Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

1 Like

Noen leker seg med kursen.

Er det radium denne uken?

Næææ

1 Like

Wow bent og greier.

Bravo også bekreftet post ash. :ok_hand:

4 Likes

Hva mente du med det?

Bravo gjester Radium podcast etter ASH.

2 Likes

Et voldsomt volum de siste 20 minuttene.

Spørs om det er en storfisk eller to som har fordøyd dataene.

3 Likes

Ser litt på 3 års historikken på aksjekursen…

En ting som slår meg. Takke vere LC og fabelaktig innhenting av penger des 2016, har vi unngått emisjon på et mye lavere tall…

Når noen gir LC stryk, velger jeg å gi han honnør for godt jobbet. Han har minst spart oss for 5 mill aksje utvanning.

PS: Spar meg for “Dahle dippen”. Kan ikke argumentere for en to år vedvarende lav kurs på den lille søte posten han solgte.

3 Likes

Sliter med å bryte 66 ser det ut som.

Tror det er mange tekniske momenter på en gang robotene krangler om i dette området. Tror det er 2 algoer representert på både kjøp og salg.

Tror ikke 66 er et område av betydning i seg selv. 65.65, 66.6, 67,5 er nok alle litt kinkig. Min forståelse av teknisk tilsier sluttkurs over alle disse i morgen. Men så er min kunnskap på område så liten at jeg ikke trader på mine tanker selv.

Den blir seig. Det blir en grind gjennom dette nivået. En femørimg av gangen.

Hehe, jeg blir jaggu ikke klok på kursutvikling i Nano. Regnet virkelig med kjedelig sidelengs gange et godt stykke ut i november så jeg solgte ut “traderpotten” rundt 64,50 og hoppet inn i Pho rett under 53.
Bortimot øyeblikkelig tar begge aksjene fullstendig av på.

Regna på det nå, er noen fattigsle hundrelapper i pluss på traden ift Pho akkurat nå.

Forbandet idioti og Note to Self: ikke trade NANO.

Nå må jeg gjennom et halvt døgn angst på at Pho kræsjer etter Q3 og Nano dundrer gjennom 70… :cold_face:

12 Likes

Du kan reversere! Med en gang! Du sier selv hva mange tror vil skje der :wink:

2 Likes

Det fins ingen motstander når alle er gira på ASH og en spennende fremtid. Nå er det like før min tradepott tar del i Nano sammen med resten :champagne:

4 Likes

Blir jo litt fartsblind av dette her.

Vet ikke, føles veldig godt å ikke ha sikret noen midler utenfor før kvartalspresentasjonen f. eks. Det er svært mye spenst igjen, redd oppgangen forsvinner delvis om jeg hiver meg på trading. Føles utrolig godt å sitte rolig i båten på dager som dette. :grin:

3 Likes

Tror også det er et ganske bredt bånd med 66-68 som de klareste kantene.

Volumet kommer seg, men kan fremdeles bli litt høyere. :stuck_out_tongue:

Gøy er det uansett.

2 Likes