Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

En solid bly-boks skulle stoppe mye radioaktiv stråling.
Om du enda kan stå på ett ben, begge hender utstrakt, og så rolig bevege venstre hånds pekefinger til egen nesetipp, mens du sier alfabetet høyt baklengs, og hopper over hver tredje bokstav.
Da burde du ikke uroe deg for senskader. =)

Håper og tror selskapet vil informere om hvor mange pasienter som er rekruttert til studien til nå.
Er d et rimelig godt antall vil nok det alene være nok til å sette fart på kursen tenker jeg.
Det kan også gjøre at en del fond som sitter på gjerdet vil få litt investeringslyst

6 Likes

Ja, men hva er et rimelig godt antall? Tipper rekrutteringstakten vil være akselererende. Ting Tar alltid litt Tid i starten.

Kan aldri tenke meg at de rapporterer på antall pasienter når de på paradigme oppdateringen skrev at de skal informere om antall land og åpne senter kvartalsvis.

1 Like

Tviler på at vi får noe update på antall. Hvertfall ikke enda. Kanskje de åpner litt mer opp angående rekrutteringstakt ved q3/q4.

Er det forresten noen mulighet for at man slipper pressemelding om FPD i usa?

Sant, antall åpne sentre, og kanskje en vag indikasjon om hvorvidt de er fornøyd med rekrutteringstakten eller ikke er vel alt vi kan vente.
Hyggelig å se Tixis skrive herpå, antar du er HO sin @Tixis ?

5 Likes

Noe som drukna litt i disputten rundt radioaktive kilder igår var dette med Asia.
Er det noen som har gått litt dypere i dette og kan komme med noen betraktninger og ikke bare en link?

Er du Tixis fra HO?
Hvis ja, moro å ha deg her også, satt pris på mye av dine kommentarer på HO. :slightly_smiling_face:
Håper du hiver deg mer med og bidrar her også, på et trollfritt forum :+1::+1:

Yepp I am :slightly_smiling_face:.
Har lest mye men synes forumet er litt rotete og vanskelig. Sikkert bare fordi d er uvant :wink:.
Nå gleder jeg meg til onsdag og jeg håper d vil vise seg at jeg har god grunn til det.
Kan vel kanskje ikke bli verre enn d var før :sunglasses:
Håper vi får en del info som underbygger troen på suksess. Noe info om resultater får vi helt sikkert ikke. Det kommer først i desember.
Og ja håper vi slipper før mye tull her så skal også jeg skjerpe meg :wink:.
God søndag!

3 Likes

Er det noen her inne som skal på Q2 presentasjonen?

Syntes også det var litt rotete her til å begynne med, men når man lærer seg funksjonene så blir det enkelt. Man kan jo f.eks dempe trådene man ikke vil se hele tiden osv.
Du var jo saklig på HO, at man fyrer en salve til uredd, focuss osv er ikke til å unngå :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Gleder meg til Q2 nå, hva de kommer med og hvordan Bravo presenterer seg!

2 Likes

I fare for å kopiere @anon21766851 sin juiceliste, har jeg ila kvelden snekret sammen en mulig triggerliste for høsten 2018. Den er såklart svært spekulativ og i så måte kan man ende opp med at omtrent ingenting på listen blir realitet;

  • Archer-1 FPD: September
  • PRIME status: September/Oktober
  • Abstract Betalutin 3FL: November
  • Abstract DLBCL: November
  • Effektdata Betalutin 3FL: Desember
  • Effektdata DLBCL: Desember
  • Mulig partneravtale: Anytime

Oppdateringer på antall sites som innrullerer vil også kunne være en trigger, og vil bli oppdatert ved hver kvartalsrapport. BTD fra FDA og ny styreformann tror jeg ikke kommer før i 2019.

8 Likes

Edit: fixd! :grinning:

@anon21766851 Please add some juice :slight_smile: :moneybag:

Sluttkurs?

63,8

2 Likes

Dagen før Q2 så er det ikke mange som selger seg ned ser jeg. Det er omsatt 16723 aksjer til nå kl 11:58… Blir spennende nok en gang og benke seg foran skjermen å følge med i morgen :slight_smile:

2 Likes

Sjelden har vel denne passet bedre? :joy:

image

1 Like

Tenkte at det var litt kjøp av aksjer i dag, men å følge med på børsen i dag er jo verre enn å se maling tørke…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Få selgere og kjøpere idag, men det er balansert. Kan gå begge veier imorra på høyere volum. Kanskje Myna AS skal dumpe sine siste 120 000 aksjer imorra på høyt volum? Tiden vil vise…

1 Like