Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Som en vis mann sa: CHAMPAGNEPROBLEMER.

Ikid ikid nocturne. Ikke bli sint!

Overhørte en diskusjon i kantina til NANO her om dagen. Jostein var så bull at han vurderte omskolering til dyrlege.

3 Likes

Ja
Det blir kjempebra.
Samtidig påløper ingen kostnader i utviklingsløpet. Kun inntekter ved ferdig produkt.

Patentet på NNV003 forsvarer hele dagens Mcap på Nano alene…og vel så det.

Satan, den var bløt Glein!!!:wink:

Haha, alle Nano junkiene nitrykker på F5. Hadde jeg fått en 1 krone per trykk:moneybag::moneybag::moneybag:

1 Like

@Savepig ønsket en mill omsatt, går iaf rette veien

hei 70-tallet!

1 Like

Hehe, helt uaktuelt å kjøpe inn nå med tradepotten - har vært det lenge. Derfor er jeg long. Det du er vitne til nå, er revenge of the longs! Nå kan de idiotene som skulle være smarte og selge på 68 og kjøpe på 60 løpe etter. LØP Mo’fos!

1 Like

7 dager siden, så tenkte jeg måtte sende en ny tanke :slight_smile:

3 Likes

Jeg ser syner

image

PARTYTIME!
giphy

7 Likes

Fikk plutselig opp tallet 210 på netthinnen!

2 Likes

Dette er absolutt ikke noe party. Men det syntes kanskje slik pga prisingen vi har vært vitne til.

Et selskap med bred pipeline og ca 90% LOA på kremkandidaten, og en isotop Novartis ligger langflate etter…

14 Likes

Mye eufori her, nå står vel TA folket klar til å selge igjen og vi får nedgang. Typisk!

VPS’n snart på 0 igjen jo. Jooohooo…

3 Likes

Ja. Det kommer nok ikke til å gå i ei rett linje. Det fiffige er at volumet tilsier at noen med litt tyngde er på tur inn. Det er hyggelig.

4 Likes

Enig. Man må se det for det det er. Vi stanget og stanget i det området der og brøt gjennom. Teknisk skulle vi ikke det nå, det var for overkjøpt, men noen sa “f’ it” og kjøpte. Det er en del aksjer som har blitt kjøpt nå og de selges nok ikke med tap for å si det sånn.

1 Like

Novartis plz! :pray::grin:

Legger merke til at det er mange transaksjoner på volum 50 i dag. Unormalt mange… så kan jo lure på om noen har slått på en bot for å kjøpe inn litt.

Novartis eller BP kjøper vel ikke over børs, de banker på døren og legger et tilbud i bordet.

Eller?

Det er tyngre folk på vei inn ja. Et derisket fase3-tog frister nok mange.
Mye kan selvsagt også være inndekning av short, men håper på første alternativ.

Regnestykket er egentlig latterlig enkelt. Selv hvis vi regner med en utvanning på 10% og 55 mil aksjer.

Worst case ved suksess 10 milliarder
Best case 25.

Regner man hjem worst case mot dagens LOA er dette en no-brainer. Selv om man er i overkant konservativ.

2 Likes

Kan godt være at BP kjøper over børs i lang tid før evt bud kommer, men da via client accounts.

Ja for en så kraftig bevegelse som i dag skulle jeg gjerne sett en million. Får se om sluttspurten kommer. :slight_smile: