Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Spør di som får vår medisin om di er fornøyd

Det regner jeg med, men skjønner ikke helt poenget?

Er jo flere som sitter med 50-70% avkastning på kort tid. Selvsagt skal disse ut nå, slik er det jo hver gang. Har full forståelse for at man tar litt risiko av bordet i disse tider.

Jeg trøster meg med at det først er nå sleksapet virkeligen kan snakke med investorer og diskutere de nye data som foreligger. Er jo svært liten tvil om at betalutin ikke får en plass i fremtiden.

4 Likes

Hva ellers en kurs utviklingen, er det ikke derfor en er på børs?
Hva er din grunn da tony?

Ja, må jo være det siden kursen ikke betyr noe

Nei.
Har ikke solgt noe men liker ikke fallet.

Sitter pent og pyntelig. Tåler fall til rett under 50 for den del, og har enda god tro på at det kan bli eksplosivt oppover.

2 Likes

Er ikke negativ, snarere tvert imot, men har solgt absolutt alt fordi jeg nå tror det blir mulig å kjøpe tilbake på 47-53 - nok en gang. De to siste dagene viser med all tydelighet hvor dette bærer. Vi liker det ikke. Vi har sett det før. Like greit å stå på sidelinjen når heisen tar turen ned i kjelleren. Personlig håper jeg nå på et dypdykk - og jeg tror det kommer til å skje - men jeg orker ikke ofre en kalori på å argumentere for hvorfor det skal skje.

1 Like

Einarsson på Radium gleder seg til å få Bravo i studio for å forklare mDOR. Han burde kanskje vurdere litt nøyere hvor sikkert han skal uttale seg om ting :slight_smile:

Til at du ikke orker å argumentere for hvorfor synes jeg du har skrevet en god del innlegg om akkurat det emnet i dag :wink:

1 Like

Kom endelig litt volum når aksjen nærmet seg støtten. Nå har vi enten blå dager i vente eller så deiser aksjen gjennom støtten. Kan neppe skylde på det fundamentale. Også DNB og ABGSC mente jo også at resultatet alt i alt var positivt. Trodde ikke det var mye urealistiske forventninger til ASH, men det må nok ha vært mer enn jeg trodde ihvertfall. I tillegg til antatt solid støtte ved 68 kr så har vi jo “regelen” om at en aksje stiger/faller i tre dager etter en resultatfremleggelse.

Du finner ikke et negativt ord om NANO fra min side.
Så greit er det.

Men, jeg er dritt lei å ta heisen ned

1 Like

Tragisk! #guntohead

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-68

1 Like

Nei…

Positivt med dem som har solgt. De vil ihvertfall ikke være på selgersiden i morgen og er nå blitt potensielle kjøpere istedet. Til en viss grad blir jo dette selvoppfyllende profetier. Mange vil unngå å være med på et dypdykk og selger seg ut, og nettopp denne tanken utløser dypdykket. For øvrig tror jeg sjansen er svært god for at støtten holder og vi får blå sluttkurser den nærmeste tiden. Kanskje podcasten også gir et bidrag i så måte.

1 Like

Vet du når den kommer?

Bor pent i mitt eget hus, ikke at du har noe med det å gjøre.
@Biffbacon ja jeg solgte en liten del av potten min, sitter enda med drøyt 95% av det jeg hadde da :slight_smile:

1 Like

Sitter og hører på den.

https://soundcloud.com/user-972208711

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet