Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Fond gjemmer seg bak samlekontoene og de har startet å kjøpe seg opp. Fremtiden er spennende.

9 Likes

Fra Q2 rapporten i år. Håper det drysser litt informasjon fra preliminary data read-out til aksjonærene. Men det er vel mye å håpe på, siden det er identifisert allerede at ASH er konferansen de sikter inn offentliggjøringen av data.

3 Likes

Kan du gi litt mer info og kilde på tabellen? Dette er veldig spennende og burde etterforskes mer :fire:

Det nederste fondet har for eksempel ~680 000 aksjer, og de har fått de så og si gratis!

Er de State Street-kontoen på 7.plass?

@Savepig dette vet jeg at du har etterlyst!

Det kan ikke være andre enn state street kontoene. Jeg er ute nå, men skal se om jeg rekker å grave det frem i løpet av kvelden.

At de ligger på plass 3 og 4 i fondene betyr vel en del det også vil jeg tro :blush:

2 Likes

Hvilke fond?:slight_smile:

OK, her kommer litt mer informasjon om disse fondene jeg nevnte tidligere i dag. Jeg mener at det å kunne identifisere og følge disse ut fra aksjonæroversikten, vil være svært interessant med tanke på hva de større tenker om NANO og fremtiden.

Det dreier seg om iShares som er en samling ETF (exchange-traded funds). Ingen hvem som helst som står bak; BlackRock Asset Management. Fondenes beholdning oppdateres i allefall 2 ganger i uken ( det jeg har fått med meg så langt).

Pr 9/8/2018:
Ageing Population UCITS holder NANO for USD 1,229,316.62
Healthcare Innovation UCITS holder NANO for USD 5,670,475.08
MSCI EAFE Small-Cap holder NANO for USD 1,528,984.18

I tillegg har jeg funnet et fond som hedger NANO:

Currency Hedged MSCI EAFE Small-Cap hedger NANO for et ukjent beløp

Det er helt sikkert andre aktører som både holder og hedger NANO som jeg ikke har funnet så langt, men det er uansett svært interessant å følge med på disse.

EDIT: Hadde vært interessant med en full aksjonærutskrift igjen. Det hadde vært nyttig i forhold til å identifisere andre aktører.

13 Likes

Er det ETFer så er det vel bare gjenspeiling/replikering av OSEBX/vekt, dvs. beholdningen av NANO går opp og ned ihht. indeks.

Poster?? Minner meg om denne dama, stort sett gutter her…

1 Like

ETF kan være både og. ETF er i deg selv bare en betegnelse på at fondet kan handles som en aksje, men inneholder en eller en samling assets.

1 Like

Ser Nano skal opp i 5000 kr pr aksje allerede neste år, så oppkjøp til ti ganger den prisen, altså 50.000 pr aksje.
Så står det skrevet på Shareville. Vet ikke helt hva man skal si til sånt, det er jo så dumt at skribenten umulig kan forventes å bli tatt seriøst?
Oppkjøpspris på ca 2500 milliarder.
Er det riktig å kontakte de med tvangstrøyer? :thinking: :joy:

Wow 50.000 per aksje! Nice!

3 Likes

Ikke sant!
Kan se ut som noen tror på det, nå er Nano i pluss :joy: :money_mouth_face:

2,6 milliarder på bok. Ja takk :smile:

Da har du 52.000 Nanoaksjer! (ikkelittmisunnelig…knurr) :money_mouth_face:

+25 hvis man skal være nøyaktig.
Rester fra traderantallet som henger igjen fra 68 isch.

Stockwolf skal bli milliardær han serru :smile:

Jeg kjøpte 600 til i dag, endelig kom penger jeg ventet på. Når jeg da vet jeg får tusen—ganger på ett år var valget lett!
Vet ikke, sånn ekstrem haussing høres ut som noen er desperat til å selge. Vi får hjelpe at han kommer seg ut

2 Likes

Jeg vil annta at dersom det skjer så blir vel opsjonene til de ansatte ganske raskt innløst, så må regne litt utvanning også :smile:

1 Like

Hvor mange pasienter tenker man Nano har behandlet til nå? første kom 21.juni. 3 uker tidligere ble Paradigme godkjent i Norge. Er det for mye å håpe på to-sifret innen utgangen av august? (Ikke at vi får noe updates på dette, men uansett artig å lodde stemningen.)

1 Like

Det er idag også 2 måneder siden Rek godkjente Archer-1 studien. Kan man snart begynne å håpe på FPD her også kanskje? Utrolig spennende høst foran oss nå. Nå må bare rekrutteringen gå etter guidede linjer, så vi slipper flere utsettelser.

1 Like

Er det ikke beregnet 0,3 pasienter pr mnd pr senter? Ved 20 sentre åpne er det da 6 i mnd, dette er vel statistiske beregninger gjort ut av tidligere studier.