titt her også: Our Customers and Latest Work

4 Likes

Genialt at han har mulighet til å jobbe begge steder. Dessuten trenger vi en patriot i jobben som kanskje vil bygge noe unikt i fra Norge. De andre virket ikke komfortable med å være for mye i Oslo. Han siste var aldri innom Oslo engang.

Her virker det som om vi får en toppleder med et sterkt kommersielt/salgsmessig fokus (fremfor det forskningsfaglige, kanskje). Liker det at han er fra Norge, og samtidig basert i en av verdens store biotekhub’er i Sveits.

Fra linkedin:

image
image

7 Likes

Der fikk du sagt det. Akkurat det vi trenger er en CEO med fokus på business. Har sett gjennom LinkedIn profilen et par ganger og liker det jeg leser. Han og Marco var i AMGEN samtidig i 9 år.

21 Likes

Noen formening om hvordan dette tas i mot i markedet?

Ganske så nøytralt vil jeg tippe.

Morsomt vi får en ny Amgen innsprøytning

2 Likes

Om ikke dette fører oss over 25 så blir jeg overrasket.

3 Likes

5 år siden han var der. Drevet som konsulent siste 5 år. Hans første CEO rolle dette. Blir spennende !

3 Likes

Når Peter Braun stakk fra skuta så falt vell kursen fra 31 til 26? Nå har det gått 4-5mnd siden det, og vi har en minst like god kandidat her. Kjøper i morgen om kursen ikke stiger over 24!

4 Likes

Se fra 1:52. Tror ikke det Nano trenger nå er en som sitter med sigaren i kjeften og føttene på bordet, må nok jobbes :+1:

2 Likes

Det NANO trenger nå er en CEO som har karismaen og evnen som trengs for å lykkes i tøffe forhandlinger ,over lengre tid, med store tunge internasjonale selskap - UTEN å la seg pille på nesen. En liten ingeniør fra gulvet som elsker å gjøre beregninger er dessverre ikke en person som nødvendigvis takler slike situasjoner særlig godt. Det er ledelse, og det skjer i kulissene når den vanlige arbeidstaker er hjemme med familie og venner.

han heter vel

Knut Erik Skullerud

1 Like

25 ryker i morgen.

5 Likes