Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

En Rit/Bet behandling som førbehandling til CAR-T i stedenfor cellegift? Tror det vil være krevende for helsa til de som skal behandles. Vet ikke om det overhodet er gunstig, men spennende tanke. Forstår så lite om det, at jeg ikke vet om det ville vært dumt spørsmål å stille Lisa R på kvartalspresentasjon. ^^

Iflg oversikten til Boykie var ORR 80 % og CR 59. Temmelig gode resultater

Glemte kilde:

1 Like

Absolutt, men det var vel 32 av 134 pasienter(24%) som ikke gjorde behandlingen etter de hadde gjort forhåndsundersøkelser. Og da er et enda større grunnlag i totalutvalget bortvalgt i selektering før det igjen. CAR-T har sterke resultater å fremvise dog, det skal ikke skyves under matta.

2 Likes

Hvordan disse utvikler seg over tid er jo vel så interressant, litt lenger ned på sliden.

Jeg har trodd at cellegift er mye hardere og medfører mer bivirkninger enn Betalutin og evt kombo Rituximab/Betalutin, er jeg helt på jordet eller?

Du er ikke helt på jordet. Men hvilken dosering det er snakk om, for å tilfredsstille i samme grad som funksjonen av cellegift vil være relevant. Vet ikke, tror vi trenger litt resultater, samt bedre forståelse av hvordan behandling og forbehandling rundt CAR-T fungerer for den del. ^^

1 Like

Takk for godt svar.
I mitt hode, og regnestykke angående fremtidig verdi av Nano, så er det uansett først og fremst Betalutin i 3FL og Archer-1 i 2FL (Og kanskje 1FL?) som er de mest nærliggende studiene som vil skape en større verdi og med ganske stor sannsynlighet også oppkjøpsbud på selskapet, forutsatt gode resultater selvfølgelig.

Men det er klart at gode resultater i DLBCL vil være en stor og positiv overraskelse hvis det kommer de neste par år.
De har vel også et samarbeidsstudie pågående mot leukemi, som de vel ikke har oppdatert markedet noe om?
Edit: ser på hjemmesiden at de har 4 forskjellige studier på leukemi, alle i discovery fase.

1 Like

Tror man nærmest kan avskrive DLBCL. Leukemigreiene var vel knyttet til Humalutin, eller tar jeg feil<?

Vi har avlesning på DLBCL studie denne høsten. Og presentasjon fra juni i år antydet mulighet for bio-markører. Så det er feil å avskrive det.
Ta deg et gjenhør med hva som ble presentert på ASH for et år siden om du er i tvil.

3 Likes

Ja, la oss avskrive DLBCL før man har sett data… :slight_smile:

Jeg vil se data og løfte blikket over konkurranselandskapet før dommen skal falle.

1 Like

Det er veldig prematurt å konkludere på det. Men jeg tar det som en kjempebonus hvis det viser seg at vi er kompetitive i det feltet.

2 Likes

To feil i samme korte kommentar, gjør du det med vilje? :sweat_smile: nice try da.

Ble ikke vi nettopp enige om 50% markedsandel til NANO? :wink:

Behandlingsregimet rundt Betalutin er jo et eventyr i seg selv. Jeg tror ikke markedet har evnet å ta inn over seg enda.

NANO burde ha potensiale til å ta store markedsandeler også i DLBCL selv med moderate+ effekttall.

Høsten og vinteren blir særdeles interessant.

Potensialet er enormt, det er udiskutabelt.

1 Like

Om man får samme start som i PARADIGME - ARCHER-1 be like:

1 Like

Ja, greit å ha litt forsiktige estimater, da blir blir man ikke skuffet, men positivt overrasket :wink:

OM Holding som snapper 1000 aksjer her og 1000 aksjer der. Kanskje han flagger 5% neste uke? Virker som han kjøper det han får på lav 60.

Baller! Bra for kursen kunne blitt en langt kjipere sommer uten. Går det nogenlunde likt som for Algeta blir han miliardær. Håper han planlegger de mest kompliserte øyeoperasjpnene utenfor nov/des.

Har prøvd å følge litt med for å se om det er noe mønster, men finner ikke det. Var jo en stund det dropppet godt under 60 uten at han kjøpte noe. Hadde kanskje ferie. :stuck_out_tongue:

De har jo ekstremt mye mer data å starte ARCHER-1 ut i fra enn da Lymrit ble startet for 6 år siden da.

1 Like