Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Siden det er en kombinasjonsbehandling med Rit, vil jeg anta det er for 2FL. Det står vel også at det foreligger bare pre-kliniske data.

Det er JO FORBANNSA at graham aldri vil kommentere betalutin?

Han kommenterer jo bare de han er investigator for, virker det som?
Edit: Send mail til Lisa å be hun opprette site hos Oxford også! :slight_smile:

Og forresten, synes han typen der sitter mye online til å være “Haematologist and clinical trialist at Oxford.”

Ser ut som en ‘‘sekkestuide’’.

Brief Summary:

A total of 40 participants will be recruited, with 20 participants in each of the following subcategories:

A) High grade lymphoma (DLBCL, FL grade 3b, transformed FL) (n=20) B) Low grade lymphoma (e.g. FL grade 1, 2 or 3a, MZL, MCL) (n=20)

Norn av dere som kan linke opp til responsdata?

Har vel ikke rapportert noe der enda. rettelse

image


Fase 1-studie uten R. Tror dette er et studie de like greit kunne kalt fase 1b, som Nano valgte å gjøre.

Ah de annonserer oppstart av sin sekkediagnose. Da henger jeg med. I utgangspunktet er de på lik løype med ARCHER-1, kanskje får vi se data fra disse studiene ca. samtidig.

En sammenligning mot Betalutin som mono girbuansett ikke et riktig bilde.

Ser vel litt ut som samme MoA som Rituximab:

image

Så sånn fra hoften så tipper jeg at denne kombinasjonen, Rituximab og Varlilumab, skal slite i konkurranse med ARCHER-1 .

Varlilumab skal også testes ut i andre kombinasjoner:

‒ Plan combination development (phase 1/2studies) with rituximab, pomalidomide and ibrutinib

68,4

1 Like

Vi kan glede oss over at støtten befestes for hver dag som går uten at vi faller gjennom. Mye tyder på at det ligger en hel del kjøpere og venter på å komme seg inn her. Etter hvert som håpet om billigere inngang svekkes så biter de nok i det sure eplet og kjøper både på dagens nivå og oppover på syttitallet.

10 Likes

Tror på fart i morgen. =)

1 Like

Synes aksjen holder seg godt, hadde tippet på en del mer gevinstsikring nå som en del folk har sittet med røde tall lenge. For hver dag dette går er det mer og mer positivt, og det blir færre dager til ASH :slight_smile:

4 Likes

Holder et blikk til clinical trials siden i blant. I dag er det altså 7 dager siden kvartalspresentasjon, ikke oppdatert enda. Spent på om vi har enda flere sites når den oppdateres, samt hvilke land som er kommet til.

3 Likes

Radium ute med ny episode nr 64:
Nordic fra 4:49 - 22:43
Radium episode 64

5 Likes

Hehe, jeg også!:eyes:

1 Like

Dauer av katta til Jonas. Magisk.

1 Like

Som ventet bare positive ting å komme med fra JE :slight_smile:

Ellers er det en dramatisk kveld med tanke på olja. Behøver ikke være negativt for NANO, kanskje til og med det er positivt? Olja blir uattraktiv, og investorer leter etter andre sektorer å putte pengene sine i, og oppdager at biotek er prises utrolig lavt. Tiden vil vise.

2 Likes

Ned 4.3%. Vi får håpe folk ikke gidder å selge biotek fordi olja er ned…

Når er ASH?