Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Dere mocker en NANO aksjonær som er i pluss på NOK 27 faktisk🙂.

Kostelig😃

9 Likes

Hehe. Lurer på om de som ble med i emisjonen på 116 er fornøyd med utviklingen :crazy_face:

Jeg gikk inn da aksjen var på 100 tallet. Sittet rolig i båten siden. Aldri vurdert selge, en selger ikke på nedgang når caset dem har er så lovende… en har ikke tapt penger før en selger i nedgangstider…

7 Likes

En av tingene jeg har lært er å ikke forelske meg i enkeltaksjer. Bare å ta en titt på avkastningen man kunne fått på eksempelvis et indeksfond i samme periode du har sittet i aksjen.

2 Likes

Ja enig i den for dere som er drevne og har erfaring I gamet. Men noen investeringer bestemmer en seg bare for skal være langsiktige og ikke røre og nå nærmer det seg endelig målstreken. Men har tatt til meg mye lærdom alke disse årene innen biotech. Og lett med etterpåklokskap.Det er ikke medisinen det har vært noe feil med gjennom disse årene, uforutsette hendelser som pandemi som ikke var mulig forutse…blant annet…men tvi tvi nå får en bare krysse fingrene at vi får flere gladnyheter fremover.

13 Likes

Jeg har ihvertfall lært at toget aldri går så himla fort som enkelte skal ha det til, det er fullt mulig å vente til alt av signalfeil og hindringer er ryddet av veien før man stiger på. Så får man heller utnytte volatiliteten i en slik aksje til sin fordel hvis man orker.

1 Like

Skal love deg en ting RakiRebSnem. Kommer det en meld om partner/ oppkjøp, eller noe i den duren, så kan jeg garantere at du må opp ganske mange prosent for å kjøpe deg inn igjen i Nanov.
Nanov er eksplosiv når det først skjer noe .

3 Likes

Det eneste som er sikkert, er at du ikke kan love meg noe som helst. :slight_smile:

6 Likes

Man kan ikke love deg noe tidspunkt, eller noe partnerskap. Men vi kan være enig om at den dagen det skjer, da er toget gått.

2 Likes

Bare å ta buss for tog til neste stasjon og hoppe ombord der. Norske tog går sjeldent særlig fort.

1 Like

Vi kommer tilbake til dine synspunkter den dagen det faktisk skjer.

7 Likes

Skal vi ta oss en pause fra tastaturet til det faktisk skjer noe i Nano? Enormt mye spam her for tiden.

3 Likes

Vi kan jo tippe kurs 31.12:

  • Under 20
  • 20-30
  • 30-40
  • 40-50
  • Over 50

0 stemmegivere

Om så aksjen skulle gå 100-200% ved åpning på en slik melding så er det langt opp til 3470,- kr :nerd_face:

1 Like

Fantasikursene kommer en gang og da har Merlin stokk og langt grått skjegg

Innholdet i småprat kan vel i beste fall brukes til et sosialantropologisk studie eller utforming av nye togtabeller for NSB (Vy)

2 Likes

Enig, og likevel er vi innom her og bidrar vi også :sunglasses:

3 Likes

Samler materiale for å skrive studien :face_with_monocle:

Det er ikke helt usannsynlig at Nano kurs kan bli firesifret noen år fram om alt går på skinner for pågående og framtidig pipeline. @savepig hadde en henvisning til markeds vekst prognosene framover for radiofarmaka … https://twitter.com/taylorprejna/status/1404432542204313604

4 Likes

Den er firesifra: 24,18

2 Likes