Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Omsatt ca 40k aksjer så langt. Gjeesp!

1 Like

image

3 Likes

Lav og lite volum. Minner meg om noe en dame sa til meg en gang :flushed:

Mange handler med 8 aksjer i slengen nå.

Det er uendelig tegnet!:grimacing:

You be like

image

2 Likes

Fortsetter dette så er jeg jaggu meg i pluss på papiret :slight_smile:
Mangler bare en saftig melding eller 4 nå :money_mouth_face: :+1:

4 Likes

Hang in there Oilimb, hang in there …:slight_smile:

2 Likes

Litt sent ute med spøken min, men dette førte til at kursen Dahlte videre.

2 Likes

Satt og kikka igjennom Paradigme-Oppdateringen Nano hadde den 5.April, i går kveld ( sett den et par ganger nå :slight_smile: ) Nå er det snart klart for Q2 , og kjenner at den kommer ikke fort nok. Det er jo barnetv for voksne folk :slight_smile:

Drømmen er vel at Mr. Bravo retter litt på kragen og sier høyt og tydelig " We are not just on track, but we are on FAST TRACK "

Dere ser det for dere eller …!!!

5 Likes

Det er USA og adgang der jeg håper på mest, og hint om hvordan rekruttering går.
Videre kanskje uttalelser fra LR om mulighetene for biomarkører vedrørende DLBCL, og det er vel kanskje nå på tide å forvente mer innsyn i oppsettet av Archer-1 studiet.
Det blir mye spennende på en gang i grunn.
Siden Bravo selv ikke var aktiv i kvartalene som presenteres, har jeg ikke store forventninger til han, annet enn pågangsmot og planen klar for veien videre.

Når du trodde @laplagam hadde dagens tørreste kommentar…

Facepalm

1 Like

Ser den, men en forklaring/begeistring for hvorfor han valgte Nano bør være på sin plass.:slight_smile:

1 Like

Det siste vi trenger er en not only happy, but superhappy italiener som i tillegg ikke bare er on track men on fast track.

2 Likes

Det her kom litt feil ut skjønner jeg… Jeg heller vil ikke ha en ny Costa i Nano, men det var vel heller ordspråket som skulle være litt artig da …:roll_eyes:

4 Likes

if it looks like a duck…?

2 Likes

Jeg prøvde meg på humor jeg også, men det falt jo helt gjennom det også ser jeg. :joy:

Nano småprat - autistenes lekegrind.

6 Likes

Kollapser motstanden idag? Det kan absolutt skje…

1 Like

Fest setebeltet og gjør klar for take off…:money_mouth_face::grin:

7 Likes

Vender du tilbake til masten igjen nå? :slight_smile:

2 Likes