Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Mer informasjon om HVA? Det eneste som trengs her er jo kliniske data fra ARCHER-1 for å bekreftet de prekliniske funnene.

Ellers hadde det vært fint om du delte den informasjonen med oss, som du mener er så relevant og er offentlig tilgjengelig. Du har en rimelig arrogant og nedlatende holdning ovenfor alle de som har lagt ned betydelig med tid og ressurser i grave frem informasjon om Nano og deler det her på TI.

5 Likes


image
Er det mulig at de +12 med effekt-data, er 5 til 15/40, 4 til 20/100 og 3 til arm 5?

Kolstad skal også snakke på Onkologisk forum 2018 i Bergen neste mnd. 15.11

2 Likes

Markedet vil ha bevis ikke synsing. Derfor er ikke Archer kalkulert inn i dagens kurs.

2 Likes

Det ser da strengt tatt ut til at godeste Kolstas skal snakke generelt om CAR-T. Hva er egentlig relevansen i det?

Samme avvikende svar som alltid og aldri svar på direkte spørsmål om hva han mener han sitter på.

Det har aldri kommet noen info fra denne kanten noensinne. Kun bredsideprat om alt han vet som ingen andre vet.
Fakta er han vet absolutt ingenting. Kun det han leser her og som alle oss andre også finner på nettet.
Av de absolutte sannheter og “tro på meg” utsagn i fortiden har absolutt alt vist seg å ikke holde vann.

Som jeg har sagt før, les gjerne hva som blir sagt, men ta aldri en kjøpsavgjørelse på informasjon som ikke blir bevist og bekreftet.

8 Likes

Mener at han har kjørt kliniske studier på CAR-T for Novartis eller Kite her på Radium.

Vil rette på deg der, det har kommet info om at short fremdeles er reelt i NANO, og at han alene representerer over 6-sifret slik sum i utlånte aksjer for dette øyemed.
Tar du dette for god fisk, er det informasjon vi ikke hadde før.

Igjen, ingen beviser på det. Jeg kan si jeg har lånt ut 80000 aksjer til short. Det blir opp til deg å tro på det.

5 Likes

Klart ARCHER-1 har en risket verdi per i dag selv om ikke første pasient er dosert.

Jeg kan bjuda på litt mer @vegar_beider. Du trenger ikke tro på noe av det jeg skriver. Det _er_helt greit :slight_smile:
For ca 1-2 uker siden ble jeg oppringt av Norne Securities.
De tok sin 1/2-årlige telefonsamtale. Delvis for å oppdatere med på deres markedssyn generelt, litt for å hanke meg over som kunde. og for å høre hvor jeg var investert og hva jeg tenkte fremover. De kunne selvfølgelig være behjelpelige med å flytte posisjoner :wink:

Jeg fortalte han at siden sist hadde jeg ryddet i min portefølje, flyttet alt til NANO, solgt unna mange andre langsiktige eiendeler (bl.a. biler, eiendom og litt annet rask) for å investere enda mer i NANO.

Reaksjonen var ganske tydelig. Han rådet meg til å bli sittende der jeg var.
Han mente NANO vilel få et solid løft frem mot ASH. Han mente det var mange triggere, men spesielt forventinger mot ASH, en ledelse som selv ønsket å bidra til “kompetanseheving” blandt investorene for å synliggjøre selskapsverdien på en ordentlig måte. Han så for seg en kurs på rundt emisjonskurs - eller noe høyere.

Ta det for det det er verdt. I min bok går det inn som et ørlite innspill.
I likhet med alle andre her inne tar jeg mine egne valg og tar alle innspill med meg nå valgene tas.
Når jeg selv skriver at jeg har kjøpt den siste tiden, så er det en ærlig opplysning fra min side. Hva folk mener om min handling blåser jeg i - og det bryr meg lite at du mener jeg lyver.

