Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Nå skal man ikke bli ekstatisk av smårulleringer i aksjen her… men dette ser unektelig positivt ut.

3 Likes

Enig i det, satt og tittet på ordreboka når en kjøper ble synlig på 25,40 med 20K aksjer åpent.

Da tok det ca tre minutter så var vi en krone opp…

Vitner litt om bomben vi sitter på, og det er trolig 2 mill aksjer short her. Får se hvor kalde de er.

4 Likes

Lykke til med å kjøpe tilbake 2mill aksjer i tiden fremover. Tror det kommer til å dra seg til et bra forventningsrally så fort vi inntar november mnd.

2 Likes

Ja Skulleru’ sett på makan. Skulle vi nærme oss 30 etterhvert, så tenker jeg en del short begynner å lukkes. Da får vi lett noen kroner til…
Men hvem vet.
Uansett så er det positive dager på en rødlig børsflate for NN.

2 Likes

Noen som ser noe i listene til Nanov, hvem er kjøperene?

Kan være Novartis som skal ha Betalutin inn i sin portefølje? Det hadde vært en hyggelig børsmelding at et bigpharma er på vei inn i Nordic Nanovector:) spennende tider!

5 Likes

Tror nok at det er noe så enkelt som at short dekker seg litt :+1:

5 Likes

Det er befriende godt å kjenne på andres FOMO :rofl:

1 Like

Sitt på henda og hold igjen døra, det skal koste å shorte biotechs med frisk luft i ryggen.

1 Like

Hvorfor har de ikke meldt R&D dato enda? Er det Novartis som har kommet til bordet med noen interessante planer - da er det i så fall kanskje ikke så interessant med R&D-day i Q4🎉

1 Like

Hahah. Har ventet på konspirasjonsteoriene :slight_smile:

La en ting være klart - denne oppgangen er en dråpe i havet om innrulleringen fortsetter i samme tempo som tidligere - og en ting til; både Egberts og Skullerud har sagt at partner mest sannsynlig blir etter topline data :wink:

18 Likes

Er det reprise på høsten 2016 vi ser starten på?

2 Likes

Skal sjekke…ja, det er det.

6 Likes

Nå må du ta å tåle litt konspirasjon her da :smiley: Tror jeg så Harry Kirsch på Gardermoen i dag faktisk!

1 Like

Pump før ny short settes :japanese_ogre:

Kanskje fordi det er lenge igjen av q4 og de tidligere har meldt dato to uker før R&D day.

Meldte de ikke dette på en kvartalspresentasjon en god stund i forveien sist de hadde R&D day? Mulig jeg blingser. Vanskelig for de som skal delta av publikum (investorer, analytikere osv.) å planlegge når det kun er 2 uker fram da.

1 Like

Jeg så bare en tidligere penetrasjon var meldt to uker før så da trenger man kanskje ikke spekulere for mye rundt dette. To uker er vel greit med tid om dette er noe man prioriterer, dessuten kan man se det på nett.

Tak til dem som har shortet aktien. Dette har gjort at jeg har en god beholdning med billige aktier og pæn i plus.

2 Likes

Yes! Same experience here. Was already fully loaded, but managed a few more extra too. Feel super blessed !!