Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det er jo bare å regne ut selv også, f.eks 25 milliarder NOK delt på 50 millioner aksjer (for enkelthets skyld) blir jo nøyaktig 500 kr aksjen.
Sett priser på oppkjøp av andre små bioteks (2,5 milliarder $, 11 milliarder $, 3,9 milliarder $ osv)
og størrelsen på markedet Nano som MINIMUM går for, altså 3FL, så synes jeg ikke en oppkjøpssum noe frem i tid på 3-5 milliarder dollar eller mer, da forutsatt at de fortsatt har like suverene data som de har nå, noe jeg ikke ser grunn til at skal forandre seg.
Framskritt og positive data i Archer-1 studiet, DLBCL-studiet, mer data på pasienter med MZL (?) som var så bra på abstraktet Nano kom med 1 november vil jo naturlig trekke opp en potensiell kjøpesum.
Si de får 5 milliarder dollar, x 8,4 er 840 kr aksjen ved 50 millioner aksjer.
“Bare” 3 eller 4 milliarder dollar vil jo også gi en mangedobling av investeringen på en kjøpesum på ATH, for ikke å snakke om de latterlig lave kursene vi ser nå!
3 milliarder dollar vil gi 504 kr aksjen i dag, 4 milliarder $ gir 672 kr aksjen.
Veldig store summer, som umiddelbart får tankene grunnløs haussing, hvor tar han det fra osv- men regn på det selv, etter å ha gått gjennom alt Nano selv kommer med av markedspotensiale.
Klarer de 20% av markedet, når vi “vet” at Betalutin er suverent bedre enn dagens alternativ i 3FL, og med en betraktelig bedre livskvalitet (QOL) på grunn av mye mindre bivirkninger?
Hva kan Nano ta for en behandling?
150,000 dollar er det Dnb går ut fra, men så vet vi at den type behandling prises til 390.000 dollar pr behandling i snitt, hvis jeg ikke husker feil?
Regn på potensialet selv, gjør grundige undersøkelser selv og ta en avgjørelse.
Min var enkel, ALL IN i Nano, og håper og tror det vil finansiere feriehuset mitt med tid og stunder :slight_smile:

5 Likes

Skal ikke se bort fra at ledelsen i Nano har et ess i ermet når det kommer til MZL! :bomb:

Nei det er ikke planen, får mye hus i Spania for 2,5-3 millioner.

1 Like

Hvor henter du summen 7 millioner fra forresten? :slight_smile:
Det hadde jo vært helt konge med så mye overskudd, da hadde mamma fått gratis leilighet! :heart:

5 Likes

Har ikke nevnt spesifikt hvor mange jeg har nei, det er vel ikke så relevant heller :slight_smile:
Ja, hvis jeg kommer opp i den summen så skal jeg spandere en cognac på deg på Tekinvestor-Nanofesten! :smiley:

3 Likes

Er det neste lørdag? :wink:

Tja, hvis Nano blir kjøpt opp for 6-7-800 kr aksjen før den tid, så er jeg med og spanderer! :smiley:

1 Like

Litt morsomt å lese litt i gamle artikler mens vi venter på ASH da. Roy Larsen var ganske klar i sin uttale her.

3 Likes

Har kommet NOE videre siden 2016. Det lukter reprising.

Har ikke vært mye rakett etter denne artikkelen.
Håper at vi kan få nyheter som kan bringe BP på banen…

Hegnar Online in the house, ser jeg. Håper dere oppfører dere her. :+1:

5 Likes

Foreslår litt mer fokus på Nano TA og mindre på person i TA tråden så blir det interessant for flere enn de involverte partene å lese forumet. Fortsett gjerne diskusjonen her @Savepig og @Hugoil

8 Likes

There are some genes of Algeta here but we are talking about very different products, different indications, a different type of radionuclide. We have the potential to be equally successful, if not more.” - Costa

1 Like

“We have CD37 as our target. And at least for the time being, 177-lutetium as our payload.”
-Bravo, Q3

Abstrakt til ASH:

Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV003 for the Treatment of CD37 Positive B-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin Lymphoma (NHL)

https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper110297.html

9 Likes

Veien fra PIM til early access:


10 Likes

Fra 10. Desember altså . Skal sitte klar :champagne::man_dancing::clinking_glasses:

Britene har en liten snarvei til markedet for kreftbehandling. Nano har jo et par rekrutterende steder der for Betalutin…
Sir Andrew Dillon, NICE chief executive said of the changes: “Patients in this country will now have access to clinically and cost effective, innovative new cancer drugs faster than ever before. In a first of its kind approach, NICE will issue draft recommendations on the use of cancer medicines before they receive their licence, with funding from NHS England available if approved. No other country in Europe does this.”
https://www.nice.org.uk/news/article/faster-access-to-effective-cancer-treatments-through-new-cancer-drugs-fund

Edit. Litt for tidlig ennå, kanskje. Men kan kutte 8 mnd på et senere tidspunkt.
Fra siden:
We only appraise drugs that have a marketing authorisation or are expected to receive one during our appraisal process. We only issue final guidance on drugs that have marketing authorisation

2 Likes

Om jeg forstår det rett, så er det mellom 46 og 90 dager at en Scientific Opinion(SO) kommer?
Ikke til EAMS, men med både PIM og SO på plass så vil NANO kunne søke om EAMS, det er kravene som må på plass.
Selve EAMS biten kommer vel ikke før NANO har mer data klar for dosevalg, 16 pasienter i Arm 4 er rett og slett ikke et høyt nok tall, spesielt ikke når primær-endepunktet er så nær hverandre mellom arm 1 og 4.

Konkurrent?

  1. Disease must be recurrent or treatment refractory, and received at least one line of treatment. Rituximab-refractory participants are eligible for the entry into the study as long as the tumour expresses CD20.

De satser ikke like hardt som NANO.