Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Kan jo bli enige om noen spørsmål som sendes “på vegne av” mange aksjonærer og interesserte på Tekinvestor?
Er Radium podcasten på onsdag?
For min del så kunne jeg tenkt meg å få noen gode svar og forklaringer rundt mDOR, både hvorfor, og framtidige forventninger.
Også spørsmål om planer for partneravtale, og søknader om regulatoriske fordeler.
Forventer ikke så mange direkte svar, men håper Einarsson kan få i gang en samtale rundt de temaer, så man kanskje blir litt klokere? :smiley:
Edit: @Dormancy hadde et godt spørsmål om PIM og EAMS på biotek chatten.

Jeg tenkte å spørre litt indirekte om EAMS søknaden, men usikker på om han vil svare på dette: «When you have PIM, the next step is applying for EAMS. This requires a great deal of regulatory documents, is this something Nordic nanovector already has prepared?»

Sender det nok inn uansett.

1 Like

Veldig bra!
Som jeg skrev over, selv om de ikke svarer direkte, så kan det godt åpne for en samtale rundt det, noe som kan gi oss interessant info uansett :slightly_smiling_face::+1:

De har standard svar for det “we do not comment on communication with regulatory authorities.” =/
Videre, når de har PIM, så blir neste steget scientific oppinion(SO), EAMS er senere.

En positiv SO gir EAMS så det er bare en søknad. Men spørs om han vil si noe som helst om det ja.

5 falt fra tidlig, 3 ville vært statistisk ventet. Det er årsak til hvorfor. Lavt nok tall til å kunne være ‘uheldig’. Spekulativt å tenke slik dog.
Siden der er 3 CR som følges enda som ikke er kommet til 3 mnd avlesning. 3 av 15(20%) CR har tidligere falt fra til 12 måneders avlesning(som gir 9 mnd DoR).
Fremtidige forventninger, så er det årsak til å håpe på forbedret mDoR, ikke garantert. Alle 3 må ha fortsatt respons til 12 måneder for at mDoR skal stige(51,2%). Eller en SD må gå over til PR og 2+(64%) må ha fortsatt respons. I siste tilfellet blir median respons 10,5 mnd.
Over 12 måneder mDoR kommer ikke til å skje siden der er 6 responser som sluttet til 18 måneder, og de da regnes som 12 måneder.
Altså er det per nå kjent 27 personer med respons som sluttet innen 18 måneder avlesning og blir telt som 12 måneder eller lavere. En annen ting å merke seg ved det, er at DoR ser ut til å ha skuffet med 18 måneder avlesning i denne oppdateringa også mot hva vi kunne håpet på.

NANO har gitt så mye tall at svært mye, inkludert sannsyneligheter, kan finnes i hva de har lagt frem nå. =)
*Obs dette er rene median beregninger, ikke noen kalkulasjoner rundt hva kaplan-meier vil vise.

2 Likes

DNB Nordic Healthcare Conference 2018
12. desember. Nordic Nanovector først ut

12 Likes

Anbefaler alle å høre første 15 min av siste Radium podcast. Tror vi har litt å glede oss til :grin:

Jaggu greide de sedvanlige m.husene å skape en ny sterk usaklig nedgang med sine byttekåte roboter.

Hvilken dag kommer svar på PIM og hvilken dag er neste for EMA avgjørelse?

Det er vel ikke slik at Ola Dunk begynner å gjennomskue det makabre spillet som foregår nå? Mister m.husene tilgang på ammo?

Når handler vel ikke Ola Dunk aksjer på OB, han sitter med fond.

Da er vi to :slight_smile:

Inn med en liten tradingpost på 750 aksjer på 59. Takk for mange gode TA-innspill @Nocturne & @Savepig.

1 Like

Vel, prøver bare å tenke logikk her @Montebello , jeg savner mark up fasen etter accumulation.
Får ikke volum til å stemme ifht. mark-up. Ja, vi hadde en fin stigning i noen uker, men vi hadde accumulation i 210 dager. (Hvis det VAR accumulation). Mark up / distribution stemmer ikke med tidsintervall. Så jeg anser dette som en “normal” korreksjon i starten på en opptrend.

Det stemmer også bra med det jeg skrev om Golden Cross i inside-TA tråden med eksempelet Funcom, som hadde en 32% decline før en 100% run up. Samme så jeg i Bitcoin perioden 2016-2017. GC i en fase hvor BTC var ned 30-40%.

Teorien er at de store agerer på GC med å akkumulere, men de skaper panikk først for å hanke til seg billige aksjer. Grunn til at jeg kjøpte på morgenen var at handelen så helt bisarr ut. 10 aksjer for å presse kursen ned i løpet av 10-15 min.

Jeg ser alltid på confluence for kjøp og 58 nivået hadde det ifht. både FIB nivåer og glidende snitt.
Krysser fingrene for at vi setter for HL på weekly denne uken men det er litt for tidlig å si.

OBS; dette er ingen anbefaling om kjøp. Gjør din egen analyse og ager kun ut fra det du selv har råd til å tape. Makroøkonomien er mildt sagt sketchy nå og kan føre til en større global korreksjon og da er desverre ingenting “beskyttet” for fall.

4 Likes

Jeg er helt enige i deres analyser, har vært gjennom akkurat det samme mønsteret i Nordic American Tankers, så det stemmer godt. Blir ikke nervøs av litt volatilitet.

1 Like

En liten lekkasje i dag. De største øker, og de under 50 har solgt ca 1,2 millioner aksjer.

5 Likes

Et positivt signal i dag: Volum Kjøp/Salg er 140 312/87 665. Vidner om interesse?

Ser ut som ROCHE trenger ny CEO.

Luigi.

4 Likes