Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Med fare for at @Spot-On blir sint nå fordi vi tuller og ikke graver (:wink:) så er NANO som en fin rødvin, den både øker i verdi og blir bedre med alderen.

3 Likes

Risken for å bli kastet ut på HO er mye mindre, så der slipper Bjeff å moderere seg.

Stille her i dag, så da kjører jeg like så godt på med en avstemning:

Hva vil gjennomsnittsprisen for Betalutin være i alle markeder (EU5, US, Canada, etc)?

  • $100 000
  • $115 000
  • $125 000
  • $135 000
  • $150 000
  • $165 000
  • $175 000
  • $200 000

0 stemmegivere

Insidens & prevalens (antall pasienter i 3L) er 12300, i følge selskapet. Hva vil peak markedspenetrasjon være i prosent? ~40% av markedet er relapsed and refractory-pasienter, men Renoldi har uttalt at 60% av pasientene er aktuelle med tanke på de PI3K-hemmernes bivirkninger

  • 10%
  • 20%
  • 25%
  • 30%
  • 35%
  • 40%
  • 45%
  • 50%
  • 60%

0 stemmegivere

Hvor lang tid vil selskapet bruke på å oppnå peak sales? (år fra launch) De har patent til 2031.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

0 stemmegivere

Når får Betalutin godkjenning for 3 FL?

  • 1H20
  • 2H20
  • 1H21
  • 2H21
  • 1H22

0 stemmegivere

Hva er likelyhood of approval (LOA) for Betalutin i 3FL?

  • 30%
  • 40%
  • 50%
  • 60%
  • 70%
  • 80%
  • 90%

0 stemmegivere

1 Like

Minstepris på 100k???

1 Like

Prisene er ganske høye i US og det vil bli hovedsatsingen. DNB regner med 150K i alle markeder, og Ling har nok litt mer peiling enn meg. måneder med respons * $10 000 er også fremhevet som en “ny type prismodell” og til nå viser Betalutin 13.3mnd for alle pasienter + 21mnd for de som får CR.

5 Likes

7 Likes

Maks pris 50% lavere enn median prising for BLA?

Er det?

Tenkte jeg skulle bruke tall folk ville kjenne igjen for å ikke måtte diskutere så mye rundt svaralternativene ;p

Biologics Command Nearly Double the Price of Small Molecules . We separated and analyzed prices for biologics, such as antibodies and protein based therapies, and compared them to small molecules. The median and mean prices for biologics were $289,509 and $320,218, respectively. In contrast, the median and mean prices for small molecules were $119,844 and $160,907. The data indicate that biologics have on average a 2 fold higher price than small molecules, and the difference was not dependent on disease prevalence.

Snoeffelen har poengtert flere ganger i det senere hvordan NANO må gå for BLA, ikke NDA. Dette representerer BLA.


Om prisingen i USA havner i 250k-300k $vil det bli spennende, og der er data som gir støtte til muligheten. Så burde ikke avskrives i hvertfall. Siden folk ønsket å komme med snittforslag lavere enn 100k$ tenkte jeg det var relevant å belyse den andre siden av saken.

6 Likes

Og der går kursen i NANO også nedover. Markedet er om ikke annet veldig konsekvent i sin behandling av biotech-selskaper med medikamenter i klinisk utprøvning. Bananrepublikken lenge leve!

4 Likes

NANO må ikke «gå for en BLA» innsendelsen blir en BLA (ikke NDA) fordi Betalutin er en «biologics». Det er ikke et valg, men et krav. Litt forskjellige retningslinjer (guildelines) gjelder.

1 Like

Litt repetisjon, men interessant å lese!

“Some of the key players in global Radioimmunotherapy Treatment Market are GlaxoSmithKline plc. Bayer AG, MabVax Therapeutics Holdings, Inc., Panacea Pharmaceuticals, Inc. Nordic Nanovector, Actinium Pharmaceuticals, Inc., Immunomedics, Inc., Spectrum Pharmaceuticals, Inc.and others”

Tilfeldig at nettopp NANO er med? Næh.

