Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

How so? Lutathera er jo for en helt annen indikasjon.

Fordi det viser at RIT er en ettertraktet behandlingsform.

Når vi i tillegg vet at det er et utall av halvdårlige behandlinger mot FL og NHL, så er det god grunn til å tro at Betalutin og Humalutin kan bli en skikkelig blockbuser innenfor nevnte indikasjon.

For ca en drøy mnd siden ble det postet et innlegg om at Costa hadde begynt i et sveits-basert helseinv.selskap. Men jeg fant ingenting om han på hjemmesiden. Noen som vet hva Costa gjør for tiden?

Om LC jobber for et stort investerings selskap så er jo det knall for vår del. Spesielt om LC mener at Nano er et godt kjøp.

Synergi og ryktebørs vil også få andre investorer til å få øynene opp for Nano.

1 Like

At Betalutin og Humalutin kan bli to skikkelig blockbustere er vi helt enige om. Men å “veldig direkte” sammenligne salgstall for to legemidler som behandler to vidt forskjellige indikasjoner synes jeg fremdeles er mer enn litt søkt.

Et minstekrav må i såfall være at pasientpopulasjonene størrelsesmessig er omtrent like store, at behandlingene koster det samme, at antallet sites som kan administrere behandlingen er likt osv osv.

LC driver fortsatt å deler nyheter om Nano på Linkedin. Ja, han var gjerne for optimistisk i sine utsagn, men herregud for en fin type han er

13 Likes

Motargumentene har hele tiden vært produksjon, oppbevaring, logistikk, overbevise klinikere, opplæring av klinikere, overbevise pasienter osv.
Alt dette har Betalutin til felles med Lutathera.

Nå viser det seg at alt er ubegrunnet vrøvl :smile:

Hold på hatten, og ikke minst aksjene :champagne:

9 Likes

Velkommen tilbake engelskmann
Du har vært savnet

3 Likes

Hyggelig at du er inne igjen LM. Jeg kjøpte meg inn på ett dårlig tidspunkt i desember 2016, og har vært en truseskvetter, men har, heldigvis, beholdt trusene på ene og alene på grunn av dine tidligere skriverier. Er glad for at jeg ikke valgte og selge under ferden og har idag for første siden min inngang, vært break even. Savner dog Fru.Pedersen da dette var en reflektert skribent.

God helg :smiley:

5 Likes

Da har du virkelig fått testa tålmodigheten. Hold ut. Vi er der snart!

5 Likes

Ja, har ikke tenkt å selge før evt oppkjøp eller kommersialisering. Håper på minst 250+ en gang ute i 2020.

5 Likes

Er selv fremdeles i minus men kjenner man får puste igjen her oppe ja. Er deilig.

Aner eimen av blå tall.

9 Likes

Say whaaat?? Trodde alle dere TA folk hadde tjent 10-talls millioner på tradingen deres!:wink:

3 Likes

Hei! Så at du på en annen tråd lurte på hvor mye jeg er inne med forhold til min tidligere posisjon. I antall aksjer så utgjør det i underkant av 50%. men i andel av totalt investert kapital utgjør NANO nå 25% og PHO 75%.

2 Likes

Sterk oppgang i dag!
Kunne vært større omsetning, men 27 millioner er ikke verst :+1:
Tar helg i blått, og gleder meg til tida framover! :money_mouth_face::+1:

7 Likes

01.November 2016 var kursen 83kr. Nå, ca 2 år senere tikker vi inn på nærmere 79kr. Man kan gjerne argumentere for at kursen var oppblåst i 2016, men med et registreringsstudie i full fart fremover, Archer-1 i gang og snart read-out i dlbcl tørr jeg påstå at aksjen på nåværende tidspunkt er kraftig underpriset. Og husk; vi har et produkt på markedet om ca 2 år om alt går etter planen :slight_smile:

5 Likes

image

Nordnet vurderer endelig porteføljen min til noe mer enn 0/3 stjerner :smiley: (100% NANO)

15 Likes

Frontmasta har gravd dypt. Anbefaler dere å bruke en del av kvelden på å lese hans fredagsepistel…

NANO Betalutin på markedet i første halvdel av 2019

2 Likes

Og vips har NANO slått OSEBX siste 12 måneder: :stuck_out_tongue:

15 Likes

Konjunktursikker, denne NANOen.

1 Like