Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Haha, det var tidenes skivebom for å si det mildt. Jeg lovet meg selv dypt og hellig at jeg aldri skulle involvere meg i Pho på midten av 2017 etter elendig utvikling på aksjen.

To ganger har jeg brutt denne tankegangen. Første gang gikk det bra, andre gang i dag gikk det til helvete med høye kneløft.

Note to Self: Ikke kjøp Pho
Note to Self#2: ikke trade Nano.

Skjemmekroken nå…

Er det èn aksje i porteføljen som jeg ikke skal selge/trade nå så må det være Nano. Først og fremst fordi selskapet har hatt viktige milepæler i det siste, uten at jeg syntes det har hatt noen særlig innvirkning på kursen. Folk var villige til å investere 500 mill på kurs 114. Da var vi ikke i gang med registrerings studie, hadde ikke 51 åpne sites i 16 ulike land, ikke igang med Archer 1, og ikke hadde vi oppdaterte resultater på 74 pasienter i Lymrit. Ikke hadde vi fått Fast track fra FDA eller PIM fra UK. I tillegg er vi akkurat nå faktisk de i biotek Norge som er nærmest markedet.
Man forstår jo at det er sentrale faktorer som er årsaken til nedturene, men jeg syntes nå ledelsen gjør et strålende arbeid med å bringe Betalutin til markedet raskest mulig, samtidig som de evner å kommunisere veldig bra med markedet.

Men ingen noe tvil om at de som har solgt Nano dyrt, og kjøpt inn billig gjentatte ganger har truffet veldig godt og tjent gode penger underveis det siste halvannet året.

18 Likes

Aaahh, takk for oppklaring :slight_smile:
Isåfall blir nok oppsettet mitt bare tull… :crazy_face: Og jeg som følte meg så smart…! :rofl:

Da faller jeg tilbake på:

  • 10/40 med 375mg/m2 intavenøst først, og deretter 1400 mg sc i påfølgende kurer…
  • og dersom safety er ok økning til 15/40 med 375mg/m2 intavenøst, og 1400 mg sc i påfølgende kurer… :grin:

Aksjemarkedet er sånn, når “alle” bruker teknisk analyse. Aksjer stiger videre, bare fordi de har steget. Aksjer synker videre, bare fordi de har falt en perioden. Se bare på Amazon. Hinsides dyr på P/E, men stiger uførtrødent videre.

1 Like

Bra_Britt,

Vet du om Arne Kolstad er et kjent navn rundt om i Norge innenfor hematologi?

Hvor mye RTX er dette i forhold til SoC dosering til 1 linje behandling?

Fra nasjonale retningslinjer

1 Like

M.a.o det er ingen forskjell på dosering mellom mono / kombo.

Nice to know.

hilsen en lat man som kunne sikkert googlet det opp selv :wink:

1 Like

Mulig jeg tar feil, men akkurat nå føles det ut som det er “friske” penger på vei inn i NANO. Dippene blir tatt imot bedre og volumet er jo noe helt annet en det vi har i det siste (TA folket er sikkert ikke fornøyd men…) dagsomsetning som bikker 400-500K er bra :slight_smile:

1 Like

Tror det tvert i mot er gode tekniske indikasjoner, eksisterer TA som ikke sikter på daytrading tross alt. ^^
Trengs fart for å skape trygghet rundt brudd på området vi har gått i den siste tiden. Så akkurat de tekniske momentene jeg håper på, og prøvd å påpeke er grunnlag for skal komme også teknisk.

Det røyk 68…tør vi håpe på en close over 70? :slight_smile:

Jepp, skrev i chatten at det lukter accumulation lang vei her nå!

1 Like

Moro å få kursalarmer fra Nano igjen! ( 69 nå)
Håper den neste kommer snart, på 74 kr, osv :smiley: :moneybag: :money_mouth_face:

5 Likes

Hva sier moteløvene? Er vi ute av nedetrenden nå?

Jepp! God tur alle oppegående Nano investorer.

1 Like

Vent til close da… :slight_smile:

4 Likes

Er så klar for inngang med tradepotten at du kjører knallhard technobaissing her nå. Fastah. Hardah. Scootahbaiss.

5 Likes

Hyggelig med Nano.
Tror vi kan få en boost når vi får litt mer fokus på CLL abstraktet.
Det «druknet» litt i alle de andre gode nyhetene.

«In the studies, 212Pb-NNV003 was found to be well tolerated and led to a 90-100% survival rate in mouse models of CLL and NHL.»

En melding fra Safety Committee om grønt lys for doseeskalering til 20MBq i DLBCL kan også komme etterhvert.

(Fiktive beløp)

4 Likes

The American Cancer Society’s estimates for leukemia in the United States for 2018 are:

  • About 20,940 new cases of chronic lymphocytic leukemia (CLL)

stort marked de kan få gjennomslag i her

1 Like