Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

said Mondher Mahjoubi, Chief Executive Officer of Innate Pharma. “We are also grateful for Pierre’s invaluable contributions. During his six years at Innate, he drove the advancement of several key assets to late-stage clinical development, which will have a lasting impact on the Company.”

Helt ålreit skussmål fra CEO i forrige selskap, hvor han sluttet i fjor sommer :+1:

36 Likes

Synes dette var veldig positivt. Har haugevis med erfaring! Mener det ble sagt i en podcast Wilkinson Blanch kun var midlertidig, men mulig jeg har hørt feil der. Selskapet fortjener en mer synlig CMO.

2 Likes

Vi vil gjerne se sånne aktiviteter fra han i NANO

13 Likes

Synes vel at détte skiftet viser at nanov nå ser fremover og ønsker seg medarbeidere med litt drive!

3 Likes

Trangt ut døren i dag, så dette var virkelig en dårlig avgjørelse.

Neida, dette ser ut til å være veldig nøytralt i grunn. La oss se mot Q3 og “best pipeline” :crossed_fingers:

1 Like

Usikkerhet i åpningen i dag? Vi skal vel opp i taket på trendkanalen før q3. Kanskje allerede i dag.

Hvor ligger taket tenker du?

Ca…31

… “short seller, hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?”

2 Likes

Merkelig fasong på kurs kurven idag… oppover lissom…

9 Likes

Fortsatt lavt volum, men det betyr i det minste at det ikke er en enkel sak for shorterne å få dekket seg inn.

8 Likes

Jeg tror de kommer til å redusere shorten betraktelig før Q3. De har jo vært flinke til å dekke inn før, uten å påvirke kursen nevneverdig.

1 Like

Veldig lavt, grei indikator på villigheten eller mangelen til å selge på disse nivåer. når relativt lavt volum dreier kursen flere prosenter opp… :rocket: ?

1 Like

Sprakk bobla?

Må få lov å puste litt vel :smiley:

2 Likes

Plutselig oppdaget shorterne hva som er i ferd med å skje

ja der sprakk bobla. Jeg solgte alt! Skal vurdere å gå inn igjen på lavt 7 tallet

8 Likes

18 kr i august, 23 kr for en måned siden, og over 29 nå - pent sprukket boble i såfall. Naturlig at aksjen tar noen hvileskjær nå da motstand på 31 kr ikke lenger er så langt unna. Uansett må vi vente en god uke til på fasiten som skal bestemme videre retning.

8 Likes

Magefølelsen min sier at stemningen i selskapet er mye bedre enn på lenge. Det som står mellom linjene i gårsdagens melding gir meg en “oppfattelse” av at den som skriver børsmeldingen er svært fornøyd. Tror vi får en positiv overraskelse på torsdag i neste uke. Dagen så langt tilsier at det er flere som tenker slik.

17 Likes

Selv mener jeg det var påfallende hvor fokus lå i meldingen , pipeline og videre utviklingsforløp for Betalutin.

Personlig tolker jeg det som at Paradigme rekrutterer i henhold til guiding, eller kanskje bedre.

I våres fablet de vel om 7-8 pax per mnd late summer. Om de er der nå så kan Paradigme være i boks(med sløyfe) før jul! :gift::gift::gift:

22 Likes