Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ja, det er kloke regler som man kjenner til og anerkjenner, men som dessverre er så altfor lett å styre unna da man tenker at man befinner seg i en unntakssituasjon. Det er for lett å glemme at man aldri blir rik om man aldri tar gevinst, og heller ikke begrenser tapene ved å selge en aksje som faller selv om man mener den er undervurdert.

Dagens DP.

:41:04 63,344 50 499 BATF
17:41:04 63,196 50 793 BATF
1 Like

Dp over sluttkurs. Igjen. Takk for info, @Kappa3278

Kan disse dp aksjene nå ligge på forskjellige kontoer, før de overføres til en felles eier engang i fremtiden?
Eller vil slikt komme frem på listene til uka?

Noen som har en historikk over hvor lenge dark pool handel har foregått i nano aksjen? er dette noe som har startet nylig?

Har nok foregått over tid. Hugoil har postet om det tidligere. Oversikt har jeg ikke.

Selvsagt kan disse ligge på nominee konto leeeeenge. Vi som tygde på aksjonærliste for en god stund tilbake oppdaget State Street lenge før de kom på top20 listen. Kom da med en spekulasjon om at det kunne være samme eier bak alle state street kontoene. Ikke så lenge etterpå så ble en stor del av de slått sammen :grinning:

4 Likes

Pågått lenge.

Fun fact: 08.12.2016 så gikk tilsvarende 80% av volumet på OSE i darkpool. Så omsetningen var neste dobbel så stor som de fleste kunne se, og basere sine beslutninger på…

3 Likes

@Intendanten svarer deg her, solgte en liten andel nå nylig ja.
Ikke på grunn av trading eller kursutvikling, heller til tross for kursen.
Måtte selge en liten andel på grunn av private ting, var planlagt lenge men jeg trodde vi skulle se kurser langt over dette når Nano nå er kommet så langt.
Sitter dog igjen med drøyt 90% av det jeg hadde.

Hvis jeg får lov å synse litt om DP handlene, vil jeg tro det er overføringer til større kunder som robot-aktørene akkumulerer gjennom dagen.

1 Like

Synes du har en sterk og god filosofi, men jeg er av den mening at NANO er kraftig undervurdert av markedet, og ønsker å sitte med større andel i NANO til jeg enten går på en kjempesmell, eller får den betalinga jeg mener vil komme i selskapet. =)

6 Likes

Til inspirasjon

1 Like

14 versus 11,2.
Det som gjelder er likevel å ha bedre produkt enn konkurrentene.

1 Like

Algeta må ha truffet noe ekstremt for bare 2 år etter børsnotering inngikk de samarbeidsavtalen med Bayer verdt 4,8 milliarder
https://www.bayer.no/om-bayer/bayer-norge/om-bayer-i-norge/om-algeta/

Ny presentasjon på hjemmesiden ute i dag!

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Company%20presentation%20-%20Nordic%20Nanovector%20-%2001-12-2018.pdf

19 Likes

Synes det er en strøken presentasjon. Og ellers er det vel snuoperasjon i morgen?
" Kjempeopphenting på Wall Street - Nasdaq i pluss"

1 Like

Jeg tror at beskrivelsen om Bravo

Sitatramme
led its IPO on NASDAQ, and secured EMA approval of its lead asset.
Skal vi sende inn spørsmål om dette hvorfor Nano valgte ham som CEO? Sikre Nasdaq IPO penger til Humalutin og EMA godkjenning🥰

Forrige oppdatering(slide 26 jefferies presentasjonen):
image
Ny informasjon(slide 29):
image

Distributors var ikke nevnt. Noe som skjer her i bakgrunnen.

14 Likes

NANO fighting back. Bravo er ingen noldus.

1 Like