Liste over selskaper som er aktive innen radioimmunterapi:

https://biopharmguy.com/links/company-by-location-antibodies.php

Ikke overraskende at NANO er en av de utvalgte av eksempler :slight_smile:

5 Likes

@Fornybar jeg savnet svaralternativer før 1H 2020 på godkjenning for 3FL, tror de kan få godkjenning før det.
Er de heldige så kan de få AA på fullt datasett på Lymrit 37-01 tror jeg.
De har ikke fullt så mange pasienter som de konkurrenter som har fått AA, men de har bedre data og mye mildere bivirkninger- spesielt det siste tror jeg kan være utslagsgivende.
Tar mer enn gjerne mot innspill her :slightly_smiling_face:

4 Likes

Jeg har forholdt meg til sfæren av guiding og analyser :blush: Accelerated approval basert på Lymrit 37-01 virker usannsynlig for meg, uten at jeg kan si sikkert hva som skjer om de får Breakthrough therapy designation/PRIME.

Glein gjorde solid arbeid på dette tidligere. Viktig å huske på at antall pasienter godkjenningene er basert på, gjelder kun de pasienter som har gitt indikasjon, og gitt dose. Så for NANO kun de som har 2 tidligere behandlinger, er rit/refractory og behandles for FL. Pga dette virker det fullstendig usannsynelig at AA kan gies på bakgrunn av informasjonen vi får nå på ASH.
Kopierer inn Gleins arbeid(+ den utvide detaljeringa som ble ønsket), siden det var litt bortgjemt.

3 Likes

The Global Radioimmunotherapy Market 2018 Research Report released by Eon Market Research provides a basic overview of the Radioimmunotherapy industry, including definition, classification, application, and Radioimmunotherapy industry chain structure. Review development policies and plans as well as manufacturing processes and cost structures.

The Radioimmunotherapy market report then focuses on major industry players in Global, including company profiles, product images and specifications, sales, market share, and contact information. More importantly, the Radioimmunotherapy industry development trends and marketing channels were analyzed. The Radioimmunotherapy market 2018 research report providing the main statistical data on the current status of the industry is a valuable guide and direction for companies and individuals involved in the market.

Geographically, this Radioimmunotherapy market report split worldwide into several key Regions, with sales (K Units), revenue (Million USD), market share and growth rate of Radioimmunotherapy for these regions, from 2013 to 2025 (forecast), covering – United States, China, Europe, Japan, South Korea, India, and Other Regions.

Global Radioimmunotherapy market competition by top manufacturers/players, with Radioimmunotherapy sales volume, Price (USD/Unit), revenue (Million USD) and market share for each manufacturer/player; the top players including -

Bayer Healthcare Pharmaceuticals
BioSynthema
Clarity Pharmaceuticals
Curasight
Endocyte
Immunomedics
Molecular Insight Pharmaceuticals
Nordic Nanovector
Philogen
RadioMedix
Stella Pharma
Telix Pharmaceuticals

Mao, de mener NANO kommer til å bli en av nøkkelspillerne innen kreftforskning :smirk:

7 Likes

Noen som har lyst å slenge ut 3300$ for å kjøpe innsyn og dele her?:thinking:
Spør for en venn :zipper_mouth_face:

561 Nanos? I think…no!
Men takk til deg og @Fornybar for litt kaldt vann i årene mine :grin::+1:
Også til @edwin for god graving og et bra innlegg! Kudos, moro når “nye” medlemmer kommer inn og bidrar :slightly_smiling_face::+1::+1:

1 Like

Har denne artikkelen vært her før? Noen mnd gammel. Riktig nok en liten stavefeil i Betalutin, men…
Betalutin enkelt forklart.

5 Likes

Roundup og NHL…Dommen mot Monsanto opprettholdes.