Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Hva jeg tror?? Dette er krutt så det holder :muscle::trophy::star_struck::chart_with_upwards_trend:

@InVivo , er ikke dette en av dine NANOV-drømmer?

16 Likes

Er det snakk om CAR-T og CD37 i kombinasjon? Noen som kan gi en kortfattet medisink forklaring i enkle termer

Her skal man altså kombinere CD37 med CAR-T. Høres rått ut!

Men det viktigste for meg med denne meldingen er at det viser at akademika, forskermiljøer etc, er INTERESSERT i Betalutin og CD37-plattformen til Nanov! Det er det som et mest bull med denne meldingen!

Også denne fra Jostein da;

«and we look forward to the outcome of this
collaboration, which has the potential to expand our CD37 franchise in a new
direction.»

27 Likes

Tror også at amerikanske investorer kan få øynene på nanov nå!

5 Likes

Hele biotek-sfæren vil få med seg dette, vi snakker om et samarbeid med utspringermiljøet for CAR-T.

Les fra meldingen;

… generate a CD37-targeting CAR-T cell approach as a potential treatment for patients with B-cell malignancies.

Trolig svært så effektivt for CLL-pasienter, altså går NANOV mot en ny indikasjon her, slik jeg ser det fra særdeles ikke-profesjonelt hold.

Hva tenker du @TyrionIV ?

(Blir CD37 i kombo med Betalutin-dødaren «smart pills» :wink:)

15 Likes

Denne meldingen setter en fjær i hatten til NANOV som gjør selskapet synlig som aldri før blant BP. NANOV vil med dette gå i en enda ny retning og berede grunnen for å innta enda et nytt enormt marked. Et marked som kommer i tillegg til det selskapet allerede har.

Har ikke NANOV vært attraktiv hos BP tidligere så blir de det nå.

Skulle de lykkes med denne forskningen kan jeg ikke skjønne at NANOV kan unngå å få bud på seg, og det vil bli noen heftige summer.

Ha en riktig god børsdag! Dersom markedet mot formodning skulle la denne informasjonen gå forbi med et gjesp, så skjønner ikke markedsaktørene sitt eget beste. Hva tenker shorterne en slik dag? Må være fryktelig å en slik melding til frokost og vite at man må kjøpe tilbake en haug med NANOV aksjer.

4 Likes

Shorterner har kanskje kapasitet til å følge opp via google (ref under), men resultater av dette er langt inn i future… så det blir med ett markedsgjesp, igjen

2021-10-19

Nordic Nanovector : enters research collaboration with the University of Pennsylvania to generate a novel CD37-targeting CAR-T cell approach - marketscreener.com

“Nordic Nanovector has obtained an option to license exclusive worldwide rights
to any CD37-targeting CAR-T cells that result from this collaboration for
further development.”

Veldig gøy og uventet melding

11 Likes

What a nice surprise this morning. Yet another potential fruit!! Can’t wait for R&D now.

3 Likes

Artig at vi allerede har Alpha37 på trappene i denne indikasjonen med noen av de beste resultatene Jostein Dahle har sett. Samarbeidet her startet forsåvidt i slutten av juni 2016. Regner med flere er anlagt til å si “Og alle vet hva som skjedde i 2016!” :laughing:

Ting tar tid, men fint om nano kunne fått litt hype rundt seg igjen. CAR-T har sannelig fått mye oppmerksomhet de siste årene og er et utrolig spennende område.

Får satse på at dette kan flytte kursen litt da, slik grafen ser ut så var det ikke så verst timet av Malene :slight_smile:

7 Likes

Tror hverken shortere eller så mange av oss andre så denne komme. Magefølelsen min sier at dette er den første av flere meldinger som kommer til å dukke opp før Q3. Dette vil nok også trigge short aktørene til å øke hastigheten på tilbakekjøp frem mot Q3.

Meldingen i seg selv utløser nok ikke det store løftet i kursen, men den bekrefter tydelig at NanoV er på tapetet hos flere store aktører.

Avgjørende for kursutviklingen ut året er at de har en tilfredsstillende rekruttering å melde ved Q3.

Da er det bare å glede seg til de neste meldingene.

4 Likes

Og dette velger de å presentere før R&D-dagen…

Kan tyde på at de har en ganske så pakket dag allerede og har flere godsaker som skal deles i løpet av Q4.

12 Likes

kun 22 handelsdager igjen til Q3-presentasjon også.

Føler meg ganske sikker på at volumet og kjøpepresset vil stige framover!

4 Likes

Kommer nok til å ta forbaska lang tid å gå gjennom oppsettet for fase-3 studiet med alle armene som skal inkluderes, tenker jeg … Best å få ut meldinger før!

Og dette tenkte jeg ikke på i hele tatt… Vet ikke jeg, et slikt samarbeid er vel meldepliktig, kanskje? Gitt OSLO BØRS og siste tids kursoppgang så er vel denne meldingen priset inn allerede :laughing:

Ikke priset inn hos meg i alle fall, jeg skal ha mer aksjer i dag :grin:

5 Likes

Tror du ikke CD 37 målstyring en kan gjøre noe med bivirkningsprofilen til car t? I såfall er det fantastisk… lavere bivikrrning med car t… Men det blir jo også selvfølgelig spekulasjoner…

2 Likes

Kult! Har spekulert i dette, men kanskje ikke akkurat denne typen kombinasjon.

12 Likes

Njet :wink:

Jeg tipper at vi kommer til å snuse på 30-tallet i dag. Legger hodet LITT på blokka her!

image

5 Likes

Flaks at du hadde rett og ikke jeg! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kommer vi oss over 28.50 kan det fort bli action, den prøvde seg inget ringere enn 4 ganger på dette nivået sist uke før den ble solgt ned.

Edit:
Poff! Der smalt det! snart 29! Snart 30! Snart 28! :poop:

5 Likes

Dette lover bra, at effekt og bivirkningsprofil blir anerkjent av flere.

Readout blir uhyre spennende, er flere enn oss her inne som har trua på at endepunktene vil møtes :handshake:

4 Likes