Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Småprat (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007fc2689fd788>

If it walks like a duck… føggel. :muscle:t6:

Håper kursen når 100 snart, Bravo henter penger for å kickstarte CLL og Humalutin studiene, da må Novartis virkelig må sukre budet sitt.

Hva skjer I dag hvorfor er bevegelsen så kraftig I dag men ikke når de oppdaterte

Sikker fordi alle stikker fra PHO. Jeg skal innrømme jeg dumpet 1 post fordi jeg turte ikke sitte med den + en allerede j*** stor en på en annen konto. Men det irriterer meg at PHO straffes så hardt :stuck_out_tongue:

ASH hype og potensielt skifte i sentiment

close over 65 i går er bekreftelse på at trendtaket er tatt ut

Fordi biotek sektoren på OB er FUCKED UP!:upside_down_face:

“De ringer spot-on og spør hvor mye han skal ha per aksje så sier han prisen så kjøper de”

Nei, de ringer uredd1 og kjøper hans aksjer. Deretter krever de innløsning direkte.

Her kommer et spørsmål jeg frykter er så dumt, at jeg ikke har turt å stille det før, men nå er stemningen så god her at jeg våger meg frempå: Hvordan får de dette til å gå opp?

Kursen er her 70.90. Åpning 66,05. Mens økningen står som 3,50.
I mitt hode er diffen fra 66,05 til 70.90 = 4,85 og ikke 3,85?
Anyone?

image

71,65 nå :drooling_face:

Det er mot gårsdagens close =) 67,05 + 3,85 = 70,90

Der kan du se, Børs og aksjehandel er enkelt! Dritlett! Walk in the park! :sunglasses:
Thx. Studenten.

Det vet jeg ikke. Vi jobber i Sverige, og her lokalt er han ikke kjent . Vil jo tro han får en del oppmerksomhet i visse kretser i forbindelse med hans arbeid med Lymrit. Han har jo presentert ved flere anledninger internasjonalt. På den andre siden så sier man jo at man ikke blir profet i eget land.

Sant det!:wink: Takk for svaret forresten.

Min tanke er jo at ARCHER-1 kan gå rimelig kjapt i Norge(lite land, alle kjenner alle) hvis det plutselig blir allment kjent at man kjører en kombinasjonbehandling som ikke involverer cellegift.

Hva er dine eller din kones tanker rundt det?

Han vant Dr. Ragnar Mørk’s Pris for kreftforskning i 2014 (pris til forskere ved radiumhospitalet som har oppnådd viktige oppdagelser).

Vi si at både han og Gunnar Kvalheim er ganske godt kjent innen klinisk kreftforskning i Norge.

Einarsson har også nevnt han som meget kjent i det internasjonale lymfommiljøet, uten at jeg har ettergått det. Han har ihvertfall veldig mange publikasjoner og har jobbet med kliniske studier for flere av de store big pharmaene.

Jeg kan leve med utvanning og 1-1,3 mrd på bok for å få ALLE produktene i sving!

Samme her!

Har bare 13,000 nanos føler meg fattig ift dere :sleepy:

For egen del har jeg satt av midler til evt. emisjon og ønsker heller det velkommen enn å selge ut “arvesølvet” på billigsalg. Neste emisjon tror jeg settes høyere en forrige. Dersom aksjekursen i tilfelle skulle være helt “skrudd” ved aktuelt tidspunkt ser jeg for meg partneravtale for EU eller emisjon mot enkelte investorgrupper med rep. emi. mot eksisterende.