Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Var et tall som ble «slengt ut» av Einarsson på en podcast vel, så vet ikke hvor mye man skal legge i det. Selv regner jeg «konservativt» på 0.15-0.20 pr senter pr mnd.

1 Like

Jeg regner også med 0.15 pr mnd.

Om man regner på 0,15 pr mnd vil man ved full speed (80 sites) kunne innrullere alle på ca 11mnd. I mitt hode er det derfor fortsatt en fair chance på at guding kan bli justert i positiv retning, og at man kan si seg ferdig med innrulleringen høst/vinter 2019.

Jeg tror de sikter på det, og så avlese DOR 1H 2020 med innsending av søknad så snart de har analysert dataene (1H/2H20).

1 Like

Med priority review vil man også kunne korte ned behandlingstid fra 9 til 6mnd. Uansett hvordan jeg vrir og vender på det sier mitt hode at godkjennelse kommer i november 2020.

1 Like

Det legger jeg for min del utrolig lite vekt på.

1 Like

Hvor vil du egentlig med den kommentaren? Kan jo være andre som kan ha glede av det, eller ha nytte over å diskutere innrulleringstakten til selskapet?

3 Likes

For all del, hvis du får ut tallet fra selskapet så er det en metrikk å måle på som slett ikke skader. Men så tidlig som nå er det alt for mye laws of small numbers til at det har særlig verdi.

(Uten tallet fra selskapet blir det bare spekulasjoner og synsing, og de to kan fort være destruktive.)

Mente ihvertfall ingenting bad overhodet. :slight_smile:

3 Likes

Hvis noen lurer på når disse fondene la på seg som mest, var det rundt 10-16 juni dette år. Var jeg sikker på noe for et par år siden, når jeg kjøpte meg inn i NANO, er jeg ikke mindre sikker den dag i dag .

Edit: MSCI EAFE Small-Cap har ikke lagt på seg som beskrevet over

1 Like

image

Hvorfor er noen av handlene ikke registrert mot kjøper/selger her?

Ser ut som markedet har lite. tro på at det kommer noe nytt på q2?

Evig optimist som iallefall har troen i behold

Det er jo generelt lite nytt som skal forventes på q2.

Store kickeren er om ny CEO virkelig overbeviser på et eller annet.

Er vel mer av teknisk art tror jeg.
Dessuten kan den lett skyte mange % opp på mandag og tirsdag neste uke.

1 Like

Av en eller annen grunn er jeg litt optimist på hva som kommer på Q2 siden de hvertfall prøver å endre infopolicyen. Da tenker jeg at de oppdaterer generelt ift studier mm.

På den annen side har jeg tenkt dette siden august 2016 så jeg utelukker ikke at jeg er i kategorien “Naiv Idiot”.

9 Likes

I can relate. :smiley:

Same same

En del av infopolicyen var å oppdatere markedet på antall land som rekrutterer på kvartalspresentasjoner. =) Tror det er jokeren som noen frykter å andre håper på

Anar vi får en oppdatering på antall land og klinikker som er inkludert i studiet. Utover det, så forventer jeg ikke så mye som vil trigge kursen på selve Q2.

1 Like

Jeg forventer en meget offensiv CEO på Q2, som med klare ord forteller det demotiverte norske markedet hvor stort potensialet i NANO er og hvor nære de er til å lykkes. Hvis NANO har endret strategi i forhold til f.eks partneravtale bør dette også bli kommunisert av ny CEO på presentasjonen.

Eduardo Bravo er tross alt en CEO med erfaring fra lansering av et legemiddel OG salg av et farmasiselskap på CV’en. :rocket:

Hvorfor tok han over NANO?

Forventningene til Q2 er hos meg veldig høye.

12 Likes

En eller annen form for programerklæring fra han synes jeg man må kunne forvente.

2 Likes