Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det var vel også slik jeg så det. Men det kan vel også være slik at Costa har flere å bli kvitt. Aktører i USA står vel klar til å ta mer av godsakene?

Sletter de kontroversielle innleggene her, flagg gjerne de jeg har oversett :slight_smile:

3 Likes

Har tenkt litt over det med inside kjøp. Sålangt har det ikke komt etter ASH selvom flere har forventet/håpet at dette ville skje når «alt» var ute…

I tilfelle det ikke kommer noen kjøp - hva tenker dere er årsaken da? At de har opsjoner og ikke gidder handle pga det - eller skal vi spekulere i at de ikke kan handle - fordi de fortsatt sitter på info de ikke deler? (Partner, oppkjøp, … fyll selv inn teorier)

Flere i Nano har mange ganger tidligere gjort innsidekjøp, selv om de har bøttevis av opsjoner, så det er vel ikke helt far out å tenke at de sitter på innsideinfo nå for tiden.
Hadde ikke vært feil hvis de sitter på info om de tingene du nevner! :slight_smile: :money_mouth_face:

Tja, for spekulasjonens skyld – kanskje innsendte søknader om Prime/BTD kan være en hindring for innsidekjøp…
Ellers tror jeg ikke vi kan forvente at innsidekjøp på noen tidspunkt uansett. De kommer om de kommer…

Kanskje regeneron vil kjøpe betalutin slik at de først kan behandle pasientene med det bispesifikke CD20 antistoffet, når pasiente får tilbakefall vil noen sannsynligvis mangle CD20 og de kan da behandle med betalutin slik at pasientene starter å utrykke CD20 og kan behandles med antistoffet igjen :grin: er ikke like attraktivt å gjøre det samme med rituximab når det er av patent

1 Like

Hvis det er slik det antydes her inne at det rekrutteres lett nye pasienter, så er det vel ikke usannsynlig at Nano innrømmes snarlige milepæler?

Siden markedet (algoer/roboter) ikke var fornøyd etter ASH data, så går det vel mot et nytt år med fall ned på 30 tallet igjen. Det satt langt inne å sette SL i går på deler av beholdningen, men klarer likevel ikke kvitte meg med resten på lav 70 selv om sunn fornuft sier selg…
Krysser fingrer for good news out of the blue.

2 Likes

Tragisk utvikling på det som skulle gi en veldig etterlengtet opptur.

Dette nedsalget og kursutslaget er for meg mye mer alvorlig enn vi har sett tidligere.

Noen dårlige nattesøvner pga mDOR har det blitt. Og mange runder i tenkeboksen.
Når vi ENDELIG så økt effekt kom dette og forringet mye.

Og det berører det mest fundamentale av alt. Betalutin fungerer ikke så bra som mange (meg Inkl) hadde håpet. Og det vil også gå kraftig utover prisen man kan forlange pr behandling. At så mange får tidlig tilbakefall er veldig bekymringsverdig. At vi skulle bli knust av Copanlisib på mDOR er nesten ikke til å tro.
Vi får håpe de oppdaterer på mDOR for CR- populasjonen utover vinteren.

Det var da fryktelig til 180 graders vending til dommedagsprofet? :wink:
Du er klar over at mDOR mest sannsynlig vil stige en god del ettersom tiden går?
Regner med du vet det, såpass inne på Nano er du.
Men opp til hver enkelt om man selger eller sitter :slight_smile:

4 Likes

Hvis du som ny bruker har tenkt til å bidra, så prøv å hold deg saklig.
Eller rettere sagt begynn å vær saklig. :slight_smile: jaja police osv …

1 Like

Fallet vi ser nå har ikke fundament i det fundamentale.
Nå kjøres aksjen av krefter jeg og min lommebok ikke er tjent med å kjempe imot.
Vi har sett dette svineriet før.
Gode ASH data/presentasjoner snus til et reint algo-helvete.

Det positive med støtter er at at mange vil oppfatte fallhøyden som svært begrenset (med mindre støtten faller) og da får man som regel en bounce. Så spørs det om markedet helt har mistet troen på NANO.

Akkurat DET tror ikke jeg, men historien har en tendens til å gjenta seg…og da er det forlokkende å selge på 70-80 og kjøpe tilbake på 50-60.
Ser jo på f.eks. ShareVille at det er stadig fler som tenker slik…og så langt har de fått smertelig rett.

He He

Det må være lov å være litt skuffet.

Da vi fikk Abstractet 1 nov så vi en kjempefin utvikling i ORR i Arm4. Det som dessverre må ha skjedd er at veldig mange av disse fikk tilbakefall etter bare 3 mnd etter første avlesning. Altså på 6 mnd oppfølging. Uflaks eller ikke.

Vi fikk også et utrolig slag i trynet på ASH17 når det gjaldt de 4 siste innrullerte i Arm1. Da ORR sank fra 80 til 68 i Arm1.

Derfor syntes jeg dette var leit.

Har vært en eneste stor skuffelse de siste tre årene, ingenting tyder på at skuffelsene er over

Da baserer du skuffelsen utelukkende på kursutviklingen regner jeg med? Pga kursen ikke står i 200,- så har selskapet ikke levert , skuffet osv osv…Lykke til videre

3 Likes

Nei…

Nei…

Du sier dette som om det er en dum ting å gjøre