Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Småprat (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff295786060>

Bor pent i mitt eget hus, ikke at du har noe med det å gjøre.
@Biffbacon ja jeg solgte en liten del av potten min, sitter enda med drøyt 95% av det jeg hadde da :slight_smile:

Sitter og hører på den.

https://soundcloud.com/user-972208711

Dette emnet er midlertidig stengt grunnet et høyt antall varslinger fra fellesskapet

Podcast episode 69 med Senor Bravo kommer i neste uke

Likte godt det Einarsson antydet. 75 - 90 dager etter PIM!!!

Han følte seg litt på tynn is her, men det var slik han hadde forstått reglene, og de skal få full klarhet i spørsmålet når Bravo gjester studio.

PIM rakettsteg 2 blir i så fall 8. eller 23. januar.

Hvis det stemmer det Einarsson sa om 75-90 dager fra PIM til neste steg, så kan det stemme ja!
Er det neste steget betinget markedstilgang i UK?
Samme som AA i USA?

Det er for tidlig å snakke om marked ennå, bravo har vært utrolig spesifikk på å bygge verdiene i selskapet og maksimere evt oppkjøp eller utlisensiering.
Dette er også en av grunnene til at jeg mener det snarlig kommer en emisjon, da de trenger penger for å komme til readout i 2020H1 også for å maksimere verdiene derfra.

Mener det blir feil og alt for tidlig å snakke om dette, uten at det virker fjernt og urealistisk.

Jaja…

Dagens DP

17:40:39 72,500 22 638 BATF
17:40:28 72,354 19 040 BATF

Det virker for meg som om PIM/EAMS er den raskeste veien til å kunne gi Betalutin til så mange pasienter som mulig, raskest mulig. Raskere enn både FDA AA/BTD eller EMA PRIME. Vi venter spent på hva Bravo har å si om dette i neste uke.

Fra nettet:

If a company receives a positive PIM designation, it will have to complete a clinical development programme before moving on to the second evaluation process – the EAMS scientific opinion assessment.

A company will be notified of a positive or negative scientific opinion within 90 days of the submission date. Positive scientific opinions will be published on the MHRA website.

Any drug provided through the scheme must be provided for free. When a drug included in the scheme receives marketing authorization, it will then be appraised for use by the National Institute for Health and Care Excellence (NICE).

The EAMS process can be supportive to a drug development strategy, as the EAMS endorsement provides an independent and objective evidence base review by a regulator and allows earlier engagement with payers in the UK.

Det står «within 90 days» men henvises også til 75 og 90.

Så det er ikke «sånn ca innen 90 dager» men helt spesifikt 75 eller 90 blank?

Eller…?

Dette innlegget ble rapportert av nettsamfunnet og er midlertidig skjult.

Tror flere, inkludert undertegnede, har en liten sekk med aksjer som blir tradet for å kunne utnytte de enorme svingningene i Nano.

Så får vi se hvem som til slutt er så heldig å sitte fullastet når en eventuell melding om partner eller bud kommer.

Hvis alle velger å selge 10% av aksjene så blir det 5 mill aksjer som skal finne nye eiere. Det som fremstår som en liten justering for den enkelte setter sterke spor etter seg i det store bildet.

Ifølge denne timeplanen som jeg la inn rett ovenfor ser det ut som 75 eller 90 dager blank

Edit: Det står on or before 75 or 90 days, så det kan være heller maks 75 eller 90 dager.

Jeg er ikke blåst nei. Alt jeg ber deg om er å regne selv, hva får du i burnrate? Får du det til å gå opp?
Jeg får det ikke til. Prøv selv siden du skal være så tøff.

Hva en ledelse guider er jo litt irrelevant, når det er tydelig det ikke går.

Ja jeg syntes også det fremkommer innen 90 dager før et selskap skal få et positivt/negativt svar. Men aner ikke…