Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Og han er ikke i Paradigme studien.

Opplever det som underlig at ikke flere holder på aksjene sine. Det er jo nå vi er på oppløpssiden. Betalutin viser ikke bare svært god effekt, men de har et revolusjonerende behandlingsregime med en svært god bivirkningsprofil. De som har sett og opplevd pasienter som nærmest går/ligger rundt som zombier på kreftavdelingene pga dagens behandlingsformer, vil forstå hvor unikt Betalutin er. Den påkjenningen dette medfører familie, samt de grusomme smertene pasientene opplever gjør meg helt overbevist om at Betalutin blir godkjent på grunnlag av QoL. Hver dag unna islolat, sykesenga og de kontinuerlige medisineringene, blir så uendelig verdsatt av pasientene. Det er først når man blir syk og innelåst på en lukket avdeling at man forstår hvor heldig de på utsiden av sykehusvinduet er. Pasientene vil hjem, og mest av alt slippe de grusomme bivirkningene. Min opplevelse er at investorer ser seg helt blinde på effekt. Betalutin er og forblir helt unikt pga QoL.

15 Likes

@InVivo Tror du trenger å jobbe mye med de tallene der. Du leser de ikke rett.

3 Likes

Enig med studenten.

Forklar meg gjerne hvorfor

Ja, det er noe i det du sier.

OSE er rigget slik at det skal være lett å herje med aksjonærene.

Husene bruker roboter for styring av kursen alt ettersom hvor man vil ha den, så gjør man opp via Dark Pools. Husene har garantert også sine deltakere på diverese aksjefora får sprite opp stemningen i positiv eller negativ retning alt ettersom hva de er ute etter å oppnå.

Samtidig oppnår man å få presset ut beholdningen til utålmodige eiere, og kan overta deres eierskap billigere.

Ved overtagelse av et selskap kan slikt få pågå over lengre tid, man hyrer inn noen hus til å holde kursen i sjakk, uansett nyheter som måtte komme, og får frustrerte aksjonærer til å selge seg ut.

Ved en slik strategi kan man spare store midler ved overtagelse.

Det er ikke rart at mange norske selskaper har gått på billigsalg ut av Norge.

1 Like

Du kan kanskje begynne med å forklare hvorfor du mener kun en av de med respons kan heve mdor?

1 Like

Det er tre pasienter i CR som etter all sannsynlighet tar MDOR opp til 13+ måneder igjen.

2 av de 3 har jo allerede passert 12 måneder. eller ser jeg feil på posteren kanskje? er de på 10 måneder?

Se litt lengre ned på waterfallplottet så ser du 2 til.

Ser det nå at det er 3 stk. Må jo printe dette ut og finne frem lupen! :joy:

1 Like

Som eddie money synger om: “I got three tickets to paradise”

image

Svart boks betyr det er personer som ikke er med i ORR og aldri kan bli med i ORR.
Oransj boks betyr det er personer som ikke er med i ORR, men kan bli med, de har fortsatt respons, og vi har 1 person med respons på 48-49% som er ny(eller endret) fra ASH 2017.
Oransj pil er de som kan endre mDoR til bedre resultat enn i dag, fra 9 til 12 måneder. Fra 12 til 18 måneder er det en fjerde personen med respons på 12 mnd avlesning også skal til 18, eller flere ORR som trekker opp.
Grønn pil peker på median i dag. Personen hadde ikke respons på 12 mnd avlesning, og teller dermed som 9 mnd respons.

*Edit, NANO oppgir mDoR basert på utregning via Kaplan-Meier. Jeg har pekt ut den midterste pasient som er endelig median når alle tall er gitt.

17 Likes

Oppklarende for min del. Takk

Har lagt inn kursalarm på 44…Håper den aldri gir lyd fra seg.

Den nette sum av 425 mill kroner verditap forårsaker stuntet som fiendtlige m.hus foretar seg i dag.

Trenger de med stålkontroll på Kaplan Meier for å vite om vi har bedring i mDoR fra om 3 eller 6 mnd potensielt. Mistenker at måten de regner personer med fortsatt respons, gir de større påvirkning. I så tilfelle tror jeg det er mulig med oppdatering og bedring innen 3 mnd.

1 Like

Det var @fish1430

1 Like

Slektskap? :thinking::thinking::thinking:

NANO er ned fra 89,70 til 60,75 på 1 uke.