Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

6 Likes

Hva skjer i Nano i dag? Plutselig går omsetning og kurs opp.

Veien er kort opp tilbake til 67kr, forrige motstand. Fint tidspunkt å kjøpe for en trade.

50 dagers MA ser ut til å krysse gjennom 100 dagers på mandag. Kan tolkes som et bull-signal, og det kan være at noen derfor kjøper seg inn?

Handlet litt fra solsenga i dag. Fortsatt god sommer! :sunny:

1 Like

Typisk at aksjen går den dagen jeg skulle kjøpe mer. Var keen på inngang på 58, får se om det faller tilbake de neste dagene.

Kanskje en mini short squeeze. Både Bogle og GSA reduserte i går.

den skal ned igjen, vent til neste uke å se.

1 Like

Kanskje Kolstad er ferdig med ferien??

Vet det har blitt pratet mye om før, men hva slags markedspenetrasjon regner folk betalutin vil oppnå? Med en enkel behandling (engangsinjeksjon) + en stabil og god safety profil må det være mulig å oppnå 80-90%? Noen som eventuelt kan utdype ulike hinder for dette (f.eks. motstand for ARC eller leger som av en eller annen grunn ikke vil bruke det beste produktet på markedet)?

I tillegg lurer jeg på hvor mange år man regner med å opprettholde denne markedspenetrasjonen. Personlig har jeg benyttet meg av 5 år i mine analyser, noe jeg anser som konservativt.

Dette høres veldig mye ut, klarer de 25-40% så må jo det være strålende!
Hvis de ikke da er partner med Big Pharma som har kontaktene og distribusjonen på plass, da vil de kunne nå flere skulle man tro.
Jeg tror ikke dette blir et tema uansett, tror nok det går samme vei som Algeta- først partneravtale så oppkjøp.

1 Like

Var kanskje litt overtenning, men hvordan velges en eventuell behandling for pasienter? Hvis jeg hadde vært pasient ville jeg ha valgt den enkleste og mest effektive behandlingen. Hvis betalutin viser seg å være best på disse to områdene, ser jeg kun at pris og lokasjonsproblemer gjør at man velger annen behandling. Dette innlegget er forresten ikke et forsøk på haussing, men prøver å forstå hva som kan hindre produktet fra å bli en suksess.

Forventet markedspenetrasjon er vel også noe BP vil regne på ved et eventuelt bud, så er vel aktuelt uansett?

2 Likes

Man har jo lest en del om at BP i USA gjerne har bedre kontaktnett med behandlere osv, så deres medisin blir foretrukket av mange behandlere.
Pasienten har jo også sitt å si da, men hvis legen er standhaftig på at medisin X er det beste for deg, så velger de fleste X og ikke Y kanskje?
Jeg tror uansett at innen Betalutin er på markedet så er enten Nano partner med, eller oppkjøpt av BP.
Og gjerne for meg, kom bare og kjøp mine aksjer BP, så dyrt som mulig! :money_mouth_face::stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

Solgte fire kassetter i går.

La meg gjette: Aha, Wham, Abba og Scorpions? :rofl: :sweat_smile:

5 Likes

Hvis det er 3FL det er snakk om er ikke høye anslag så galt. 25-40 er nok for lavt.
Hva skulle resten ty til bortsett fra en tidlig død eller Copanlisib?

Blir spennende med første resultater på 2FL.
Anser Lugano 2019 som rett tidspunkt for dette. Ser noen håper på ASH. Tror nok det blir med håpet.
Vi får uansett en boost fram mot ASH. Hvis vi ikke får det før ASH regner jeg med de modnete 20/100 3FL vi gi et kraftig rykk.

1 Like

Riktig! Måtte ha penger til å leie surfbrett. Kjøpte denne i går: https://www.youtube.com/watch?v=pVfA9r-AVOg

2 Likes

Radioimmunterapi, Rituximab(mono), copanlisib, idealisib vil vel være hovedkonkurrenter.
På pasienter som til 3FL behandling ikke har vært Rituximab refractory kan det kanskje være et mer naturlig valg med Rituximab(eller synonym-preparat)? Anser det absolutt ikke som umulig at Betalutin kan konkurrere mot andeler av de som ikke har tilbakefall fra Rit behandlinger. Men tenker det er årsak til at vi burde være godt fornøyd om det er 20-30% markedsandel for 3FL.

1 Like

Fikk dere med dere den, i ordreboka?

Noen storfisker som ypper? Et lite øyeblikk lå det 200k aksjer ute til salg på 60.20 kr. Forsvant kort tid etter.