Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Sikkert veldig dyktig på TA, det kan ikke jeg uttale meg om da jeg kan svært lite om det :slightly_smiling_face:
Ikke bare 66 han har skrevet, 62 mente han også den skulle ned til.
Var et lite humoristisk stikk fra meg bare om at han var ute, andre får vurdere TA-biten.
Og ja, jeg trenger ABSOLUTT ikke noen til å forsvare meg, lærte å bannes og forsvare meg sjøl før jeg lærte å gå og snakke :stuck_out_tongue_closed_eyes::grin:

3 Likes

For å si det slik, jeg agerer ikke på analysene hans, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke klarer å dekryptere alt han lirer av seg! Men jeg mener han er et friskt pust her inne. Hva agendaen hans er bryr jeg meg ikke om. Men back to NANO. Det går rykter om at de har noe kult på gang… :wink:

2 Likes

Mindre enn en måned til en potensiell PRIME dato! Lurer på at det kan gjøres gravejobb for å finne ut om det er en sannsynelighet på NANO’s stadie per nå. Den er ikke helt enkel å få, så absolutt noe som kanskje burde finkjemmes litt rundt. Har eksamener jeg forbereder meg til om dagen, så burde ikke påta meg slik gravejobb.

1-2 dager er mindre enn en måned ja.

1 Like

spek 62.

3 Likes

Med både FTD og PIM skulle man ikke tro at EU har så veldig mye hlyere krav, eller?

@Snoeffelen har satt PRIME over BTD hårfint. Det er en hel del hakk hvassere enn FTD. PIM kan jeg ikke kvantifisere slik, men antar det tilsvarer rundt FTD, hvor en SO(scientific oppinion) kan mer sammenlignes med BTD noe som vi kan få avklaring til NANO om i relativ nær fremtid(90 dager maks fra PIM? Eller en søknad en gitt periode etter PIM?).

1 Like

Hvis NANO har søkt om Prime på grunnlag av data fra abstract, så kunne de vel søke slik at de kunne få godkjennelse i oktober, november (i morgen, melding fredag morgen?), eller desember.

Hvis NANO skal søke på grunnlag av data som legges fram i forbindelse med ASH så er det vel 28.02.2019 som er datoen de eventuelt kan få en søknad godkjent. Det er i hvert fall slik jeg tolker det.

8 Likes

Det er ikke egentlig noe vassere enn FT synes jeg. De får saksbehandling på 6mnd istedet for 9 og samtaler med regulatoriske personer osv. Det samme får de med Fast track og Priority Review i US.

2 Likes

Satt nettopp å leste det samme. PRIME virker som en FTD-klone.

1 Like

Det er jo såklart verdt veldig mye likevel. Det gjør Europa oppmerksom på Betalutin, og åpner, om jeg ikke husker feil, for compassionate use (som PIM - > EAMS) under EMA også.

3 Likes

Og du linker ikke til dette fordi???

Når du kommer med en slikt utsagn, så sier det seg selv at du linker til det. Hvorfor skal jeg google alt mellom himmel og jord folk skriver her inne for å se om det holder mål?

Kommentaren om gradering finner jeg barnslig og nedverdigende.

Tar det som læring. Lover å ikke publisere innlegg uten linker fra nå. :dizzy_face:

1 Like

@SkogensKonge Hvis det stemmer har du nok gjort et godt funn! Hvis du legger ut linken vil du nok få hjelp til å dekode materialet av noen som kan “språket” :slight_smile:

Du får selv vurdere om du vil dele opplysningene. Personlig liker jeg å tenke:
“Gi ett tips - få hundre tilbake”

1 Like

Hehe, morsomt å se hvordan @Hugoil blir angrepet pga ett syn på at kursen kanskje ikke skal til himmels med det første.

Ett typisk “Åpen tråd” fenomen, ref Insiderdiskusjonen forleden dag.
Her er det er ikke mye rom for å uttale syn som ikke passer inn med euforien som råder hver gang det spretter oppover :slight_smile:

Tenker uansett dere kan vente litt med angrepene, han kan meget vel fremdeles treffe bra.

Ikke glem:

  • Ser ut som om at de fleste begynner å forstå at ASH ikke vil by på noen store nyheter.
  • Bravo uttaler seg også slik at det er lenge til noen storebror kommer på banen og kjøper Nano samtidig som han er tydelig på at han ikke vil gå til siste dag før han fyller opp kontoen igjen…
  • Humalutin skal garantert ikke startes opp igjen med det første og det er ingen nye FPD å vente på i de kliniske studiene.

Og ja, tiden nærmer seg (status Lymrit-01) at noen fond kanskje begynner å kjøpe seg inn og det kan løfte kursen, men det vil vi se på aksjonærlistene underveis. Noen som har sett noen?

Og teknisk? Indikatorene i dagschartet støtter en pust i bakken :no_mouth: selv om det selvsagt ikke betyr at det VIL skje.

5 Likes

Enig i det du skriver med unntak av punktet om ASH.

Det er ikke gitt. Det er 4-5 måneder lengre oppfølgingstid og dataene er mye mer modne nå.

3 Likes

Disse punktene går litt imot hverandre. Så snart man får penger startes Humalutin opp igjen.

Bravo uttaler seg på en slik måte at han styrker sin egen forhandslingsposisjon. Hele seansen var merkelig, hvor Novartis, kontantbeholdning og selveid Betalutin ble kokt sammen. Bravo snakket mer til potensielle kjøpere av NANO enn til sine aksjonærer. :grinning:

Det er unektelig litt komisk at dagen etter at man kommer ut av en toårig synkende trendlinje med styrke, så selger Hugoil alt og legger for første gang ut analyser med negativt innhold.

23 Likes

For en gangs skyld er jeg helt enig med Glein her!:wink:

Og en viktig ting du galant overser, Nano begynner å nærme seg markedet med stormskritt, som igjen fører til reprising av aksjen. Virker som mange helt har glemt det, men i det vi bikker over i 2019 er Nano muligens bare ca 1 år unna markedet med ny medisin!

3 Likes