Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

En emisjon etter ASH er vel den beste muligheten for å hente penger, det er ingenting av substans som skal meldes annet enn DLBCL read-out i 2H19. Nyhetstørke er kursfall, man må bruke momentum til sin fordel og det er ASH. Ære være Costa for forrige emisjon, knalltreff.

2 Likes

…HVIS det er emisjon som blir løsningen, og ikke frieri fra Novartis i løpet av 2019 :wink:

1 Like

Antar at ledelsen i Nano er veldig bevisst rundt sin egen finansielle situasjon, så det bekymrer meg overhodet ikke. Setter min lit til at de henter penger på det tidspunktet de mener er gunstigst, enten det blir gjennom partneravtale eller emisjon.
Hvis emisjon medfører oppstart av flere studier med Huamlutin, 212Pb-NNV003 etc, så anser jeg dette som bull.

4 Likes

Jeg personlig stresser ingenting med emi… kommer den, får jeg lastet opp mer, kommer den ikke så :rocket:

3 Likes

Investtech snakker om NANO. Begynner 5:45

Publisert 2t siden

1 Like

“Lutathera, was a product that AAA developed and that Novartis acquired for $3.9 billion in 2018…They were so happy with this acquisition that, very recently, Novartis also acquired, as announced, their intention to acquire Endocyte, for, again, a $2.1 billion acquisition. They have this product, again, with lutetium-177. So Novartis seems to like lutetium-177. We think, as we’ve been saying for a long time, that we think that is a great payload, and they have announced their intention to acquire this. Novartis is really focused on solid tumors if you look at the way they’re doing.”

Sitatet stammer fra CEO Bravo, og er nok det deiligste som ble sagt under q3 presentasjonen.

5 Likes

Supplerer med denne av StorMåsen på Shareville:

image

15 Likes

Nano opp 0.07%.
My name is Bravo, Jens Bravo! :smiley:

1 Like

De noterer seg den kraftige oppgangen på høyt volum, uten å kjenne til selskapet.
Men betegner den store kjøpsinteressen og momentumet for positivt. Topp 50 listen viser at mindre norske aktører har vektet seg ned, mens bl. a. JP Morgan er blant de som har vektet seg opp. Spennende fremover =)

1 Like

Jepp, ser den. Blir absolutt spennende fremover! :money_mouth_face:

1 Like

Det er vel de berømte og beryktet fase 3 toget som har startet. Forventet ankomst 1H 2020, med gode muligheter for å korte ned reisetiden med 1-2 kvartaler.

2 Likes

https://trends.google.com/trends/explore?date=today%205-y&geo=US&q=nordic%20nanovector

Får vi en ny topp snart?:wink:

DNB skrudde ned belåning til 30% i høst. Veldig merkelig etter de har fått både FT og PIM. Pareto har 50% belåning, og jeg vurderer å skifte. Jeg har ikke veldig mye belåning, men sikkerhetsnettet er jo større. Uansett… Pareto vil ha alle papirene mine på mail. Dette synes jeg er passe useriøst og usikkert? De bruker heller ikke minbankid til innlogging.

2.5 år før Bayer kjøpte hele Algeta hadde kursen ATH på ca 210 kroner. Nano er i beste fall bare 1.5 år unna markedet og kursen subber rundt 70 tallet. Bør ligge til rette for en kraftig kursøkning fremover.
Sitter med en følelse av at markedet nesten har glemt hvor nærme målet Nano er.

7 Likes

Interessant sammenlikning, men er dette sammenliknbart med tanke på antall aksjer i selskapa og Market Cap?

Vet du hva droppen fra 270 til 220 (ca) skyldtes? Ser det kom like før oppkjøpsryktene.

Sånn røffly, det var ca 49 millioner aksjer i Algeta når Bayer kjøpte hele sulamitten.

Nja, nå har jeg ikke Algeta historien helt presis foran meg, men mener det kom en eller annen analyse som baiset Algeta nord og ned, mener det var en professor som uttalte seg veldig negativt. Stemmer det anyone? Sikkert mange her som kan Algeta historien bedre enn meg.

Husker på HO at noen skrev noe om at det var en forsker som skrev en baisseartikkel ja, men husker ikke detaljene selv.

Kan ha vært dette som utløste fallet. sammenfaller med datoene sånn ca

Så kom meldingen om fast track, FTD, som sendte kursen rett opp!

1 Like