Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Ah. Sånt har utløst voldsomme bevegelser før.

Hva var den før endringen?

DNB manipulerer kursen🤭 Kontoen havnet på minus, og jeg fikk innen 14 sep å selge eller dekke inn. Jeg benyttet denlave kursen til å flytte fra nordnet investeringskonto og over til DNB. Skal snart flytte over til Ask med belåning.

40% . Det har den vært lenge. Rart de setter ned etter fast track

Men når skjedde dette? Sammenfaller det med det siste raset? Jeg lukter en sjelden trademulighet her

DnB voldtatt deg og du flytter over til dem? Er dette aksjemessig Stockholmsyndrom?

3 Likes

De satte den ned fra 40 til 30 den 4 sept.

D er bare for et par uker, til jeg har bestemt meg for hvor jeg skal ha ask.

Jeg fikk mail 31. August

akkumulerer litt i det stille her… om den skal opp ned eller i sirkler på kort sikt vet jeg ikke, men på lang sikt har jeg trua

Dette gir jo en gylden mulighet til litt større tradere som kan utnytte dette til det fulle. Synd for de som sitter belånt og som har måttet selge unna, men det er vel gjentatt så mange ganger nå at belåning er høy risiko uansett hva man måtte tenke om caset på lang sikt.

1 Like

Der tror jeg Savepig traff spikeren på hodet. Tror vi vel se en kortsiktig rekyl opp til 60 eller 61 kroner.
Kombinert med den negative analysen fra Investech skapte det et surt klima for Nano på kort sikt

1 Like

Negativ «analyse» fra Investtech har alltid vært et kraftig bullsignal i Nano.

Dessuten:
• Straks ny styreformann med internasjonale kvalifikasjoner
• Poster/abstract ASH offentliggjøres med komplett 20/100
• FPD i 2 FL

De som har flyttet rundt på midler (ut av Nano) har nå en kjempeinngang på lavere nivåer. Velkommen tilbake! :smiley:

1 Like

Hvor har du dette fra?
Har ikke fått med meg at det straks skal komme en ny styreleder, ei heller at det er en med internasjonale kvalifikasjoner?
Hvis dette er en antakelse fra deg, så er det greit å påpeke det, eventuelt legge ved link eller lignende.

Nåværende har sagt at han ønsker erstatter, og det er vel det vi vet.

Den gamle CEOen i Algeta, Andrew Kay, ble lenge trukket frem som en het kandidat som styreleder.

Nja, vi var en del som mumlet om han som CEO.

Men ja, jeg vil si han fremdeles er en kandidat til styreleder actually.

1 Like

Hei, @Oilimp, har du solgt deg ut eller? Nervøs for at Andrew Kay skal komme inn å ta over skuta mens du er borte? :wink:

(Neida, bare kødder)

Hehe, nei nei, har bare solgt en liten del som gikk inn i Pcib.
Tar mer enn gledelig i mot alle gode nyheter her i Nano, selv om jeg for en gangs skyld det siste året-ish ikke er all in her :smiley:

2 Likes

Hei!

Fra 30 mai

Sandnes ønsker å tre av slik at “selskapet kan rekruttere en ny styreleder med internasjonal erfaring og nettverk fra biotec-industrien som kan lede selskapet inn i neste fase av utvikling”.
Nominasjonskomiteen vil starte søket etter kandidater umiddelbart.
Nominasjonskomiteen foreslår også at Rainer Boehm velges som et nytt og syvende styremedlem i selskapet.
“Boehm har bred erfaring, både fra å utvikle små selskaper så vel som å lede store organisasjoner, forretningsutvikling og kommersialisering av kreftprodukter. Nominasjonskomiteen tror Boehm vil gi viktig erfaring og komplementere de øvrige styremedlemmene”, heter det.

Regner med at dette arbeidet er i sluttfasen

Er vel heller ikke utenkelig at Mr Boehm rykker opp som styreformann når man ser på den CV’n.

Mr Boehm is an oncology expert with nearly 30 years’ product development, commercial and corporate development experience working at Novartis, where since 2014 he has held the role of Chief Commercial & Medical Affairs Officer of Novartis Pharma (Switzerland). He has also held various other senior roles regionally and globally within the Oncology and Pharmaceutical divisions, including Executive Vice President, North America of Novartis Oncology in the US from 2005-2010.

During his tenure at Novartis, Mr Boehm oversaw the commercial launches of various oncology brands in the US and globally including Femara®, Zometa®, Glivec®, among others.

2 Likes