Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Da er vel neste naturlige steg en ICO (Lu177 token) og noen aksjonærvennlige transjer med konvertible dødsspirallån fra Alpha Blue Ocean.

1 Like

Tror det er mange grunner til dose eskalerings. Litt kjipt for de første pasientene men bra for “oss”.

Om jeg var syk og fikk valgt så er jo “full” guff det jeg ønsker gjerne opp mot grad 4 for så å få litt blodoverføring i uke 3-4

DENNE POSTEN INNEHOLDER HAUSSING

Måtte se igjennom q3 en gang til før jeg la meg og HERREGUD, kan egentlig Bravo gjøre det så fryktelig mye mer tydelig?! Han står jo nærmest å sier ordrett at de har fått klare henvendelser fra andre selskaper som er kåt på pipen vår! Ingen CEO bruker så mye tid på å snakke om andre oppkjøp i bransjen uten at det ligger noe mer bak.

Legg også merke til et av spørsmålene i q/a runden.

Spørsmålet var noe sånt som: “Vil Nano bringe Betalutin til markedet selv?”

Bravo svarer noe sånt som: “Nano vil bringe Betalutin til markedet i US selv”

Altså. 2+2 osv…

11 Likes

Haussingen fortsetter.

Når det gjelder Marginal Zone Lymphoma (MZL) viser Lisa og Bravo mye følelser når de får spørsmål i Q&A. LR sier “That’s a good question”, Bravo sier “Of course” og gliser. Det virker for meg som om de har en plan for å utnytte disse dataene, og ikke bare la dem gå i glemmeboka til fordel for FL-resultatene.

2 Likes

En mulighet for at Nano ikke går høyere enn 10/40 i Archer-1 kan skyldes flere forhold:

  1. Siden det er en kombobehandling og Rituximab også kan bidra med bivirkninger, er det fornuftig å starte lavt.

  2. Effekten ser ut til å bli svært god. Nødvendigheten av å presse doseringen på Betalutin kan dermed være begrenset. Oppnås svært høy effekt, allerede med 10/40 kan Nano komme raskere til mål med Archer-1. Kravet til max-akseptabel dosering vil eksempelvis rett og slett ikke behøve å være nødvendig om man får tilnærmet 100% effekt med lave bivirkninger.

  3. Gjenåpning av CD-20 og CD-37. Kan muligens påvirkes av dosering, som ikke er proporsjonal med gjenåpning.

9 Likes

Ha ha , jeg måtte se akkurat dette på nytt for å studere utrykkene. Og OMG , Bravo har en fantastisk reaksjon til det spørsmålet. Noen traff visst spkeren :man_dancing::raised_hands:t2::clinking_glasses:

Godt spørsmål, ikke sant. :wink:

5 Likes

EB: We also promised at the last time that we will open the U.S. This is a key part of getting the patients and getting sufficient patients. So the FDA will approve the product when we have the data, and now that trial in Miami is open.

LR: We’re very happy to have recently announced, too, that the first U.S. site in Long Beach, it’s sunny, like Miami, but it’s Long Beach, has – was open for enrollment as well.

Flere sentre i US i gang? :smile:

Haha, nei, det er bare LR som korrigerer Bravo. Ganske festlig situasjon igrunn.

Det var en festlig situasjon ja, god stemning og bredt glis. Men det kan jo være at Bravo forsnakket seg litt. Vi får se om Miami er med på neste oppdatering på Clinicaltrials

1 Like

Bravo stepper inn:

Hvem av dere spurte om dette? :joy:

6 Likes

2021??? Nå er du ute og sykler mann!:wink:

ARCHER-1 kjøres på de største sykehusene i Norge, Oslo, Bergen, Stavanger, Trondhein, Tromsø etc. Betalutin har vært under utprøving i mange år nå, og jeg vil tro leger og sykehus som behandler pasienter med NHL etterhvert har hørt om denne behandlingen. Norge er et lite land, og vist det først sprer seg en buzz om at det kan tilbys en kommisjonsbehandling hvor man unngår cellegift, så tror jeg ARCHER-1 fort kan bli et veldig populært studie å delta i. 20-30 pasienter er ikke veldig mange, tatt antall tilfeller av NHL i Norge i betraktning.
I mitt bullscenariet så blir ARCHER-1 et populært studie å delta i og siste pasient er blir ferdig behandlet i løpet av 2019!:clinking_glasses:

‘‘Årlig er det rundt 1200 nye tilfeller av lymfom i Norge, hvorav i overkant av 1000 er non-Hodgkins lymfom. Sykdommen kan opptre i alle aldre, men er absolutt vanligst i aldersgruppen over 40 år.’’

2 Likes

1 Like

sentimentet i aksjen har vært “sell on news” siden desember 2016, det tar nok litt tid før dette blir til “buy the dips”

jeg tror vi nå er i overgangen til et positivt sentiment

tror det kommer dersom aksjen etablerer seg over trendtaket på 64-65 (der vi nå danser)

(vi som vet at dette er gull er jo alltid i “buy the dip” mode, men nå snakker jeg om objektivt teknisk sentiment for folk som ikke har peiling på aksjen)

3 Likes
6 Likes

Selv om jeg skulle ønske du hadde rett må jeg nesten sammenlikne litt med DLBCL-studien. Første pasient rapportert behandlet i mars 2017, og guider enrollment ferdig i Q1 2019…

Så Archer-1 snakker vi første pasient behandlet i november 2018, ferdig behandlet Q4 2020 etter å ha justert dosen 3 ganger. Lugano 2021 da? :sweat_smile:

Saken er, ting tar tid. Det meste av tiden her handler om å vente på pasienter, vente på 3 måneders behandlingstid, samt vente på bekreftelse om å øke dosen.

Det var jo dette vi trodde skulle skje i LYMRIT 37-01 da vi satt med gode data fra 15/40. Men så skulle selskapet kjøre 20/100 siden det ble ment at det kunne være enda bedre.

Men for all del, la oss håpe på så gode effektdata at de kan presentere dem allerede i 2019 .:slight_smile:

Nå blir det ikke helt riktig å sammenligne med R/R DLBCL pasienter, disse pasientene er veldig syke og sårbare, så på denne pasientgruppen må man fremvise ekstra forsiktighet, og disse pasientene hadde heller ikke blitt behandlet med Betalutin før, så det var et mye større usikkerhet rundt tolerabilitet .

Og hvor du får det fra at dosen i ARCHER-1 skal justeres 3 ganger vet ikke jeg, det står oppført med 2 doser i studieoppsettet.

1 Like

Stemmer. 2 doser og man er ferdig med predoseringsjusteringa i utgangspunktet.

Det er 10 og 15 man sjekker ut, effektavlesning etter 3 og 6 mnd. Lengre follow-up dog, såklart.

Helt riktig, det er i utganspunktet 10 og 15 MBq man tester ut, men hva om sikkerheten er fin på 15 MBq, skal de bare gi seg da? Ikke prøve 20 MBq som kanskje er enda bedre? Poenget med doseeskaleringsstudie er jo å finne beste dose.

Ja, det kan de gjøre fordi Paradigme avgjør hva som er best av 15/40 og 20/100, trenger ikke blande det inn i ARCHER-1.

1 Like