Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Maillisten til NANO har fungert bra, bortsett fra på den ene meldingen jeg faktisk ventet på i ett halvt år - første pasient i Paradigme. Den havnet i SPAM-mappa. :grin:

2 Likes

Takk for tips Oilimp. :slight_smile:

1 Like

Leste først at du skrev “mistilliten til NANO har fungert bra”
:rofl: :joy:

1 Like

I have sex daily. No! I have dyslexia…

3 Likes

“nano småprat er ikke som annen småprat” :slight_smile:

4 Likes

Skal vi først dra humoren ned på et passelig nivå må det sies at den bibelske figuren Onan som ga grunnlaget for ordet onani også er Nano baklengs…

Usikker på hvordan dette bør tolkes…

EDIT: Utrykket: “Jeg sitter trygt i Nano”, blir baklengs “oNani gir trygghet”… eller no lignende… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 Likes

Likte holmes sin dobble betydning.
“nano småprat er ikke som annen småprat”. Nano betyr milliarddel. I forlengelsen av din ‘I have sex daily. No! I have dyslexia…’ Gav den litt ekstra mening i koffert betydning også, men godt skjult. ^^ Det var en trippelgreie i ordspill.

Edit*
For å følge opp den usaklige gullkorn diskusjonen:
‘I’d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy.’

Og et NANO spørsmål;
kan vi forvente nyheter om DLBCL før ASH?
Kommer ikke på uttalelser om det, og hadde ikke lyst å ta gjenhør med alt.

4 Likes

Det var et gjensyn på en gammel klassiker jeg helt hadde glemt…

Men fra spøk til alvor. L 37-05 er vel guidet med pre- lim til 2H i år så det er lov å håpe de ikke legger kortene altfor tett til brystene…

EDIT: Tidligere policy om holde kortene tett til brystet har jo Costa enkelte aksjonærer mye penger.

1 Like

Men nå lurer jeg på en ting. Faller pre- lim data fra studiene rundt diffuse mellomfornøyde og de riktig store B cellene inn under slike data som MÅ holdes tilbake fordi de store konferansene krever det?

Answer: We will comment on our studies in connection with our Q2 report 22 August.

Tja. Så får vi se hva de velger å kommentere :blush:

4 Likes

Det virker som dypere analyser som de forbeholder store konferanser i utgangspunktet. Men vil absolutt anbefale å spørre på kvartalspresentasjonen. Jeg forstår ikke spørsmålet ^^

Mange konferanser krever at data som blir lagt frem som poster eller presentasjon er “nyheter”. Deler av dataene kan presenteres i abstraktet som leveres for godkjenning, men konklusjonen (såvidt meg bekjent) MÅ være med i abstraktet.
For ASH er deadline i slutten av oktober. Vet ikke om ASH opererer med konseptet “late abstract”. Late abstract kan leveres ganske tett opp mot presentasjonen.
Så har du også konferansene som er helt nazi på at abstraktet skal følges og nyheter som ikke er nevnt i abstraktet er bannlyst.

Så skal jeg korrigere mitt spørsmål blir det som følger:

Under ASH, vil Onan presentere data fra flere studier, inkludert foreløpige data fra Paradigme, A1 og 37-05 eller kun data fra 37-01?

Er det utelukkende data fra 37-01 som presenteres på ASH bør alt det andre være mindre hemmelig…

EDIT: Litt noob på medisinske konferanser, så det er mulig jeg tar feil rundt posting av abstrakt osv. Men jeg er rimlig sikker på at de følger samme retningslinjer som andre vitenskapelige konferanser og tar dermed i utgangspunkt i de retningslinjene jeg selv kjenner til.

1 Like

Å presentere dataene på konferanser er ønskelig. Det gir synlighet for selskapet og hva de kan tilby, men det er også viktig for studieleder og de som faktisk gjør studiet at de får publisert sitt materiale. For at folk skal gidde å følge med på konferansene skal ikke materiale som blir publisert der være publisert i større forsamlinger på forhånd. Derfor er selskapene veldig lite konkrete i hva de sier til markedet i mellomtiden. De kan selvfølgelig oppdatere på at ting går bra, det ser lovende ut og så videre, men utover det risikerer de å få utover reglementet på konferansen og dermed få sitt abstrakt forkastet som kjent materiale.

På ASH vil NANO presentere to studier, og om det har de sagt følgende :

  • LYMRIT 37-01 vil de forsøke å få presentert muntlig (kun ca 20 får fremlegge muntlig om jeg ikke husker feil)
  • LYMRIT 37-05 vil de forsøke å få presentert som poster
5 Likes

Ahhh. Visste ikke at Nano planlegger TO stunts på ASH.
Takker og bukker for opplysningen, men gremmes over at jeg ikke har fanget opp nevnte opplysning…

EDIT: Da er jo 37-05 også bundet opp mot ASH og nyheter rundt DLBCL plutselig lite sannsynlig. Vi får trøste oss med det at Nano’s fremtid IKKE er drevet av kortsiktige nyheter, men hva som skjer i 2020 og videre…

1 Like

Det kan komme interessante nyheter rundt 37-05 likevel. Hvor mange har de fått innrullert? Ser de lovende effekt? Planlegger de å gå rett til pivotal fase 2 etter fase 1? :blush:

Alt dette bortsett fra hva de ser av effekt kan de nok offentliggjøre.

For å si det på en annen måte : får nano “oral presentation” for 37-01 så kommer jeg 5 sek etter den børsmeldingen til å sitte med buksa på knærne og gjøre bibelske handlinger :slight_smile: da lukter det svidd av dataene…

Poster er bra meeeen…

1 Like

En liten sak om hva som kan forårsake NHL… og en historisk erstatningsdom fra USA.

3 posts were merged into an existing topic: Insider småprat

A post was merged into an existing topic: Småprat