Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg kan leve med utvanning og 1-1,3 mrd på bok for å få ALLE produktene i sving!

4 Likes

Samme her!

3 Likes

For egen del har jeg satt av midler til evt. emisjon og ønsker heller det velkommen enn å selge ut “arvesølvet” på billigsalg. Neste emisjon tror jeg settes høyere en forrige. Dersom aksjekursen i tilfelle skulle være helt “skrudd” ved aktuelt tidspunkt ser jeg for meg partneravtale for EU eller emisjon mot enkelte investorgrupper med rep. emi. mot eksisterende.

emisjon godt over kurs (130+) er jeg med på, blir nok hoppet på av storfiskene uansett fordi skulle man kjøpt tilsvarende volum over børs ville kursen gått alt for mye

2 Likes

Hm. Ser ut som om noen leker med kursen oppover, også.

PAS algoen leker med kursen begge veier for å få tradet slik den vil.

Var tydelig i slutthandelen også. En kjøpspost på 10k aksjer kurs 74 ble satt opp når slutthandelen startet. Og tatt bort sekunder før den sluttet. ^^ Jaja, de hjalp oss over kneika! =)
*Edit
Er meget klar for å komme på helt annet kursmessig nivå, og vil påstå at vi har fått god drahjelp igang i dag for å ordne det.

2 Likes

Vi kan vel regne med at ca 500k aksjer skiftet hender i dag. Fra øretrillere og tradere til langsiktige fase3-hender. Resten er vel fram og tilbake fra roboter.

Leste på HO for et par uker siden. Der var den en aktiv skribent som skrøt at han hadde «sikret seg ut» på 49kr. Etter at aksjen muligens var nedom 47.

Begynte på K??? og ender på orsar ??

1 Like

Ja. Det stemmer nok :brain::money_with_wings:

Dét var det ja. Så navnet uredd1 her isted, og tenkte på «han andre tosken»
Hehe, jeg blir litt rød i kinnene når jeg tenker på at jeg satt å skrev på HO back in the days.
Føles like godt å ikke lese HO som å ikke lese msm…

6 Likes

En god dag, men dog.
kurs

2 Likes

Hvis du har midler klare, og tror at emisjonen går høyere enn forrige, hvorfor i all verden venter du på emisjonen da??

Uredd1 var OK han, tror mange ikke skjønte ironien og selvironien hans. Men han hevdet hardnakket at 20/100 var tidenes tabbe. Spørs vel om han får rett i det… Men jeg savner uredd. Det var jo mistanker om hvem han var, og av og til lurte jeg på hvor tette bånd han hadde, men det har vært stille lenge.

Sett at en større aktør hyrer noen hus for å trenere kursen over tid, for så å laste x antall % av utestående via forskjellige client accounts, på bekostning av utålmodige aksjonærer, her kommer organisert baissing inn også.

Slikt kan pågå i lang tid i forveien av et evt et bud på resten av selskapet, og store besparelser kan blir gjort for hele oppkjøpet.

4 Likes

Uredd1 var en merkelig poster, som ved noen få anledninger la ut ting som lignet veldig på innsideinformasjon,

Du hadde ikke behøvd dette, du kunne fått kjøpe hos meg for 600 kr pr aksje :stuck_out_tongue_closed_eyes::grin:

Fint å høre at jeg er savnet.

9 Likes

image

6 Likes

Fordi jeg tror :slight_smile: Har lært av erfaring at ting ikke alltid går etter planen. Er fast bestemt på å ikke komme i en skvis hvor jeg føler jeg må selge. Har komfortabelt med aksjer men tar mer om jeg skulle få noe rabatt ved en emisjon. Men trenger de ikke. Tviler sterkt på at det blir noe annet enn rettet emisjon med påfølgende rep. emi. dersom det i hele tatt skulle komme noe.