Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hehe, det kommer info om ett studie som ikke engang har dosert en eneste pasient enda, og det vil slå ned som en bombe!
image

Følg med, følg med.

8 Likes

Jonas Einarsson har poengtert hvordan Archer-1 kan benyttes i 3FL ved “proof of concept” studiet, samt at Betalutin som monoterapi er godkjent. Det er en undervurdert bombe, som jeg tenker blir siktet til her. At en del skribenter herpå er vedkjent det, er ikke det samme som at markedet har på noen måte tatt det inn over seg.
Strengt talt har ikke jeg heller noen forståelse av hvor mye det kan påvirke, og således gir jeg, som markedet, det 0 prioritet enn så lenge. Men altså en potensiell bombe.

4 Likes

Her er slidesene han brukte :wink:

12 Likes

Du har ett bedre ordforåd @studenten86, du har lært deg betydningen av ordet KAN og bytter selvfølgelig ikke det ut med det bastante VIL ordet som bekrefter at noe allerede er tilfelle.

3 Likes

Skriver jeg på HO, så anvender jeg nok ‘vil’ i stedet. Det er for nært til at min belåning presses om dagen, så må hausse litt. :wink:

1 Like

Jeg sendte en mail til Brondberg for en stund siden og spurte om dette med proof of concept. Svaret hennes var helt klart - Rit + Bet komboen må gjennom en egen fullverdig studie for å få godkjenning. Fordi om “Einarsson sa det” så er det ikke nødvendigvis korrekt. Det har vi flere eksempler på etter hvert. Man må huske at han ikke er en representant for nano, og være forsiktig med å bruke han som sannhetsvitne.

Edit: Se post nedenfor. Min “Svaret hennes var helt klart” var unøyaktig, hun sier at komboen må gjennom “regulatory approval” uten å si noe om HVA slags prosess dette er. Om det er en studie eller noe annet, har jeg ikke grunnlag for å uttale meg om.

2 Likes

Nå var det JE sa, at en lege kunne vurdere på egenhånd å sette i gang 2 separate terapeutiske tiltak for sin pasient fordi det ville være det gunstigste for pasienten.
Altså ikke gi pasienten en Archer-1 behandling, men en Rituximab og så en Betalutin behandling. Det sammen i praksis, men ikke det samme i navnet. Så vet ikke om din mail er bekreftende/avvisende kategorisk?

3 Likes

True that. Men uten å ha lest hva du skrev til IR så tenker jeg at hun kanskje har svart på noe litt annet enn hva Einarsson mente? Han mente at kombinasjonen kunne komme til å bli brukt i tredje linje, som Rituximab etter Betalutin, hvis fase 1b gav proof of concept.

På det viset mente han at kombinasjonen vil bli den rådende behandlingen i tredje linje, og således øke salget av Betalutin som en konsekvens.

Det er ingenting i veien for en lege å gjøre det på den måten som jeg har forstått det. For 2L må det en studie til.

5 Likes

Beste innlegget på leeeeeeeeeeenge her :slight_smile: Takker.

Archer-1 status: “Enrolling soon” pr. 2 Oktober (slide 17).

3 Likes

Tok det litt på husken, og det bør man jo aldri gjøre… Så jeg tok et dykk i mailarkivet mitt. Jeg spør om den vil bli “tilgjengelig” - hun sier det må “regulatory approval” til, strengt tatt sier hun ikke noe om nivået på en slik godkjenning… Så jeg tipper spekuleringen kan fortsette :slight_smile:

Svar:
Many thanks for your question.
Betalutin + Rituximab combination treatment will be subject to a separate regulatory approval.

Have a lovely Sunday

Malene

Min mail:
From:
Sent: onsdag 5. september 2018 19:58
To: Malene Brondberg <[email protected]>
Subject: Bet + Rit combination subject to FDA approval?

Hi, is it possible for you to comment on the following: Will the Betalutin + Rituximab combination treatment be subject to a separate regulatory approval, or will it be available as a combination as soon as Betalutin has received its standalone approval?

Jonas Einarsson of Radforsk stated the latter as “his understanding”. I realize he has no affiliation to NNV and speaks on his own (and Radforsk’s) behalf, but this is a subject that seems unclear, at least to me. If NNV could elaborate, it would be beneficial.

4 Likes

Virker som Nano tiltrekker seg solide folk hvertfall!

i mai i år ansatte de en frøken Amoroso som senior Medical Director Betalutin Clinical Program. Hun kom fra stillingen som Director for Clinical Development hos Celgene…

6 Likes

Lurer på hvordan kolstad utrykket seg når han snakket om denne sliden?

Ja, det mener jeg er helt riktig.
Du må gjerne fremstille det som en latterlig fremtidsprediksjon, men her sitter dere altså uke ut og uke inn og leter etter informasjon om ARCHER-1 og alt dere klarer er å poste tullebilder av Colin Archer redningsskøyter og logoer fra andre uinteressante selskaper uten tilknytning til NANO. Dere klarer ikke finne noen informasjon knyttet til ARCHER-1 overhodet, så synes dere det er rart at jeg skriver at det VIL komme informasjon som markedet vil oppfatte som positivt.

Ha. Ha. Ha. Er det så vanskelig å begripe? Det er min vurdering at hvis NANO letter litt på sløret gir litt dybdeinformasjon om ARCHER-1, informerer om hvor langt de er kommet - ja, kanskje bekrefte at det ikke er noen planer om å (også) sette ARCHER-1 på hold slik de har gjort med andre studier.

Markedet har - etter min vurdering - priset ARCHER-1 til null (gitt dagens kurs).
…og nei, det skal ikke så mye håndfast informasjon til vedr. ARCHER-1 før markedet lemper hele studiet inn i sine modeller.

Ja, vi får vente og se. I mellomtiden får du ha det riktig så trivelig på den lille tuen du har krabbet opp på.

2 Likes

Det er mye med NANO markedet har priset til 0 :grin:

1 Like

Du må gjerne dele det med oss, hvis ikke fremstår dine påstander som litt tomme. Vi er litt av noen idioter som ikke har funnet frem til den informasjonen om ARCHER-1 som du sitter på! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 Likes

Jeg lever godt med at andre vurderer de som tomme i dag.
Kanskje den fremstår som mer meningsfylt for andre etter noe tid.

Hva mener du? Det er vel ingen som tror at ARCHER-1 er utsatt?

Jeg har snakket med ganske mange investorer som priser ARCHER-1 i null.
Årsaken , tenker jeg, er at de ikke har nok kunnskap om ARCHER-1 (og det er et problem for NANO-aksjen) og den andre årsaken, tenker jeg, er at man frykter at også ARCHER-1 kan lide samme skjebne som HUMALUTIN.

EDIT: Beklager trykkleif. Nå rettet DLBCL til HUMALUTIN.

Samme skjebne som DLBCL? Skjønner heller ikke hvorfor noen priser ARCHER-1 til null, det gir jo ingen mening.

Nok kunnskap om ARCHER-1 og synergieffekter mellom Betalutin og Rituximab? Det er jeg helt uenig i deg med. tror markedet er veldig bevisst det potensialet som ligger i comboen.
Hvor mye mer info enn dette trenger man?

5 Likes

La oss være uenige om det , da.
Du mener markedet er godt informert om innhold og status på ARCHER-1 og at markedet har priset inn dette i sin vurdering av NANO. Jeg mener noe helt annet (markedet ønsker mer informasjon).
I mellomtiden kan man jo sitte på Google og lete frem ARCHER-1 morsomheter til den store gullmedaljen.