Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Seattle Genetics, SeaGen

Hva betyr dette?

Hvilken sammenheng?

Diffish dekket vel det meste. Du mener at retails tenderer til å bli sittende i slike situasjoner, mens aksjonærlistene viser at det er stikk motsatt. De store sitter, retail selger. Kan sikkert legge den død nå.

Tenker @Savepig gjerne ønsker å påpeke størrelsen på dealen innen Antibody Drug-conjugate spacet.

200mUSD up front og potensielt 2,9bUSD i milestones.

Ingen som tenker Alpha37 her? 212pb-TCMC-NNV003

Lisensiering generelt for Betalutin?

Eller bommer jeg her, grisen?

1 Like

Ved H1 2022 hvor Paradigme topline data nærmer sig, vil kursen nok være noget højere end 25. Lige å snart markedet kan se en ende på det, vil kursen tage af og der er meget at indhente.

2 Likes

Er et par ting, en ting er selve avtalen, men $SGEN er også et selskap vi har snakket om ifm nano en del ganger

1 Like

Siden dette har gjentatt seg også etter advarsler fra moderator, er denne brukeren nå bannet fra forumet.

20 Likes

Fint å se 20 tallet igjen

4 Likes

38 Likes

Hva er dette ? Har du en link. ?

2 Likes

Flott @pdx :slight_smile: Har sett at jobben dere har gjort som moderatorer + at forumet hovedsakelig har blitt enige om å være greie med hverandre har gitt gode resultater de siste årene. Veldig mye lettere å skrive kritiske og nyanserte innlegg når man blir møtt med saklige motargumenter i stedet for emojies. Det beste jeg vet med Tekinvestor er at jeg får vite hvorfor jeg tar feil når jeg tar feil. :slight_smile:

21 Likes

Velkommen tilbake Mr.Kappa :joy:

I stedet for å grine over spilt melk, kan du jo alltids gjøre et forsøk på å hente inn det tapte? Finnes i tillegg 100-vis av selskaper på Oslo Børs, så du kan faktisk velge og vrake.

@pdx , foreslår at du lager en egen tråd som kan hete “speakers corner” hvor alle som vil kan komme med sine tåpeligheter uansett aksje :slight_smile:
Hvor blant andre denne “Finnen” kunne uttrykke seg om sine tap/gevinster. !!

4 Likes

Om småinvestorer solgte på 17-tallet (4-5kr under forrige dag), så kan det ha vært deres meglerselskap som tvangssolgte deres aksjekreditt i underdekning. Det virker likevel ikke så trolig i seg selv, da det var flere enn 3 dager med oppgang før børsmeldingen. Er det forresten noen som har opplevd å få utsettelser i fristen for å selge aksjer ved underdekning på aksjekreditt?

Kanskje småinvestorene som fulgte så godt med at de var klar til å selge, holdt hodet klart og ventet utover dagen og 19,- med å selge?

Les aksjonærlister du så slipper du å sitte igjen med så mange spørsmålstegn :slightly_smiling_face:

1 Like

Er det så vanskelig å skjønne at noen selger i frykt for at aksjen skal gå enda lengre ned? Er ikke så lenge siden aksjen opererte i området 10-15kr…

Hvem som har solgt på 17, 18 og 19 spiller jo forsåvidt ingen rolle, poenget i det opprinnelige innlegget er at man gang på gang ser at de store, altså topp 50, sitter i ro, mens det veldig ofte er de mindre aksjonærene som har solgt.

2 Likes

Første setningen din i sitatet over spiller en rolle mtp. spørsmålsstillingen første setningen i innlegget ditt over er myntet på.

Videre topp 50 sitter ikke i ro. Noen er inn, noen er ut, noen bare endrer seg. Topp 10-15 sitter temmelig i ro.

Et annet poeng er at dette er første gangen en stor nedgang starter med et grønt candlestick. Og begge deler var veldig store. (På relativ lav omsetning både ift. tidligere og ift. kursendringen(e)).

1 Like