Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Velkommen tilbake engelskmann
Du har vært savnet

3 Likes

Hyggelig at du er inne igjen LM. Jeg kjøpte meg inn på ett dårlig tidspunkt i desember 2016, og har vært en truseskvetter, men har, heldigvis, beholdt trusene på ene og alene på grunn av dine tidligere skriverier. Er glad for at jeg ikke valgte og selge under ferden og har idag for første siden min inngang, vært break even. Savner dog Fru.Pedersen da dette var en reflektert skribent.

God helg :smiley:

5 Likes

Da har du virkelig fått testa tålmodigheten. Hold ut. Vi er der snart!

5 Likes

Ja, har ikke tenkt å selge før evt oppkjøp eller kommersialisering. Håper på minst 250+ en gang ute i 2020.

5 Likes

Er selv fremdeles i minus men kjenner man får puste igjen her oppe ja. Er deilig.

Aner eimen av blå tall.

9 Likes

Say whaaat?? Trodde alle dere TA folk hadde tjent 10-talls millioner på tradingen deres!:wink:

3 Likes

Hei! Så at du på en annen tråd lurte på hvor mye jeg er inne med forhold til min tidligere posisjon. I antall aksjer så utgjør det i underkant av 50%. men i andel av totalt investert kapital utgjør NANO nå 25% og PHO 75%.

2 Likes

Sterk oppgang i dag!
Kunne vært større omsetning, men 27 millioner er ikke verst :+1:
Tar helg i blått, og gleder meg til tida framover! :money_mouth_face::+1:

7 Likes

01.November 2016 var kursen 83kr. Nå, ca 2 år senere tikker vi inn på nærmere 79kr. Man kan gjerne argumentere for at kursen var oppblåst i 2016, men med et registreringsstudie i full fart fremover, Archer-1 i gang og snart read-out i dlbcl tørr jeg påstå at aksjen på nåværende tidspunkt er kraftig underpriset. Og husk; vi har et produkt på markedet om ca 2 år om alt går etter planen :slight_smile:

5 Likes

image

Nordnet vurderer endelig porteføljen min til noe mer enn 0/3 stjerner :smiley: (100% NANO)

15 Likes

Frontmasta har gravd dypt. Anbefaler dere å bruke en del av kvelden på å lese hans fredagsepistel…

NANO Betalutin på markedet i første halvdel av 2019

2 Likes

Og vips har NANO slått OSEBX siste 12 måneder: :stuck_out_tongue:

15 Likes

Konjunktursikker, denne NANOen.

1 Like

Jefferies- presentasjonen ligger i den fundamentale tråden😉

Sikker tegn på BULL folkens?

6 Likes

Er opp 30% på trading siste to ukene, men har en long pott stående som skal ligge der lenge. På den måten går jeg ikke glipp av den store gevinsten samtidig som jeg tjener på volatiliteten. Win-win :wink:

2 Likes

Lyser fanden ta blått på konto for første gang på gud vet hvor lenge.
Mener fra tidligere Nocturne at vi blødde samtidig fra åpne sår, med mye kjøp på høye kurser?

I begynnelsen av april når alt gikk til helvete, doblet jeg min beholdning
noe som burde umyndiggjort meg på flekken. Det var pinadø mentalt vanskelig for meg, men samtidig noe av det tøffeste jeg noensinne har gjort på oslo børs.(det lyste blodrøde tall mot meg )

Beklager euforien gutta, men følelsen idag er ekstremt god. Som vanlig kommer kursen framover til å variere mye, men jeg har aldri vært så trygg som nå. Abstraktet 1.november var bare herlig

God helg gutta,.Med litt aksjer i Nano får du alt:
Eufori, skuffelse, ekstase, frustrasjon, forbannelse osv.:::)))

24 Likes

Du må nesten finregne på den, kurtasjekostnader og slikt tatt med. Selskapet har siste 2 uker gått fra 63,3 til 78,9, tilsvarer 24,6%. Det er sluttkurs 2. november til sluttkurs 16. november. At du har truffet bedre er bare å gratulere med, men opplevde du tradingen som 'trygg? Det er mange som har blitt sittende igjen tross alt. =)

@smudge godt å høre, hang in there! Stay strong! :muscle: Blir medisin her i gården, midt i en behandlingsform som har popularitet, hvor NANO skiller seg ut blant kremen. Det er hardt å holde hodet kaldt på røde dager, men er også hardt å holde hodet kaldt på blåe dager.

3 Likes

Har tradet andre ting enn Nano i perioden, også, PHO før Q3, litt Fun osv.

Trading er helt trygt, men krever en annen mentalitet enn det mange har. De fleste er redde for å gå glipp av gevinst, men når man trader gjelder det kún å unngå (store) tap. Gevinst er bare en bonus. Klarer du å tenke sånn, er du mentalt skikket til å trade i min bok :wink:

3 Likes

Viktig å presisere at aksjesparekonto er noe dritt, spes ved realisering av tap. Da må man avvikle hele kontoen for å få fradraget på skatten. Tar et par dager før man kan overføre penger til egen konto, og i mellomtiden kan det være snakk om enten børsraketter eller KNM Helge Ingstad