Forøvrig synes jeg innspillet fra Norne var interessant , på mange måter.,

7 Likes

17 dager siden Kolstad var i Italia og sa at Archer-1 enrolling soon.

Jeg kan ikke tenke noe annet enn at FPD kommer rundt selskapets q3 rapport. Maks midten av november. Skal virkelig bli godt å få kicket igang studien.

1 Like

Javlel, så var det denne informasjonen om ARCHER-1 som du mener er offentlig tilgjengelig, vil du dele den også?

Du får lese det jeg skriver.
Jeg har ikke sagt at jeg sitter på noen informasjon. Jeg sier det vil komme informasjon.
Videre sier jeg at jeg har kjøpt NANO aksjer den siste tiden basert på kunnskap fra åpne kilder.
Det er en yndet hobby å tillegge folk meninger og utsagn de ikke har presentert, men det får stå for din og @vegar_beider sin regning.

Javel, hvilken type informasjon er du mener vil komme da?

Jeg mener det vil kommer en tydeliggjøring av forskningsopplegget, en dybdeforklaring på hvilken rekkevidde ARCHER-1 har for nyttiggjørelsen ab Betalutin som virkestoff (alene og i kombinasjon med andre legemidler). Jeg tenker også at Bravo vil gjøre det meget tydelig for markedet hvilket potensiale som ligger i ARCHER-1 studiet (som faktisk er ganske så enormt).
Videre ser jeg for meg at det vil komme en forsikring på at ARCHER-1 studiet er underveis og at det overhodet ikke er noen planlegging knyttet til å “legge det på is” for å sikre finansieringen av PARADIGME-studiet.
Jeg ser også for meg at vi vil få en gledelig overraskelse når det gjelder oppstart av kliniske studier.

…og så ser jeg for meg ytterligere en (positiv) overraskelse, men den velger jeg å holde for meg selv inntil videre. Håper det er greit.

1 Like

Du må gjerne dele det også.

Og at ARCHER-1 har kjempepotensial er jo ikke noe nytt, det skjønner jo alle som har brukt mer en 1/2 time på caset Nordic Nanovector.

Men du snakker om informasjon rundt ARCHER-1 som du mener foreligger men som ‘‘vi’’ ikke klarer å finne frem til.

Dette minner mer og mer om hodeløs hausing.

1 Like

@pdx er det mulig for meg å blokkere enkeltpersoner her inne?
hvis jeg f.eks synes de spammer tråder med høytflyvende, intetsigende, usannsynlige (og av og til beviselig falske) påstander? Blir fort mye støy tenker jeg, greit å sile ut en del hvis man kan? :slight_smile:

7 Likes

Tilhørende bilder og kildehenvisning i sitatet der.
Noen med tanker omkring dette, leser jeg det feil? Det er vel ingen her som har forment at det vil komme kun 4 til i 20/100.
Om vi er ferdig med å jage drømmer til en gutt som sist han satt her på forumet å drømte, bidro selv til utlån av 100k + aksjer mens selskapet hadde gått gjennom en knallhard start på året. Hans drømmer er like fort håp om å få lånt ut nye aksjer som noe annet.

Hvor leser du dette?
Det du klipper inn ovenfor er en forklaring på at jeg mener det er et sug i markedet etter informasjon og at folk fyller spaltemetere med tullebilder.

Men, ja, jeg mener også at det ligger informasjon ute som flertallet ikke evner å lete seg frem til. Det er mange nivåer av opplysthet. Noen er helt på bunn og noen er ganske godt opplyste. Du ser ut til å mene at her inne er graden av informasjon skyhøy. Jeg utfordrer deg gjerne på det. Jeg vil si at nivået her inne er godt, men det er flere ting som er oversett , bevisst utelatt eller ikke delt av andre årsaker.
Det er ganske ofte jeg diskuterer og deler informasjon via PM eller epost med folk som ikke ønsker å dele på åpne forum (inkl lukket medlemsforum).

2 Likes