Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg tenker bare: Hvordan i helvete kan man selge måneden før data for LYMRIT 37-01 slippes? Da har man ikke fulgt særlig godt med på hva man er investert i.

3 Likes

Om ca 10 timer legges q3 rapporten ut. Av en eller annen merkelig grunn er jeg litt ekstra spent denne gangen.

Klarer selskapet å holde kostnadene nede på 80-90 mill? Hvor mange sites er nå oppe og går i Paradigme? Klarer vi å lure ut noe fra Lisa angående forventet mDoR ved ASH?

Og hvorfor endret selskapet datoen for q3? var det kun for å slippe tusenvis av spørsmål fra investorer som delvis ville sammenfalt med stilleperioden til selskapet? Mest sannsynlig! Håper vi at det i stedet er noe juicy heavy shit? Absolutt!

Det viktigste vil uansett være at selskapet bekrefter at vi er on track! Lykke til!

3 Likes

DNB som Doblet EK-kravet sitt har nok en finger med i spillet, samt belåninger som ble presset for langt. På toppen av PCIB emisjonen og alle som solgte for å bakke opp T-retter der. =/ For ikke å glemme at det var svært surt børsklima globalt. Jeg solgte ikke, men belåningen min ble presset til det ytterste.

1 Like

Aha, sant det. Selv kjøpte jeg aksjer for en rask trade på 48 kr som ser ut til å havne i den langsiktige haugen. Belåning tør jeg ikke drive med, utover å sitte i ferdig gearede produkter.

Tenk om det hadde fantes Bull NANO x3 hos Nordnet :drooling_face:

3 Likes

@Spot-On, har et grunnleggende spørsmål som jeg gjerne vil få svar på. Om svaret ikke kommer av seg selv i fremleggelsen.
Hvorfor ble q3 fremskutt?
Hm,når jeg tenker meg om, merker jeg at det er mange flere…

1 Like

Noen iShares fondsbeholdninger fra 02.11

iShares Healthcare Innovation UCITS ETF - Pr 2.11.2018
NANO NORDIC NANOVECTOR 1.61 USD 6,373,856.88 Health Care NO0010597883

iShares Ageing Population UCITS ETF - Pr 2.11.2018
NANO NORDIC NANOVECTOR 0.53 USD 1,386,385.37 Health Care NO0010597883

iShares MSCI EAFE Small-Cap ETF - Pr 2.11.2018
NANO NORDIC NANOVECTOR 0.01 USD 1,375,517.51 Health Care NO0010597883

2 Likes

Mistenker at vi sitter ‘mind blown’/‘starstruck’ og følger med, og glemmer det meste av spørsmål som en ikke har klart å skrive ned på forhånd. Jo mere jeg lette etter spørsmål, jo flere svar fant jeg og spørsmålene jeg først fant er besvart i grove trekk her eller i annen leting. :flushed:

2 Likes

…spot-on, det var det jeg trodde! Portvin her;)

2 Likes

@ studenten, tror det er greit å tenke gjennom, og skrive ned spørsmål på forhånd, ja. Forberede seg.

Hva jeg ønsker meg i morgen?

Bravo som uttaler seg om strategien videre: We will start to explore the posibilities for strategic partnership in the EU.

Hadde vært noe det tenker jeg. Stoppet kjeften på alle emisjonsnissene rundt omkring. :slight_smile:

5 Likes

Er det lov å spørre om hvordan selskapet selv estimerer LOA?

Ønsker nano lykke til med presentasjonen i morgen. Føler meg trygg på at de er godt forberedt og gjør en god figur. Det er tross alt mye som står på spill fremover. Så får kursen heller svinge litt hit og dit i det korte bildet.

3 Likes

Hvis du spør en baker om rundstykkene han lager er det beste i byen, så vil han neppe svare at baker X på andre siden av byen sine rundstykker er bedre. Samme gjelder for Betalutin: Hvorfor skulle vi investert i noe som selskapet selv ikke har troa på? :slight_smile:

Så jeg tenker at dette spørsmålet får være opp til analytikere å vurdere, og ikke selskapet selv.

2 Likes

Mener å huske lignenede har vært spurt tidligere, hvorpå svaret er ‘We can not comment on such matters, but things look very good!’.

1 Like

Relevant spørsmål i morgen?:
Etter hvor mange pasienter kan det bli aktuelt å øke dosen fra 10/40 i Archer studien?
10/40 synes jeg er puslete.
Hvorfor går de ikke rett på 15/40 som allerede har en god sikkerhetsprofil uten Rituximabdosene i etterkant?

Student86, takk for svar:)

Costa sa jo alltid at Betalutin definitivt er et produkt.

Bravo dempet jo ikke så voldsomt på det heller.

1 Like

Spørsmålet mitt hadde ingenting med å gjøre om et selskap er i stand til anbefale konkurrenter av mangel på tro på eget produkt.

Men på diverse forum så diskuteres det om ikke DNB ikke burde ha oppjustert sitt estimat av LOA, av den grunn kunne det vært litt artig å vite hva NANO selv ville ment om det.

Men som forventet, som Student86, også bekrefter, er det noe selskapet ikke kan kommentere.

1 Like

Tviler på at de er så veldig opptatt av å gi noe tall, men sånn som de uttaler seg vil jeg si at de mener at registrertingsstudiet skal lede frem til markedsgodkjennelse.

Men på diverse forum så diskuteres det om ikke DNB ikke burde ha oppjustert sitt estimat av LOA, av den grunn kunne det vært litt artig å vite hva NANO selv ville ment om det.

Jeg tenker at dersom dem hadde svart ærlig på dette spørsmålet om LOA, så vil jeg tru dem hadde sagt 100%…
Med alle som har blitt ansatt over de siste par åra , så vil jeg vel tro at det er mange som har ståltro på nettopp Betalutin som medisin… Jeg har trua :slight_smile:

1 Like