Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Nordic Nanovector Småprat (NANO)

nano_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff2a4b850d0>

Kaller det for en nærliggende mulig trigger.
Dersom det er en person med tyngde er det vel absolutt en trigger?

Nei, tror ikke det. Det er data og FTD, AA som drar kursen. Og selvfølgelig en eventuell partner.

Jeg er enig, styreleder med historikk og tyngde er positivt og kan bli trigger.

I et bullmarked hvor Nano hadde vinden i ryggen og det jevnlig trillet ut gode nyheter, kanskje muligens. I dagens marked, null betydning.

Merkelig at det alltid dukker opp nye besserwizzere når kursen faller.

Det er som Spetalen sier, matematikken vinner alltid til slutt.

Med tid får man uttelling for sin tålmodighet.

Gambler på at bunnen er nådd og kjøpte litt på midten av 61-tallet. Har tung biotek- og mørketidsdepresjon så det kan vel ikke bli så mye verre…

#famouslastwordsosv

Hvis det er emosjonelt problematisk med dype opp- og nedturer i kursen er kanskje ikke biotek rett sektor å satse på?

“Depresjon” :wink:

Jeg tenker dette som en god kjøpsanledning. Har smurt magen, armer og håndflater med superlim og klamrer meg til masta mens limet fester seg.

Pain is temporary, glory is forever

Ord for dagen! :joy:

Dette innlegget ble rapportert av nettsamfunnet og er midlertidig skjult.

Hvis det nå er slik at det kan gå mot markedstillatelse i Storbritannia for Nano, ca 3 månder etter PIM, så skjønner jeg jo hvorfor disse fiendtlige angrepene kommer så betimelig. Det begynner å haste. Jo flere aksjer man kan erverve i forkant, jo mer sparer man på overtakelse. Sitt støtt i salen nå!!!

Det er ikke snakk om markedsføringstillatelse, det er snakk om ett early access to medicines scheme (EAMS) som varer fram til de får markedsføringstillatelse. Dette medfører at de ikke får betalt, men de får etablert bruken av legemidlet i Storbritannia. Det er uansett et kjempesignal til markedet om de får innvilget dette, det bekrefter alt de har jobbet med så langt.

Spørsmålet for oss er hvor fort NANO er klar til å søke, noen kunne kanskje sendt et spørsmål rundt forberedelse av slike søknader til radium. Bravo vil nok ikke si direkte om de har søkt eller ikke.

Fra ca når kan de ha søkt da?

Med andre ord, når kan vi muligens vente svar?

De kan søke før 10. desember og vil da få svar før 15. mars.

De fikk tildelt PIM den 25/10.
De hadde data klart i starten av november, om de valgte/velger å søke på det er det ikke godt å si, eller om de lar data modne seg mer.
Hvor lang tid det tar å lage en søknad er det heller ikke godt å si, men når en søknad er inne så tar det INNTIL 75 eller INNTIL 90 dager å få den behandlet.
Jeg har flere ganger vært for optimistisk på tiden ting tar mtp regulatoriske prosesser, så jeg velger å legge meg et håp om at de KAN velge å søke nå i desember, så de får svar innen mars er omme. Det er tross alt ikke lenge til :slight_smile:

En del roboter … men også noe med muskler

Har også prøvd å være en liten robot i dag.
Gikk ikke så bra, egentlig.:space_invader:

Da er det unnagjort. Jeg har byttet hele portisen på ultra lav kurs i dag. Bitt i det sure eplet og betalt kurtasje i dyre dommer. Har tenkt å ta skattefordelen på dette tapet på papiret i Nano. På nyåret skal aksjene over på ASK kontoen. Med alt det negative som skjer i Nano, blir man jo i tvil på egen dømmekraft. Men nå tar jeg tidlig jul og stresser ned.

Vurdere å gjøre som deg, dompa heila driden. Blir i overkant stress dette her.

Har finanskrisen fortsatt friskt i minne. Det var lite hyggelig å sitte i markedet da… :nauseated_face:

Er det ingrid eller noen av de andre personlighetene dine som snakker nå? :crazy_face:

Nei, the real me :see_no_evil: