Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Why? Det er jo ikke noe nytt der :stuck_out_tongue_winking_eye:

Samme for meg.
Gikk i pluss i dag.
Blir sittende

1 Like

Velkommen tilbake Londonmannen:) Godt å ha deg ombord igjen. Ser ut som dette går veien nå.

1 Like

Må vente til 91 før jeg er i pluss…

Mest for at det ikke skal bli slapt for fremtiden med hva de fremmer på hjemmesiden ovenfor eierne. =) Tror heller ikke det er noe nytt, men kommunikasjonen fra selskapet til eierne har vært sårt punkt historisk, så for å unngå at det skal bli tull der fremover.

*edit kan dere flagge disse PHO innleggene som upassende? Hører ikke hjemme noenplass, måtte eventuelt bli i Biotek generelt tråden.

2 Likes

Det er fint å ha deg tilbake Londonmannen, husk å knytte dobbelknute denne gangen! :wink:

1 Like

Tror man bare skal ha tålmodighet. Disse presentasjonene har vel egentlig bare ført til at vi tenker “jepp, ikke noe nytt her heller”. De burde heller børsmelde alle endringer og holde fokus på fremgangen i studiene og organisasjonen.

Clinicaltrials.gov-oppdatering er noe vi kan vente på :blush:

1 Like

Om så de presenterer det samme så syns jeg det er rett og rimelig at vi ALLE får tilgang til den. Unngår spekulasjoner samt det viser åpenhet!

Og så kan det være andre aspekter de presenterer som er av interesse men ikke er børspliktig info.

Men som nevnt ovenfor. Åpenhet og lik tilgjengelig på info!

2 Likes

Nope, intet svar fra IR vedr. Jefferies. Ennå.
Edit. Har begynt å tvile på om vi får… En-til-en-møter, kanskje?
Edit 2 . Enig med @studenten86, at det er viktig å ha et øye på infopolitikken.

1 Like

Potensielle muligheter for NANO de neste to/tre ukene, mine tanker:

  • PRIME fra EMA - <10% sjanse, men må nevnes.
  • Golden cross - MA50 krysser opp gjennom MA200 og signaliserer positiv trend i aksjen.
  • Poster på ASH - helt oppdaterte efficacydata (ORR, mDOR) Børsmelding fredag eller mandag?
  • Poster på ASH fra Orano Med med TARGETED ALPHA THERAPY-samarbeidet med NANO.
  • Styreleder
  • Innsidekjøp når markedet og selskapet har lik informasjon.
  • Partneravtale - Jeg er ikke overbevist om at det er nødt til å drøye når jeg hørte Bravo på Q3. Lav sannsynlighet.
  • Justerte kursmål/analyser fra Jefferies og DNB. Nå vet vi f.eks hvor godt Lutathera har startet salget.
  • Parabolic movement til fair pris område.

Det er sikkert noe mer, men dette er det jeg følger med på.

:champagne:

16 Likes

Den holder jeg høyt også!

Jeg tror også salgstallene til Lutathera blir et veldig konkret holdepunkt i analyser fremover.

Nå har man noe man kan sammenligne veldig direkte mot.

How so? Lutathera er jo for en helt annen indikasjon.

Fordi det viser at RIT er en ettertraktet behandlingsform.

Når vi i tillegg vet at det er et utall av halvdårlige behandlinger mot FL og NHL, så er det god grunn til å tro at Betalutin og Humalutin kan bli en skikkelig blockbuser innenfor nevnte indikasjon.

For ca en drøy mnd siden ble det postet et innlegg om at Costa hadde begynt i et sveits-basert helseinv.selskap. Men jeg fant ingenting om han på hjemmesiden. Noen som vet hva Costa gjør for tiden?

Om LC jobber for et stort investerings selskap så er jo det knall for vår del. Spesielt om LC mener at Nano er et godt kjøp.

Synergi og ryktebørs vil også få andre investorer til å få øynene opp for Nano.

1 Like

At Betalutin og Humalutin kan bli to skikkelig blockbustere er vi helt enige om. Men å “veldig direkte” sammenligne salgstall for to legemidler som behandler to vidt forskjellige indikasjoner synes jeg fremdeles er mer enn litt søkt.

Et minstekrav må i såfall være at pasientpopulasjonene størrelsesmessig er omtrent like store, at behandlingene koster det samme, at antallet sites som kan administrere behandlingen er likt osv osv.

LC driver fortsatt å deler nyheter om Nano på Linkedin. Ja, han var gjerne for optimistisk i sine utsagn, men herregud for en fin type han er

13 Likes

Motargumentene har hele tiden vært produksjon, oppbevaring, logistikk, overbevise klinikere, opplæring av klinikere, overbevise pasienter osv.
Alt dette har Betalutin til felles med Lutathera.

Nå viser det seg at alt er ubegrunnet vrøvl :smile:

Hold på hatten, og ikke minst aksjene :champagne:

9 Likes