Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ingen fare. Jeg forsto spøken.

1 Like

Eg tog han isje

1 Like

Dagens fra DP.

17:41:26 61,673 22 639 BATF
17:40:40 61,553 24 074
3 Likes

Noen som vet om DnB-konferansen i morgen er åpen for mannen i gata?

Vil jeg tro.
Registrering her:
https://dnb.meetmax.com/sched/event_51203/~public/conference_register.html

1 Like

Verd å sjekke innom fundamentalt tråden etter i kveld, vi har gjort et dypdykk inn i patent-søknaden som Frontmasta linket på HO:

1 Like

Betydelig potensial for aksjen og kjøpsanbefaling på Nordic Nanovector på 110.

Var det hele analysen din? :wink:

Kanskje du kan komme med noe mer?

:joy: :joy: :joy:

Synes det er interessant at Bravo fokuserer på oppkjøp nå. Har Nano hatt merkbar pågang i det siste? Regner med å få høre mer om dette i kommende podcast.

Et lite spørsmål, plikter styret å videreformidle et bud til aksjonærene?

giphy%20(4)

2 Likes
4 Likes

“Nordic Nanovector-sjef Eduardo Bravo uttalte under DNBs helsekonferanse onsdag at det å åpne nok klinikker er den største utfordringen for selskapet. Fortsatt gjenstår det å åpne flere av de store klinikkene.”

Hvorfor tar dette her så lang tid? noen som har peiling på hvordan prosessen er med å få en site åpen for innrullering?

Vet ikke, men det lukter emisjon. Sammenlign tallene for hvor mange klinikker de har åpne nå, og hvor mange ekstra de ønsker å åpne.

2 Likes

Søkt…

Per 5. november var antallet 51 sites i 16 land. Hvor mange klinikker som er åpne idag vet vi ikke, uansett hvordan media velger å skrive om det. Selskapet oppdaterer kun tallet på kvartalspresentasjonene, ref. Paradigme-update i april:

Emisjon behøver ikke å være negativt. Da starter selskapet opp flere kliniske studier og får cash til å begynne og drive butikk.

3 Likes

51 er siste offentlige tall de gikk ut med, da alts[ 6. november p[ kvartalspresentasjon. Det er dette tallet de gjengir.

Null forståelse for hvilken sammenheng du sikter til her. Men registerer at du uten noen tilsynelatende sammenheng klarer å smelle inn emisjonlukt i din fjerde post om NANO.

7 Likes

Det har vært planlagt 80-85 sites siden 2016, det tar alltid noe tid før alle sentrene er startet, men betryggende at de følger planen :slight_smile: