Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg har tidligere tenkt litt rundt dette og kom fra til totalt 15 fase 2-pasienter, hvorav 2 vi har data på fra før. Nå sier Kolstad 12 pasienter i fase 2, så gitt oppdatert info fra han, så er det 10 nye effekttall vi får derifra siden 2stk av 4 på Ash 17 ikke var klare til avlesning.

Arm 1 er presentert ferdig med N=30 for fase 2 arm 1.

Mitt bet er at Kolstad sitt bilde ikke er oppdatert helt nøyaktig, gitt at de har innrullert 77 i fase 1 som clinicaltrials.gov peker mot (207 totalt i studien)

1 Like

Hva prøver du egentlig å fortelle her? At du sitter på informasjon som er offentlig men lite kjent/tilgjengelig?
Skjønner ikke helt hvorfor du bare stikker innom her for å bruse med fjærene for å fortelle at du vet noe som ikke ‘‘vi’’ vet.
Du bidrar jo ikke på noen som helst måte med noe ny informasjon her.

Beklager å si det, men du virker veldig oppmerksomhetsyk, noe som jeg tror er årsaksforklaringen på din opptreden her.

Og igjen beviser du din nedlatende holdning ovenfor oss andre her inne:

3 Likes

Har du noen eksempler på dette? Hvorfor ikke dele det med oss? Du sier jo implisitt at vi overser noe som du mener har verdi.

Verdien av dette forumet er jo at vi tilsammen vet mer enn vi ville gjort alene. Det er mange flinke bidragsytere her som graver og deler info til oss som ikke er like flinke / dedikerte.

7 Likes

Dette er på en måte slik hele “markedet” fungerer. Lik det - eller ei, men slik er det.
Markedet består av aktører som i større eller mindre grad evner å finn, tilegne seg, konsumere eller forstå informasjon. Noen er flinke til å analysere, se sammenhenger og trekke koplinger mellom informasjon.
Det finnes ikke noe ønske om å dele all informasjon slik du beskriver. All informasjon mister sin verdi så snart den er delt og spredd for alle vinder.

Selvfølgelig skal man bidra med informasjon og dele - diskutere og bidra på et forum, men det finnes grenser for alt.

Ok, da sier vi at det er en grei forklaring, så lar vi det ligge.

Kan vi ikke nå forsøke spore debatten inn på temaet uten at sheriffen må gripe inn hele tiden.
Enkelte har en sykelig trang til å diskutere person og selve_diskusjonen.

3 Likes

OK, forslag til litt forumetikette.

Hvis man ikke vet noe så bruk ord som
Jeg HÅPER/TROR/ØNSKER det kommer bla bla bla
og ikke
Jeg VET/GARANTERER/DET VIL komme bla bla bla…

Og hvis en bruker har som vane å slette alle sine innlegg i ettertid så er ett godt råd å ikke bruke for mye tid til å engasjere seg med vedkommende :wink:

Bare å håpe dette bezzerwizzertullet ikke smitter over i de andre Nano trådene, men at det kan være litt underholdning her i småpraten.

You go @Spot-On!

Forresten, har du tulleringt til noen sykehus i det siste og fått ut litt insideinfo fra siteansvarlige du kan dele siden de alle sier litt men ikke alt til deg? Eller noe nytt fra graveklubben som til enhver tid satt på ett fjell av info ingen andre hadde? Eller kanskje de automatiserte systemene du hadde satt opp med programmeringskunnskapen din for å hente alskens data rundt ifra har gitt noen signaler?
Gi oss noe! Please :pray:

(Du legger opp til det selv).

Pleier å holde seg greit til temaet her, prøv selv. Bare ikke fortsett å få andre til å tro du er noe du ikke er eller gi inntrykk av at du vet noe andre ikke vet.

For å holde oss til tema, du er nå 3 kroner unna å gå i break even så vidt meg bekjent. Så får vi håpe vi klarer å karre oss opp dit så fort som mulig.

8 Likes

Ok. Men ser ikke helt at du har tilført diskusjonen noe som helst av verdi.

Du stikker bare hodet ditt innom her, forteller alle at du vet noe som ingen på TI vet, og som du heller ikke vil dele. I tillegg insinuerer du at ingen her er spesielt god til å grave og lete etter informasjon heller.
Så hva er egentlig vitsen?

2 Likes

2 Likes

Ser at det fortsatt er tvil om antallet som skal presenteres på ASH.

La meg gjøre dette klinkende klart en gang til.

ARM4 med dosering 20/100:

Fase 1.
N=7
Av disse 7 hadde 6 stk FL. Disse fikk vi presentert på ASH17. De fleste av disse hadde nok bare 3 mnd avlesning (uten at vi kan si dette med sikkerhet).

Fase 2a
N=12
Av disse har vi fått Effektdata på 2 stk på ASH17. Disse kan vi i med sikkerhet si at bare var lest av etter 3 mnd.

Vi mangler altså data på 10 stk. Av disse vet vi ikke hvor mange som hadde FL. Med vi kan med kjempestor sikkerhet si at det ligger mellom 7-10. Vi kan med høy grad av sikkerhet si at det vil være 8-9.
Så det totale antallet med FL fra Arm4 20/100 vil 14-18. Sannsynligvis 16-17. Altså at vi får 8-9 nye.

Så kan det igjen hende at vi får presentert ARM4 som fase 1 og 2a. Altså at vi får separate datasett. Men det kan vi ikke si med sikkerhet før ASH18.

18 Likes

giphy

Nordic Nanovector søker Quality Control Manager

Gi beskjed hvis lenken er delt tidligere, så skal jeg slette innlegget.

9 Likes

Den er ny ja. For bare noen dager siden var det 8 stillinger på nano sin hjemmeside. I dag teller vi 11.

Edit: glemte link.

1 Like

11? Faen så mange de skal ta med seg ned med skuta, da?! :sweat_smile:

Neida, men det virker som de har endret hjemmesiden fra å inneholde konkrete annonser til at de har åpnet slusene og skal fylle på med personell?

Begynner å ligne Costa Concordia, Cap. Costa var første man ut :joy:

De søker etter folk til kvalitet og produksjon primært. De rigger mao Opel Asconaen med ny lakk, lavprofildekk og spoiler. Good to know :slight_smile:

De er ikke konsistente . Der søker de åpent innen 11 kategorier. På linkedin ligger det ute 3 stillinger

mens på finn 2 stillinger

Akkurat ja. Det ser jeg nå. Tidligere kunne en gå inn på hver annonse også via hjemmesiden. Men det er en stund siden den funksjonen forsvant, eller hvertfall etter at de begynte å lyse ut flere stillinger.

Jeg føler vel at dette er noe helt annet enn “styling”.
Her føler jeg de mer utstyrer Asconaen med en superlett Rover 3500 V8 alublokk og 350 automat.
NB: Been there , done that :wink:

Her kan man trykke seg inn på ulike stillingsbeskrivelser:

-Søkes til syv konkrete stillinger.

2 Likes

Der lå den ja. Takker for den.

Jeg tenker at det er en stor fordel å kjøre på med tunge ansatte og tydelig vise at de har muskler, både finansielt og intellektuelt, til å ta dette hele veien til markedet selv. Big POharma følger med!!
Husk, en evnetuell kjøper, kjøper også moment og fremdrift i utviklingen…

2 Likes