Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Noe av poenget var å glemme det vi vet og tenke alternativt.
Som sagt, hva om? hvis at?

EDIT: Det var et hypotekisk tankeekspriment, og da er det mye man bør holde utenfor av hva man på nåværende tidspunkt vet.
Man bør holde de fleste muligheter åpne.

Hvis humalutin får vinger og flyr vekk fra Nano. Vil det ha betydning for kursen? Skrekk scenario er hvis betalutin får bein å gå på?

Beklager:) nå tar jeg helg. God helg.

1 Like

Det var fortsatt hypotetisk. Tror som deg heller ikke at skjer.

Ok. Det blir litt for mye eventualiteter til at det er verdt å dra tanken lenger for min del ihvertfall.

Det vil jo aldri skje, men bruk fantasien. Glem det du vet.
Hvordan ville et sånt tenkt scenario påvirket Nano?

Edit: Drit i nåværende situasjon og hva Betalutin og Humalutin er og kan bli. Tenk hva som kunne skjedd om Dahle forlot NN og tok med seg Humalutin over…

Her var det mye rart :slight_smile: Men bør være høyde for å lufte tanker, såfremt man ikke fremsetter det som sannheter.

My two cents: Når NANO opererer med “Emerging leader in cancer care” så tror jeg ikke det er Betalutin de tenker på. Beta er i boks ila 2år. Mtp at man dessverre ikke blir frisk av denne type kreft så tenker NANO lenger frem en dette. Archer = Gen 2. Humalutin = Gen 3.
Aldri verden om de selger arvesølvet på billigsalg, og det er nok grunnen til at vi er der vi er mtp aksjekurs.

Logger inn på TI.
Leser siste postene på småprat tråden.
Logger av TI igjen.

13 Likes

Tror du heller burde bruke energien din på å sette deg inn i hva som skiller Betalutin og Humalutin.

Murine antistoffer:
Styrke - Mindre går til ryggmarg.
Svakhet - allergiske reaksjoner ved gjentakende bruk.

kimeriske antistoffer
Styrke - gjentakende bruk.
Svakhet - Større opptak i ryggmarg.

Det er ca hvor langt min kunnskap strekker seg på området, ytterst begrenset med andre ord. Humalutin er et stykke unna, så ikke følt behov for å sette meg inn i det enda. Men sikkert noe kjøtt på benet som du/dere kan forklare med enkle ord og legge til.

1 Like

Uff. Tenkte bare å leke litt med et tankeekspriment.
Så blir ting tatt altfor seriøst…

edit: God helg!

Folk må senke skuldrene litt

9 Likes

Jeg har ikke vært aktiv her på en stund da Nano for min del var ferdigsnakket for ett år siden. Jeg åpner heller kista om 2-3år for å se om det er noe der.

Men når jeg nå sikker innom en tur i ny og ne må jeg si at det skremmer meg litt hvor “folkelig” nivået her har blitt.

Der vi tidligere førte tildels akademiske diskusser som hadde en reel interesse for aksjonærer i selvskapet, har nivået sunket til personangrep og paranoide “what if?” diskusjoner.

Klart en viss takhøyde må det være, men er det takhøyde en er ute etter så er det andre fora som er bedre egnet enn dette.

Jeg anbefaller folk som egentlig ikke har råd til å tape på biotech til heller å kjøpe ett fond ala:

https://etfdb.com/etf/XBI/

@pdx Jeg vurderer seriøst om det er noen vits i å betale for denne tjenesten om dette skal fortsette.

3 Likes

Pust med magen og bruk demp-funksjonen på småprattrådene. Pdx modererer mye strengere i fundamentaltråden og i ta-tråden.

Problem solved!

3 Likes

Oh Høyhet store Ramses. Det er ingen som tvinger deg til å være her…
Baserer du din oppfattning av TI til siste 12 timer bør du bla bakover og se på det igjen.

Ja, har lest langt bakover.
Jeg anser ikke meg selv som noen høyhet, det hele var ett rop om å få diskusjonene tilbake på ett mer aksjonærfaglig nivå. At du titulerer meg som eg høyhet klargjor ikke akkurat dette.

3 Likes

Dette startet tidligere i dag. Lørdag formiddag. 10-11 timer siden forrige innlegg. Null trafikk…
Er det ikke da takhøyde for å tenke litt utenfor boksen?

Dette er småprat- tråden…

@pdx? Kan du løfte en finger og bringe oss back to topic?

1 Like

Forslag til topic er kanskje forventninger til podcast og DNB konferansen til uka.
Annet enn fokuset på distributører nå er tatt med i selskapspresentasjonen, er det ikke så mye jeg lurer på. Og mistenker det ikke er en front de vil lette så mye på sløret enda. =)
Men repetisjon av at vi har et solid produkt, godt i gang med rekruttering til PARADIGME studiet, og veien til mål har få regulatoriske svinger igjen… Litt trygghet til markedet kan nok oppnåes der.

Noen momenter dere håper blir belyst?

1 Like

Selv kommer jeg til å følge podcast og konferanse på leit etter signaler og budskap som gir en pekepinn om hvor lang ørkenvandring vi nå kan påregne i påvente av solide nyheter. Ikke små ubetydeligheter, men solide nyheter. Det er av stor interesse uavhengig av om man er fullastet, ønsker inn eller ønsker ut.

1 Like

Jeg ønsker belysning av de forskjellige inntakskriteriene til studiene til PI3K-hemmerne og en del av de andre, ref Lisas utsagn i CC’ash om at 37-01 og en del av de andre studiene rett og slett ikke er sammenliknbare.

Jeg ser jo at noen av de har tidligere behandling med BTK-hemmere og PI3K-hemmere som eksklusjonskriterie, mens Nano ønsker disse pasientene velkommen med åpne armer.

Men - jeg vet ikke helt hva det vil si ifht økt “vanskelighetsgrad” på pasientene. Ser for meg det, i kombinasjon med at det er eldre pasienter kan ha en del å si for forventet median DOR, og at Betalutin DOR for pasienter med CR er ganske så bra.

3 Likes

Synes ikke at du skal klage på dette. Det går ganske klart fram hv a som er utgangspunktet for tankespinnet. TI er himmerike i forhold til ødelagte HO, og i en småprat-tråd bør det være litt takhøyde.

Håper alle har sendt inne sine spørsmål til Bravo. Einarsson kommer nok til å grille ham litt på mDOR, han sa i sist podcast at han hadde tatt grundig feil ifht. at dette ikke kunne falle :wink:

2 Likes