Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Jeg tar alt dette til meg og justerer markedsandel for RR DLBCL ineligible for SCT til 20%.

Må da nedjustere verdien per aksje med 6 kroner.

2 Likes

Ingen grunn å gjør det for min del. Jeg ville bare prøve å hjelpe deg med å få tak de data du etterlyst.

Jeg opererer med betraklig høyere kursmål, men det ligger nok litt lengre frem i tid.

Skulle ikke forundre meg mye om vi går en veldig fin høst i møte :wink:

2 Likes

Ikke for å bli helt «Nano vil selges for 10 000 pr aksje, nå går toget, stakkar de som står igjen på perrongen.» men steike potensialet her er bra. Prøv å lek dere litt på kalkulator med moderat suksess i 3FL, 2FL og dlbcl. Blir jo svimmel av mindre ::stuck_out_tongue:

Dette ligger såklart mange år frem i td, og selskapet er mest sannsynlig kjøpt før den tid

2 Likes

De må bare pumpe på så det synger i PARADIGME nå. Høsten blir ekstremt spennende. Hvor mange pasienter tror dere er innrullert pdd?

3-4 stk

1 Like
  1. Motbevis meg :joy:
2 Likes

Tipper den vil bli solgt for mellom 200 og 500. Jfr Algeta som ble solgt for ca 350

Tror nok dessverre du har rett, vi får bare håpe at potensialet for både Archer-1, Paradigme og DLBCL er bevist i størst mulig grad når eventuelle bud kommer.
Må jo si at jeg hadde takket og bukket til 500 kr pr aksje nå :grin::money_mouth_face:
200 kr nå i et oppkjøp så hadde jeg bare gryntet hele veien til banken :sob:

1 Like

kr 500 pr. aksje er bør absolutt være bunnpunktet ved et salg dersom studiene utvikler seg som forventet.
Om Archer-1 og Paradikme går som vi kan forvente bør ikke kr 800-1000 være langt unna. Så har vi DLBCL og kanskje Humalitin som som jokere.

1 Like

For de som en interessert i CAR-T mot DLBCL er denne sammenligningen interessant.

7 Likes

Interessant, takk @Boykie for den oversikten.
Det så umiddelbart ut som sterke resultater som Nano vil ha å konkurrere mot, med min lille kunnskap i å lese diagrammet.
Ser at noen hadde helt opp i 30% av pasientene i trial som NEVER TREATED.
Betyr det at de må sile ut mange som da ikke kan behandles, er det pasienter som dør før behandling eller hva?
Jeg er heller ikke så inne på hvordan man tolker chartet mtp bivirkninger, hvis noen har en grei innføring der så er det fint :slightly_smiling_face:

1 Like

Takk! Er DoR ikke tatt med pga de fleste pasienter her har vært behandlet nylig? Har fått inntrykk av det er en viktig ting å følge med på for CAR-T.

1 Like

Med årlig burnrate som nærmer seg 300mnok er det et godt poeng @Savepig tar opp over. Det er guidet at pengene skal rekke til read out H1 2020, men projiserer man tallene frem ser man at det ikke er usannsynlig at selskapet må hente inn penger før dette for å gi seg selv noe pusterom. De store pengene derimot skal nok hentes senere som @Spot-On tar opp. Jeg tror ikke dere er så uenige som det virker som, bare at dere snakker om litt forskjellige ting.

4 Likes

Usikker på om de har mDOR, mOS etc. for alle tre behandlingene. Gilead/Kite sin behandling, lengste til venstre, publiserte følgende i NEJM:

4 Likes

Juno sin JCAR er enda under utprøvning men foreløpige data kan tyde på at den ligger godt an til å kunne bli best-in-class.

1 Like

Så, basically har vi ikke sjans i DLBCL?

Det er umulig å spå, så lenge vi ikke har effektdata og safety innenfor DLBCL. Det kan finnes muligheter for Betalutin innenfor DLBCL, spesielt hvis safety blir på nivå med FL. Videre kan jo Betalutin potensielt kombineres med andre legemidler hvis safety tillater det. Eksempelvis har Kolstad trukket frem hvor spennende han syns en kombo med Betalutin + PD-1 hemmere er.

1 Like

Det er indisier om potensielle biomarkører for Betalutin når det kommer til DLBCL.
Og Betalutin når aktører som pga helse/økonomi ikke kan få CAR-T.
Videre er jeg uklar på hvor tilgjengelig CAR-T behandling blir i form av sentre det kan utføres på sammenlignet med Betalutin.
Kombinasjonsbehandlinger vil bli en joker som @Boykie påpeker.
Men absolutt ikke slik at Betalutin er uten sjanse på DLBCL. Tvert i mot, det er lovende for en mindre markedsandel.

1 Like

Jeg vet ikke, men jeg synser gledelig.

Første ankepunkt er kostnader. CAR-T er enda såpass dyrt at jeg ikke tror payers er villige eller evner å kjøre hele populasjonen gjennom denne behandlingsveien.

Andre ankepunkt: kan man kjøre gjentatte behandlinger med CAR-T eller er det en engangsbehandling uten mulighet for gjentakelse? Om så vil det muligens være rom for Betalutin i onkologenes verktøykasse.

Er det en helt crazy ide å kombinere Betalutin og CAR-T? :smiley:

Til sist, med det som kan se ut som en hard bivirkningsprofil kan man spekulere i at en andel av pasientene ikke kommer til å tåle CAR-T, men de blir jo stadig flinkere til å håndtere den biten også.

Altfor mange x-faktorer enda, men jeg syns det er tidlig å si at vi ikke har sjans. Men at det ser lyst ut for Betalutin i DLBCL blir i overkant. Sannhet et sted midt imellom kanskje?

CAR-T har vel omtrent 30% CR, så det er absolutt rom for at Betalutin kan ta store markedsandel selv om CAR-T skulle bli hyllevare.

1 Like