Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

I år blir det aksjer i nano under treet?

Sterke krefter er satt i sving for å hamre ned kursen. Edderkoppene bak har selvfølgelig forstått at uansett hvilke triks som blir brukt, så får de ikke lurt aksjene fra de største aksjonærene. Vi har sett at de sitter og også akkumulerer. Nei, støtet må settes inn mot de små og svakeste. Det er enklest å skremme og psyke ut dem. Så derfor holde kursen vedvarende lav. Det er god medisin. Svake hender får liten tro på å tjene på aksjene sine, og gir de godvillig fra seg.
Er det noe håp da? Vanskelig å si. Ekspertene på denne type krigføring, har mange ess i ermet. Vi har sett mange i bruk.

Jeg skal ihvertfall handle i morgen så da blir vi kvitt litt flere aksjer som er i omløp.

1 Like

Har ikke lest chatten… Hva dreier skepsisen der om? Bekymring for fremdrift eller nyhetstørke en stund fremover?

Jeg syntes podcasten var super. Bravo ga meget tydelige svar vedrørende mDor. Viktigst kanskje at mDor for CR blir dårligst 20,7, men KAN bli vesentlig høyere.

Han ga også en ganske god indikasjon på når søknad om BTD sendes, nemlig når data er modnet ved at mDor på Lymrit er avklart. Det trenger ikke å være veldig lenge til så vidt jeg kan bedømme. tre-fire mnd? Når var avlesningstidspunkt for mDOR-dataene til ASH?

Bravo: “I would not change Betalutin for anything on the market”

Fikk lyst til å hive inn traderpotten min igjen i morgen, men har delvis rotet den inn i noe Funcomgreier… :joy:

2 Likes

Det ble også snakket om hvor mye tid de bruker på å svare på epost fra aksjonærene, det gjør de med glede men hvis folk bruker litt mer tid på research selv før de sender av gårde en epost, så kan Nanos tid brukes til mer verdiskapende arbeid enn å berolige aksjonærer. Det henger selvfølgelig sammen med bedre og klarere kommunikasjon fra Nanos side, noe de også snakket om.

4 Likes

Er ganske få nordmenn fra hans generasjon som snakker noe særlig godt engelsk.

Hvis alt dere fokuserer på er Einarsson sin engelsk uttalelse så håper jeg ikke dere har eller noen sinne får aksjer i Nano. God help us all

11 Likes

Det var noe om at 2019 blir begivenhetsløst og at disse søknadene ikke blir sendt inn før mDOR er modnet, og så ble det spekulert i at det kunne ta lang tid. Så kom vel litt emi-snakk opp igjen også.

MEN; jeg tror ikke man skal legge så mye vekt på det så lenge konsensus virker bra. Skal høre gjennom den selv nå :slight_smile:

2 Likes

Tjaaaaa. Hva slags misforståelser og feilbeslutninger?

Det er i all fall en feilslutning å tro at Einarsson sin engelsk i noen som helst grad påvirker NANO.

For en latterlig og uverdig kommentar.

1 Like

Hehe! Hør igjennom så du forstår hva vi snakker om å chatten dah :grin:

Hører nå. Kommet til at Bravo sier han tok jobben pga. “data” :sunglasses:

6 Likes

Konge podcast. Trengte denne.

Går for final approval i 2 og 3 linje :metal:t2:

Ikke undervurder verdien av et selskap som tar en medisin til markedet på egenhånd = 3.2 billion usd very cheap :ok_hand:t2:

10 Likes

Svarene til Bravo er en gave til oss langsiktige. Forhåpentligvis blir det roligere og mindre volatilt utover i 2019 om alle dag- og ukestradere kan finne seg andre jaktmarker :slight_smile: De traderne som nå vil ut, kan sikkert kontakte Blackrock så kjøper de dere ut til markedspris.

15 Likes

Jepp, og dagens prising er en vits ifht. potensialet i denne. Ca. 360mUSD?

image

2 Likes

Folk klager på denne podcasten? Den er jo bunnsolid. Bravo legger alle kortene på bordet, og jammen er det royal flush. At folk syter over at han svarer ærlig på året 2019 blir etter min mening for dumt. Er det noe man ikke trenger mer av i denne aksjen så er det håpløse forventninger om allverdens.

30 Likes

Chatten lærte vel at det NANO forventer å være på markedet når de guider. Og ikke i løpet av neste sekund pga etiske hensyn ved ikke statistisk signifikant dokumentasjon. Tror det må ha vært en stor overraskelse for mange. :roll_eyes:
Synes det var flott Malene var med på podcasten, en dyktig dame med betydelig erfaring. NANO teamet har meget solide personer på plass. Noe som ofte har blitt nevnt, men viktigheten av det blir nok gitt alt for lite tyngde.
Bravo skaper god stemning, men samtidig betydelig mer edruelig enn LC. Og tilsynelatende svært mye mer transparent fremgangsmåte.

3 Likes

Legger ved en fersk liten foil fra Actinium Pharmaceuticals presentasjon med oversikt over verdiskapning for radiopharmaceuticals ved fase 3 start og slutt, samt oppkjøpsverdi:

Edit: Legg merke til Algetas verdiøkning gjennom fase 3.

8 Likes

Gjennomsnittet i alder på passientene er altså 69 år. Den eldste har vært/er 87 år !! Det blir gitt en behandling og 1/3 av disse pasientene får altså complite response og er i fullt vigør etter 20,5mnd.
Det er jo som Bravo sier , at det er nesten ikke til å tro.

Det her lukter fugl :slight_smile:

12 Likes

Next in line;) ikke sikkert LC var helt på jorde.

5 Likes

Noen som har tilgang på PDF fra DNBs helsekonferanse, og som kan poste?
Eller om noen som.av dere som kan si om Bravo hadde med seg en visuell presentasjon ?