Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

CLL abstract :chart_with_upwards_trend::moneybag:

Har druknet i all viraken
Skal nå ut å skinne på ASH

2 Likes

Næææ, der tror jeg du har fått alt allerede. Men veldig enig i at CLL-posteren er supersexy!

Men det er fortsatt “bare” pre-klinisk data.

Humulatin har jo KANON pre-kliniske data. Og den studien er satt på vent (Får mer penger).

Ender opp med potensielt mDoR oppdatering og 20/100 effekt oppdatering (Imunrespons teorien).

Poenget mitt er at vi kanskje burde jekke ned litt forventningene rundt Ash???

Jeg tror ikke reprisingen vi ser nå kun er forventning opp mot ASH. Jeg tror det også kan være en lettelse over at resultatene som kom i abstractet var veldig gode og at ORR i 20/100 hadde steget en del siden sist.

16 Likes

Tror ikke det er så voldsomme forventninger til ASH, ihvertfall ikke urealistiske.

Ja, og at Nano snart bare er 12 måneder(potensialt) unna fullført Paradigme. De er faktisk snart i mål med Betalutin, det er grunn nok for en KRAFTIG reprising

7 Likes

Tilliten til selskapet var desverre så rævkjørt at markedet måtte se abstractet for å faktisk få bekreftet at ting fremdeles er on track.

Sier jo litt at et kvalitetsstempel som fast track ikke ble priset høyere enn 50 liksom

9 Likes

Var ikke tallene på CLL basert på 8-9 pasienter?
Eller tar jeg feil, at det var CZL eller noe?
(Blir MAAANGE forkortelser å forholde seg til, ikke lett for en enkel sjel fra nord! ) :joy: :scream:

NANO har vel levert på det fundamentale i over et halvt år nå.
Lurer på at det er halvårsintervaller minimum som forventes rundt slikt. Og kanskje for tillit noen helst vil se enda mer pga hele REK fadesen. Det tekniske tilsier at vi er i starten av snuprossess, hvor markedet uttrykker tillit og optimisme for NANO igjen langsiktig nå.

@Oilimp Det er MZL, marginal zone lymphoma, som er behandlet via monobehandling Betalutin.

1 Like

CLL - Preklinisk
MZL - klinisk(8-9 pasienter)

Hadde vært sexy om de sjalter ut MZL på posteren og lager litt ekstra virak rundt de gode tallene der.

I farma sammenheng må vi jo kunne innrømme at markedet snart er til å ta og føle på. om 2 måneder er vi 1H 2019, 1H 2020 skal Paradigme etter planen være i box. Og i løpet av 2019 kan det komme enda flere regulatorirske fordeler som korter ned veien til markedet ytterligere.
Kursøkningen vi ser nå er på ingen måte ufortjent.

11 Likes

Ehh, var det 51 eller 53 sykehus som var åpnet opp ??

51 hittil

Det står at det er 53 på clinicaltrials.com , men siden er ikke oppdatert siden 12.Sept.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/study/NCT01796171?term=Betalutin&cntry=NO&rank=1#locn

48 som rekruterer.
5 som ennå ikke rekruterer.

Lurer på om @Hugoil har innsett feilen og kjøpt seg inn dyrere enn han solgte?
Må være vondt å være ute nå, etter såpass lang tid på innsiden, og det positive sedimentet Nano er i nå, både teknisk, men viktigst av alt fundamentalt.
Ah well, alle tar sine egne valg, jeg er trygt og godt på innsiden! :slight_smile:

1 Like

@Londonmannen og @Hugoil skal ha et krisemøte og skal diskutere hvor de navigerte feil hen. Kanskje de får hjelp ifra noen navigatører fra sjøforsvaret med inngående informasjon om farleden :stuck_out_tongue:

Kom litt fart i omsetninga i dag fra 1430, tror en hel del her er representert på yttersiden delvis. :wink: 70-tallet er farlig, syre og puddelsveiser, Tyskland var 2 land, Soviet enda i stand til å vise muskler… Greiest å holde seg godt fast. Tror det er mindre enn 10 børsdager til det er lagt bak oss. :pray:

4 Likes

@Hugoil hadde vel rett i sin spådom, touche 66? Vi er alle vår egen herre, og vi står heldigvis fritt til å handle etter egne vurderinger.Jeg har fulgt denne karen i flere år, og finner mange av innleggene hans interessante. Kursanalyse med mikroskop, med makro som bakteppe. Er fascinerende mixtur. Stå på @Hugoil :clap::clap:

12 Likes

Sitter og leser @Hugoil sine innlegg på HegnarOnline etter at han flagget salg av sine NANO aksjer. Nå er det full baissing og negativitet. Smakløst og passelig patetisk.
Ja, han er dyktig med sin TA, men med dette er han satt i båsen “useriøs” for min del.
Selge og så baisse når aksjen stiger…uffamei så tragisk!.

2 Likes

Det meste han sier er litt som om noen prater c++ eller slikt programeringsspråk for min del. Skyter litt over min forstand på området. Forstår det er tiltro til hans dyktighet. Men at han vinkler hva han poster er vel ikke overraskende, mannen hadde ganske mange måneder på rad med bullish formasjoner mens ting gikk ned eller rett fra stort sett. Så antatt det dreier seg om korte intervaller, en type trading jeg ikke lukter på å lære meg, og således ikke spesielt problem med om han skriver med positivt eller negativt fortegn. Så lenge det han sier er nogenlunde korrekt i et gitt teknisk perspektiv er det helt god informasjon. Og ta teknisk informasjon en ikke forstår og bruke til trading er ikke en oppskrift jeg tror mange benytter, så mistenker det ikke påvirker for de som ikke er intressert. Og for de som kan, så vil jeg også anta at de har forståelse for begrensninger til formasjoner, større teknisk og fundamentalt bilde i tillegg og støtte sine avgjørelser til.
Tydelig at mannen har en kunnskap å by på som ikke mange andre besitter, og er en ressurs sådan. Ser han har skrevet noe om Ludvik Sandnes nå som virker lavmåls. Antar han kjenner på FOMO(fear of missing out). Skjønner det, kjent på det hver gang jeg ikke føler meg tilstrekkelig representert med NANO i porteføljen. :laughing:

Den godeste Aksjespesialisten er et vesen jeg ønsker svært lite godt i denne verden på den annen side, det er en drøy sammenligning. Og det fra en bruker som har vært medlem her i 9 dager?
Det er en gang slik at vi er anonyme brukere her, og folk kan opprette nye brukere. Så håper på adekvat oppførsel, og at medlemmer med aktivitet og bidrag i en år-rekke gies mer rom for skjønn, en f. eks. brukere som er rykende fersk med kvasse kommentarer. Både @Oilimp og @Savepig evner å svare for seg selv. Minst en av de har solid nordlenning å gå på i både kjeften og huden!

Så i stedet for å prate om enkeltbrukere, er det bedre å prate om NANO her på tråden kanskje. Og benytt rapportering av innlegg dere finner upassende, vi har en hardtarbeidende administrator her. Går noen for langt vil det bli represalier.

11 Likes

Mannen trader jo åpenbart med svært kort tidshorisont. Han ser mye på 5 minutter, kvarter, timeschart. Mange andre her inne trader basert på uke og dagschart.

Da blir det selvsagt uenighet om alt mulig, men hvis du ser på korte tidshorisonter så treffer hans metode ganske bra. Det er bare det at du da må inn og ut i samme aksje opptil flere ganger om dagen.

Han traff jo helt greit med at den skulle ned fra 72-73, og så bouncet den. Mange av oss andre så på dette som konsolidering etter oppskrift og satt stille i båten, men ut fra hans teori så kunne man jo trade den bevegelsen for 5% gevinst eller noe. Aner selvsagt ikke om han gjorde det eller ikke, men det er for lettvint å si at han bommer på alt.

Greia er at hans analyser har ekstremt kort tidshorisont. De er ofte utdatert i løpet av en time eller ett par timer, max en dag, etter at han poster dem. Når man først forstår det, så gir ting mer mening.

5 Likes