Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Aner jeg et snev av medgangssupporter Londonmannen? :wink:

6 Likes

Heia den som vinner
med buksa full av
kvinner

2 Likes

Kvaliteten på NANOtråden er så som så om dagen :joy:

5 Likes

Antar at du aner hva du aner, men jeg har fortsatt evne til å glede meg over at mine aksjer stiger i verdi. Spesielt gledelig er det at vi nærmer oss slutten på denne øreknvandringen vi har vært vitne til siden januar 2017.
Må si jeg er glad over at jeg har andre investeringer i tillegg til NANO. I dag har det vært spesielt gledelig å være PHO aksjonær.
Vi er vel fortsatt i markedet for å tjene penger? :money_mouth_face:

2 Likes

Småsparere har ennå ikke fått tilbake tilliten til Nano etter vinterens utsettelser ser det ut som.
De fleste sitter stille i båten, men fyller ikke på.
Dette vil endre seg på et tidspunkt. Muligens ikke før vi får 20/100 eller oppstart 2FL.
Av de avleste pasientene fra 20/100 var de fleste fra fase 1.
En foreløpig CR på 25% er bra her. Men hva vil skje med kursen når denne går opp? Jeg forventer ca 35%. Det vil smelle internasjonalt. Da har vi ca 200% høyere CR enn konkurrentene. Mr. Bravo har nok fått se noen tall når han takket ja til jobben.
En «bekreftelse» vil gi investorer den nødvendige grådigheten, og minkende redsel, til å komme på banen. Både småsparere og større.

3 Likes

Det er svært lavt antall pasienter her. På avleste data for 62(av 74) pasienter, var kun 8 tilhørende denne gruppen. Totalt har 12 blitt dosert med 20/100 i 37-01 som vi får analyse om ved ASH. Det er så lavt antall pasienter, at jeg er forsiktig optimist i forhold til de spesifikke tallene for 20/100.
mDoR og OS, samt total-tall for studien for ORR/CR er hva jeg ser frem til.

Tror forresten Netfonds akkurat har strammet til kalkulasjonene sine for EK-krav. Usikker på om det er for NANO spesielt, da fra 70% til 75%. Eller om den var på 75%, men at de har blitt strengere på spredning i porteføljen. NANO aksjene mine telles nå med 100% EK-krav da jeg avsluttet en STB-post, og den aksjekontoen ble et øyeblikk 100% NANO-aksjer.

Totalt 12? Eller mener du 12 i tillegg til de 8?

1 Like

Totalt 20 ser det ut til, jeg som har lest feil:

Oh, kan vi forvente data fra de 3 pasientene med 20/60?

image

Du får spørre dr Lisa R =)

Vi får de ihvertfall i tidsskriftpublikasjonen, om ikke de finner plass til de på ASH.

Max 18 med 20/100 FL i fase 1 og 2a.
Sannsynligvis 15-16 stk.
6 CR av 15 blir 40%.

2 Likes

Gitt 15, og ikke abskopal effekt som har ført til CR, 8 er kjent med 2 CR. Blir det av de neste 7 pasientene 4 CR. Det er 57% CR i de påfølgende 7 isolert.
Prøver å si det er et lavt pasientantall, så svingninger kommer fort her. Vil være hyggelig med ekstra gode avlesninger, men det er høyere grad av usikkerhet ved lave tall.

1 Like

Ja
Men husk også at noen av de avleste (3 mnd) fra fase 1 og 2 stk fra 2a sannsynligvis vil endre status. En ORR vil/kan f.eks bli en CR etter 6 mnd avlesning.
Så ikke avskrive alle 8 før den feite dama synger! :slight_smile:

2 Likes

Etter at jeg ikke mottok den pressemeldingen Nano sendte ut den 8/8 så har jeg meldt meg på for å motta pressemeldinger direkte fra Nano selv.
Valgte også å motta påminnelse 2 dager “prior to important events”
Noen andre som bruker dette og er fornøyd, eller evt hickups?

2 Likes

Synes det er merkelig de ikke sendte meldingen via newsweb, det har de alltid gjort før. Kommer også til å «abonnere» direkte fra Nano

Jeg abonnerer direkte fra nano, men fikk heller ikke noen melding direkte fra de den 8/8

Meldingen havnet i “reklame” filteret mitt på GMAIL, så det kan være verdt å sjekke der.

Velg å motta nyheter på SMS direkte fra NANO’s hjemmeside. Har alltid fungert optimalt - ingen «hick up’s»

2 Likes

Sms fungerer ypperlig, alltid deilig når det vibrerer i lommen kl 07.00 :smiley: mail havner ofte i spamfilter!

2 Likes