Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

giphy%20(4)

2 Likes
4 Likes

“Nordic Nanovector-sjef Eduardo Bravo uttalte under DNBs helsekonferanse onsdag at det å åpne nok klinikker er den største utfordringen for selskapet. Fortsatt gjenstår det å åpne flere av de store klinikkene.”

Hvorfor tar dette her så lang tid? noen som har peiling på hvordan prosessen er med å få en site åpen for innrullering?

Vet ikke, men det lukter emisjon. Sammenlign tallene for hvor mange klinikker de har åpne nå, og hvor mange ekstra de ønsker å åpne.

2 Likes

Søkt…

Per 5. november var antallet 51 sites i 16 land. Hvor mange klinikker som er åpne idag vet vi ikke, uansett hvordan media velger å skrive om det. Selskapet oppdaterer kun tallet på kvartalspresentasjonene, ref. Paradigme-update i april:

Emisjon behøver ikke å være negativt. Da starter selskapet opp flere kliniske studier og får cash til å begynne og drive butikk.

3 Likes

51 er siste offentlige tall de gikk ut med, da alts[ 6. november p[ kvartalspresentasjon. Det er dette tallet de gjengir.

Null forståelse for hvilken sammenheng du sikter til her. Men registerer at du uten noen tilsynelatende sammenheng klarer å smelle inn emisjonlukt i din fjerde post om NANO.

7 Likes

Det har vært planlagt 80-85 sites siden 2016, det tar alltid noe tid før alle sentrene er startet, men betryggende at de følger planen :slight_smile:

Det ser ut til at enkelte driver med selvskading nå, godt hjulpet av manipulerende m.hus som DNM, PAS,ARC og XTX. Disse skal ha fyllt opp til dagens DarkPool oversendelse.

1 Like

Det har vært en fin-fin dag å akkumulere på, håper jeg. Det kan se ut som om aktører nå bytter ut aksjene for å starte på et generelt lavere nivå. Det vil antakelig forklare noe av nedgangen i dag?

Kursmessig er Nano en særdeles sørgelig affære on dagen. Selskapet leverer det de skal etter mitt syn, men markedet svarer med at det ikke er godt nok. Prøver bare å få tak i flere aksjer selv, da jeg tror Nano vil lykkes stort, bare ikke spør meg om når det skal skje…

Greit at den ligger på dette nivået --> lønn i morgen. Anser det som en tidlig julegave (nanoaksjer)

3 Likes

Radium podcasten ligger på nettet nå.

https://soundcloud.com/user-972208711

7 Likes

Måten Bravo beskriver teamet og viktigheten av riktig folk er særs oppløftende. Mannen vet hva han driver med. Meget god beskrivelse av Betalutin og data fra ASH. Aksjonærer bør kjenne sin besøkelsestid og lytte til podcasten.

5 Likes

Kjøpte alt tilbake i dag med snitt 59 og fikk en ganske hyggelig økning i NANOs på mine hender.
Dagens DNB konferanse roet mine nerver og jeg tør rett og slett ikke sitte lenger utenfor.
Det er rett og slett mer ubehagelig på utsiden av NANO, enn innenfor. Tenk det!
Jeg er fortsatt skremt av Kina, Trump, Putin & Co, men NANO er rett og slett for god til å være sant.
Jaja, deilig å logge på og se en noe fyldigere NANO beholdning.

16 Likes

Det er en strålende trade du har gjort der, som egentlig burde være en nobrainer ut i fra alle tidligere lignende erfaringer og chartet sånn det så ut på det tidspunktet du flagget.

Hatten av. :slight_smile:

1 Like

Takk for det @Savepig, men kan du være vennlig og forklare meg hvorfor vi ikke solgte alt til 83-86 før ASH og kjøpte tilbake 14 dager senere?
Vi visste så inderlig godt hva som lå i løypen, ikke sant?

Fin trade med bismak, men “note to self” er behørlig skrevet, men den er sikkert glemt ved neste korsveg. :joy:

1 Like

Man blir for forelsket i aksjen desverre

2 Likes

Da fikk vi bekreftet at State street er black Rock fond.

6 Likes