Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tror det er viktigere å merke seg at det er interesse for radiopharmaseuticals, enn det radioaktive isotopet til et grunnstoff. Og reklameverdi til radiopharmaseuticals. Og også for NANO sin del hvordan ARC skiller seg ut her(igjen den lokale effekten via antistoff som leder vei med payloaden til kreft-cellene). Det er ikke grunnstoffet, men sjangeren bioteknologisk verktøy, hvor ARC og NANO representerer en videreutvikling med skånsomhet, livskvalitet og enkelhet i behandling som skiller seg ut.

*rettet typo

1 Like

Jo
Vi kan helt klart gå imot den perfekte storm. Timingen er udiskutabel nå.

Hvor kursen går i det korte bildet blir plutselig fullstendig irrelevant når man ser slike salgstall fra Lutathera. Nesten så man håper den går ned så man kan sikre seg ennå noen gullkantede papirer før det tar av.

Nå er situasjonen den at bud kan komme fullstendig ut av det blå. Og det kan skje når som helst.
Man bør ikke sitte uten aksjer over natten. Det kan bli en utrolig kostbar lærepenge.

10 Likes

Ekstremt bullish, og det verste er at jeg kan liksom ikke motsi deg, for det stemmer jo i grunn.

#champagneproblems

8 Likes

Helt enig Studenten86

Men samtidig gir det en enorm trygghet at Lu177 allerede er godkjent av FDA. I hvertfall for meg.
Samtidig som Novartis slår opp dører som vi nå kan spasere fritt gjennom.

1 Like

Både enig og ikke enig.

177Lu er bortimot å regne som kommersiell hyllevare, og det vil gjøre at finnes et veldig solid sett av forskning rundt denne som vil gjøre det lettere for NANO å nå gjennom med den, er jeg ganske så sikker på.

1 Like

Jeg oppdaget dessverre NANO i starten av 2017, men har ikke turt å trade noe spesielt, men satset ledig kapital både privat og via mitt selskap, så nå er jeg snart breake even på begge beholdningene.

Så jeg har sittet veldig rolig med de aksjene jeg har :slight_smile:

Kommer nok ikke til å kjøpe så mye mer, men har heller kapital ledig om man må forsvare sin eierandel ved en evt emisjon.

Men appetitten til Novartis for radiopharmaseuticals, bør vel kraftig vekke appetitten til Roche til å konkurrere om NANO, archer er vel nøkkelen her? Kan ikke skjønne annet.

5 Likes

En eventuell emisjon vil ikke være fortrinnsrettet.
Det vil bli en bookbuilding fra kl 17 til neste morgen på Max 10% utvanning. Og selvsagt ikke under tre-sifret kurs. Minimum 100k € eller $. Førstemann til mølla.
Det bli bli en fin INNvanning (og cash) pga sterkere forhandlingskort ovenfor BP.

3 Likes

Larsen og Bruland startet Nordic Nanovector og satte sammen Betalutin CD37+177Lu for et drøyt årti siden.

Disse to vitenskaplige artiklene ble sluppet i år:

“CD37 seems to be the perfect therapeutic target in patients with NHL. The CD37 antigen is abundantly expressed in B-cells, but is absent on normal stem cells and plasma cells. It is hoped that anti-CD37 monoclonal antibodies will increase the efficacy and reduce toxicity in patients with both newly diagnosed and relapsed and refractory disease.”

“If one overcomes the financial and regulatory hurdles involved,
the therapeutic potential of 177Lu-labeled agents is only limited by
the imagination”

Det er nesten så man ikke tror det kan være sant.

Det vi nå har fått bekreftet av Novartis er at de finansielle og regulatoriske utfordringene ved 177Lu kommer til å bli løst. Og vi har Marco. Bare vi har Marco.

17 Likes

Novartis hadde Marco…

Det er ikke tilfeldig at Marco gikk til NANO, han var framsynt.

15 Likes

Mulig det blir både caps og t-skjorte under juletreet til Bravo i år. :smile:
Spleiselag?


image

15 Likes

100% enig med deg!

Jeg tror Novartis sine to milliardkjøp av AAA og Endocyte gir økt interesse mot Nano fra utlandet.

2 Likes

Det sterke salget av Luthatera allerede i q3 er noe av det mest bull jeg har lest på lenge!

Noen som har oversikt over hvor langt i løpet AAA og endocyte var kommet i forhold til Nano da de ble kjøpt opp?

AAA var godkjent.
Endocyte er i registreringsstudie nå. De ligger noen mnd foran Nano.
(For nye lesere ikke dette på samme indikasjon, men samme isotop)

2 Likes
1 Like

Et av de største bear-argumentene mot NANO har vært at det er så vanskelig å få gjennomslag for radioaktiv medisin.

Novartis bare

image

21 Likes

Takk for svar! Ser ut som Luthatera fikk godkjenning etter en fase 3-studie med 117? pasienter. Kan kanskje sammenlignes med Paradigme?

At Endocyte bare ligger noen måneder foran og er kjøpt opp til 5x ganger market cap er jo utrolig spennende.

2 Likes

Kommer i Debbie Downers ærend. Noen som har sett på dataene til disse oppkjøpte selskapene, og hvilken indikasjon og SoC man konkurrerte mot? Posteren som ble postet ovenfor her viste en vill effekt opp imot SoC.

Selv om produktene har en LU177-label, så er det sannsynligvis mer som bidro til oppkjøpet. :slight_smile:

2 Likes

Noen som har rt? Er åt skogen.

Det tror jeg alle skjønner Glein.

Poenget er at Novartis er glupsk på LU177, OG de holder på å entre NHL sfæren med sin Rituximab kopi. Skal Novartis ha en edge i markedet med når de skal konkurrere med Roche, Teva og Amgen, så er det ikke dumt å kunne tilby Betalutin i samme slengen.

76,50
77,35