Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg aner ikke hvordan et kjøp vil arte seg, antar bare at BP ville kontakte styret vi Nano direkte.

De ringer spot-on og spør hvor mye han skal ha per aksje så sier han prisen så kjøper de

3 Likes

Kanskje spot-on selger noen biler til og kjøper selskapet?

2 Likes

ja da ringer spot-on øyelegen og spør hvor mye han skal ha per aksje så sier han prisen og så kjøper spot-on

PS: jeg formidler erfaring og tips for en billig penge via skype vis noen er interesserte

1 Like

Nå selges alle Photocure aksjene sine for å gå over i Nano og Pcib. Livet er forutsigbart her i andedammen :duck:

8 Likes

If it walks like a duck… føggel. :muscle:t6:

1 Like

Håper kursen når 100 snart, Bravo henter penger for å kickstarte CLL og Humalutin studiene, da må Novartis virkelig må sukre budet sitt.

3 Likes

Sikker fordi alle stikker fra PHO. Jeg skal innrømme jeg dumpet 1 post fordi jeg turte ikke sitte med den + en allerede j*** stor en på en annen konto. Men det irriterer meg at PHO straffes så hardt :stuck_out_tongue:

ASH hype og potensielt skifte i sentiment

close over 65 i går er bekreftelse på at trendtaket er tatt ut

Fordi biotek sektoren på OB er FUCKED UP!:upside_down_face:

“De ringer spot-on og spør hvor mye han skal ha per aksje så sier han prisen så kjøper de”

Nei, de ringer uredd1 og kjøper hans aksjer. Deretter krever de innløsning direkte.

Her kommer et spørsmål jeg frykter er så dumt, at jeg ikke har turt å stille det før, men nå er stemningen så god her at jeg våger meg frempå: Hvordan får de dette til å gå opp?

Kursen er her 70.90. Åpning 66,05. Mens økningen står som 3,50.
I mitt hode er diffen fra 66,05 til 70.90 = 4,85 og ikke 3,85?
Anyone?

image

1 Like

71,65 nå :drooling_face:

Det er mot gårsdagens close =) 67,05 + 3,85 = 70,90

Der kan du se, Børs og aksjehandel er enkelt! Dritlett! Walk in the park! :sunglasses:
Thx. Studenten.

1 Like

Det vet jeg ikke. Vi jobber i Sverige, og her lokalt er han ikke kjent . Vil jo tro han får en del oppmerksomhet i visse kretser i forbindelse med hans arbeid med Lymrit. Han har jo presentert ved flere anledninger internasjonalt. På den andre siden så sier man jo at man ikke blir profet i eget land.

6 Likes

Sant det!:wink: Takk for svaret forresten.

Min tanke er jo at ARCHER-1 kan gå rimelig kjapt i Norge(lite land, alle kjenner alle) hvis det plutselig blir allment kjent at man kjører en kombinasjonbehandling som ikke involverer cellegift.

Hva er dine eller din kones tanker rundt det?

Han vant Dr. Ragnar Mørk’s Pris for kreftforskning i 2014 (pris til forskere ved radiumhospitalet som har oppnådd viktige oppdagelser).

Vi si at både han og Gunnar Kvalheim er ganske godt kjent innen klinisk kreftforskning i Norge.

6 Likes

Einarsson har også nevnt han som meget kjent i det internasjonale lymfommiljøet, uten at jeg har ettergått det. Han har ihvertfall veldig mange publikasjoner og har jobbet med kliniske studier for flere av de store big pharmaene.