Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hmmhmm.

Last Update Posted : September 12, 2018

Men ennihu, details schmetails!

3 Likes

Legg det inn i triggerkalenderen!

1 Like

Det vil komme informasjon om ARCHER-1 - og det vil slå ned som en liten bombe blant industrielle, profesjonelle og småinvestorer. Følg med. Følg med.-

3 Likes

Tror det var biotekaskjer-tråden jeg nevnte det, men ja jeg vet om flere. ImmunoGen tror jeg har utlisensiert en kandidat, også hadde Agensys ett en gang i tiden. Google disse navnene og CD37 så finner du nok mer informasjon. Har ikke sett at noen av dem kan konkurrere med NANO på resultater.

1 Like

Ikke noe sprengstoff, men Kolstad har vært på besøk hos Zinzani på universitetet i Bologna i starten av Oktober. Kan ikke huske å ha sett det noe sted.

3 Likes

Vet du noe oss dødelige ikke vet, eller er dette ren ønsketenkning?

3 Likes

Fint lite funn!

En ser også at det var Zinsani som presenterte Copanlisib der. Altså: Når han tok seg turen til Nordic Nanovector sin CMD, så trenger en ikke å tenke på han som noen som har noen spesiell agenda for NANO fremfor andre aktører, han er bare en vitenskapsmann som snakker om nye medisiner helt generelt.

1 Like

Angående dette; når selskapet endret Q3 dato til 6 Nov, endret de jo start av “quiet period” til 23 Okt. Er det da slik at de ikke kan melde noe i den 2ukers perioden? eller hvordan fungerer det?

1 Like

Nok en gang må vi minne om hva “quiet period” betyr. Like greit å ta det en gang til, for du er sikkert ikke den eneste som lurer på dette.

Selskapet kan sende ut all mulig informasjon de ønsker, men den skal børsmeldes. Og IR kommer ikke til å svare på spørsmål fra enkeltinvestorer i perioden. Ingen skal få noen “fortrinn” gjennom å sitte på informasjon fra ledelsen i denne perioden.

9 Likes

Oi beklager så mye. Og takker så mye.

Aner ikke, men han har truffet ekkelt bra på noen kjøp han har meldt.

1 Like

Jeg handler utelukkende på kunnskap og svært sjelden på magefølelse eller ønskekvist.
Min kunnskap har sin kilde i åpen og allmenn tilgjengelig informasjon.
For min egen del handler det utelukkende om når markedet plukker opp informasjon og evner å sette sammen puslespillbrikkene av informasjon som sirkulerer der ute. Noen ganger går det raskt - andre ganger tar det håpløst lang tid.

Takk for det. Mine tre siste handler i NANO har vært av den virkelig hyggelige sorten.

Har kjøpt betydelige poster denne uken (til det jeg oppfatter som en svært hyggelig penge), så får vi se om jeg lykkes med å treffe “hoppkanten” også¨denne gangen. For nye lesere vil jeg bare presisere at jeg akkumulerer NANO og til tider investerer kapital som er frigjort ved realisering av ulike typer investeringer som er gjort over lang tid. Min posisjon i NANO er svært langsiktig og jeg vil ikke selge mine NANO aksjer før jeg blir tvunget - altså ved at selskapet selges eller på annen måte realiseres.

Vi ønsker hverandre lykke til.

13 Likes

Drøy påstand, all den tid de ikke har startet opp klinisk enda. :blush: Hvis du derimot tenker på nærmere oppkjøpstid så er jeg med på at det er sannsynlig.

3 Likes

Ja, helt klart! Her er det siste jeg så fra den kanten da jeg var ute og kjørte forleden:

image

Bare måtte :open_mouth:

5 Likes

Og her…

3 Likes

Og skulle du ha sett:

https://nanoinvestors.wordpress.com/category/archer-1

4 Likes

Ja, hos rek og på savepigs nettside. :smirk:
Som før.
Urgh, irriterende å ikke finne noe.
De holder kortene tett, men snart får vi jo noen svar…

Fant forresten også ut hvorfor det var behov for forrige emisjon hos Targovax. Et for meg ukjent forretningsområde i “mange skudd mot mål”- strategien der.

Jeg/vi er nok såpass off-topic nå at kanskje @pdx kan rydde innlegg til svadatråden eller biotec småprat? :scream:

5 Likes

:joy::joy::joy:

Helt nydelig.

1 Like

Bombe - Da blir det vel nylig foreslåtte FDA-godkjente Truxima (Rituximab biosimilar) fra Celltrion og asiatisk partnerskap da :grinning: