Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Rekk opp hånda han/hun som hoppet av toget på 124,- 5.desember 2016. Du må jo ha hatt 2 fantastiske år i vissheten av å ha truffet innertier blink de lux! :clap:

Trøstegevinst til 88,55 den 10.januar. :+1:

Hva tenker dere om en evt emisjon på kurs rundt 100 etter Ash, backet opp av litt bedre mdor? For tidlig?

Hvis dette medfører oppstart av Humalutin studier innenfor 1L FL, DLBCL, MzL og 212Pb-NNV-003 mot CLL etc, ja takk gjerne! Jo før jo heller, det vil bare utløse et enda høyere bud fra BP.

1 Like

Rettet emisjon som er raskt ferdig høres topp ut. PCIB-varianten med tegningsretter og garantister på 60% kurs må man være sadist for å ønske.

13 Likes

Som jeg har sagt før så tviler jeg sterkt på noe emi. kurs lavere enn forrige. Vi er inne i en svært akselererende fase. Det er en haug av meldinger vedr. fremdrift som det overhodet ikke der diskontert for.
(PRIME,- BTD, ICML ++)

Emi i NANO kommer til å bli bra, tror den blir foretatt på riktig tidspunkt (dvs. akkurat litt før for sent)

1 Like

Skjønner ikke dem som selger på disse nivåer. Spesielt ikke om man har vært med på denne tålmodighetsreisen.

Blir som en maratonløper som avbryter etter 40 km, fordi han fikk tilbud om et gratis måltid langs veikanten.

6 Likes

Joda, men gøy med litt tippekonkurranser underveis :money_mouth_face:

Forresten gøy å følge med på kursen hver gang den bryter kronesmerkene, da går både roboter og mennesker i spinn og kursen spretter opp og ned før den roer bæret igjen.

Noen som vet hvor CEO Andrew Kay i Algeta var lokalisert?

UK som Bravo.

Jeg må si jeg fremdeles har et lønnlig håp om at Andrew Kay kan bli ny styreleder i NANO.

6 Likes

Det er vel taktisk gunstig å avvente ferdig rekruttering til PARADIGME før de ser på slikt. Og er skuffet om kursen ikke er doblet til den tid fra i dag. Har null frykt for det, Betalutin blir medisin, 10% utvanning er ikke noe som uroer i den sammenheng. Har du kalkulert på verdiene for produkt til markedet? Virker mer som ammunisjon for noen som ønsker å prate ned kursen @Hugoil, har du det ubehagelig på yttersiden, kan du jo sette inn oppdelte kjøp på varierende kurser med 50% av ønsket beholdning. Og resten tar du i slutthandelen i morgen. Fredags slutthandel er ofte gode dager å plukke aksjer.

Svarer her siden det ikke er en diskusjon som hører TA tråden til.

6 Likes

LenoardList for ASH18 kommer tidlig neste uke…

2 Likes

Til info: jeg trykker F5 på NANO’s “open positions”-side 40 ganger i timen (neida, kødda) og legger merke til at i dag gikk antall “open positions” fra 7 ned til 4.

2 Likes

Tight belt Tone, eller noen som har fått seg jobb.

Når kommet dette?

Glein, det er folk som har fått seg jobb. Du fjerner ikke plutselig 3 nøkkelposisjoner i et selskap som straks har medisin klar til markedet, det skjønner til og med du.

Edit: oj det mengler antenner. :grinning:

1 Like

Hvordan var det en hissig reaksjon? Tror du trenger en luftetur Glein. :slight_smile:

2 Likes

Beklager, kursene er høye og lufta er tynn her oppe!

2 Likes

Jeg ser det iallfall er Senior Quality Manager og Upstream Antibody Manufacturing Process Expert (!) som er borte fra listen, samt Director GMP Quality…

1 Like

Høres ut som noe Humalutinske greier?

Det er for meg underlig om de lyser ut slike stillinger uten å skulle kjøre igang andre større prosjekter enn Archer-1 og paradigme?

Mener vel også å ha lest i Q3-rapporten at NANO nå har sluttet å leie ut kontorene sine, tyder på at de regner med å fylle dem opp selv i den nærmeste fremtiden.

7 Likes