Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Dette visste uansett vi på tekinvestor, ingenting nytt. Men flott at det kommer i klartekst

Bravo er bunnsolid. Klar i budskapet han formidler!

1 Like

Og Black Rock var i sin tid et av de mest aktive short- fondene. Ting henger sammen.

1 Like

Hva Bravo gjorde i dag vedr Archer-1 og Paradigme…

tenor%20(2)

6 Likes

Smiler her. Føler det litt slik med Nano og PCI. Trader litt i PCi for å ta igjen noe av fallet fra 50, men tør nesten ikke står utenfor dersom raketten går. :slight_smile:

1 Like

Uten å ha sett presentasjonen berører Bravo det jeg opplever er det største usikkerhetsmomentet som gjenstår; klarer de å rekruttere raskt nok til å forhindre ytterligere utsettelser.

Det blir spennende fram mot Q4…

Hvorfor er folk så negative til podcasten på chatten? Eller er det bare de som står utenfor?

Hvordan ligger Nano an med finansene? (Jeg klarer ikke å henge med i svingene i forhold til emi rundt om)

“We have unbelievable data”.
“Surprised that the investors does not feel happier about the data”

16 Likes

Patetisk…

Fint hvis dere andre selger unna billig i morgen, ok?

Spanske Key opinion leaders synes dataene var så gode at de begynte å lure på om det kunne være sant :slight_smile:

8 Likes

Jeg tror ikke vi ser på data på samme vis som Bravo framer dem. Husk at vi har en medianalder i studie på 69 år. Det er sterkt at vi ser såpass respons!

11 Likes

Oppsummeringen vedrørende mDor var helt gull! :smile:

2 Likes

Da var det dagens DP.

17:41:15 61,184 20 843 BATF
17:41:03 61,367 21 747
6 Likes

Takker og bukker.

The best Podcast Ever …!!!

2 Likes

Ja fytti helvete det her var bra! Nå er det bare å legge aksjene godt ned på bunnen av skuffen og lene seg tilbake.

Forresten, passivt-aggressivt sammenbrudd på twitter. :stuck_out_tongue:

19 Likes

Sendte denne E post i dag til kompis som jeg overbeviste for noen dager siden om å investere i vår kjære NN:

https://soundcloud.com/user-972208711

Hopp hopp!

Noen tidspunkt som gleder ekstra i følgende link:

5:50

12:05

12:50

14.30 til 16:40

18:50

23:50

25:00

29.15

30:40

33:33

44:10 til 44:20

Hvor det står ett tidspunkt, så hør alt fra 10 til 50 sekunder fortløpende. Men, hele intervjuet anbefales – lynkurs for deg:-)

Regards
B.

3 Likes

Gleder meg til å høre. Bra dere er positive i motsetning til chatten :sunglasses: