Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Takk for det, viktig å lese gamle meldinger om igjen ser jeg :slight_smile:
Dette var jo for ca 3,5 mnd siden, så de kan ha kommet godt på vei nå.
Kan fort bli en del interessante og positive meldinger nå før jul, allerede i november kommer vel abstract til ASH ut, og styreleder kan jo komme når som helst.
Får se om det er en trigger for kursen da, har moderert forhåpningene mine på den fronten når ikke markedet en gang klarer å ta til seg viktigheten med FTD…
Sitter uansett rolig her, har stor tro på at denne blir veldig bra på sikt-har allerede vært inne ca 18-20 mnd, så 2019-20 er ikke så lenge til.
( Min foreløpige tidshorisont i Nano :slight_smile: )

2 Likes

Er det ingen som stusser over at kursen faller mens utlendingene kjøper seg opp? Pleier det ikke å være motsatt?

Nei. Egentlig ikke. Utlendingene balanserer kjøpene etter antall selgere. Nøye kalkulerte kjøp. På den måten kan det pågå i månedsvis.

Nå har småsparere løpt over til Photocure en stund. En gavepakke til de som vil inn.

1 Like

Hadde jeg vært en utlending ville jeg hyret inn roboter til å presse ned kursen mens jeg tok imot litt lavere. :slight_smile:

En sånn volatilitet i kurs som man ser i NANO nå burde jo utløst panikkvolum, det skjer overhodet ikke enda.

image


image

2 Likes

Dette kan ikke poengteres hardt nok

Novartis har festet grepet rundt Nordic Nanovector, med eks Chief Commercial & Medical Affairs Officer som styremedlem og eks clinical program head, oncology global development at Novartis Pharmaceuticals i CMO Lisa Rojkjaer.

Hva skal Roche finne på da? :grin:

6 Likes

Wow, er både stochastics og RSI så lave alt? Hm… :smile:

Mange har store forventninger til nye ajourførte Lymrit data. I og med at Nano har begrenset label på Paradigme studiet lurer jeg på om ikke en CR på 25 og ORR på 68, både på (ny) Lymrit og Paradigme vil være nok til å være best in class og gi grunnlag for BTD. Dette vil gi de samme prosenter som i fjor.
Skulle dette scenarioet oppfylles blir det interessant å se markedets reaksjon.

7 Likes

Spesielt hvis de tallene dukker opp i sammenheng med “paradigmepopulasjonen” , som jeg er så oppsatt av.

Ja helt sykt faktisk.

Kan du gi meg en kjap forklaring av stokastisk og hvorfor det er en viktig indikator?

Litt off-topic, men Luigi Costa har nylig fått seg ny jobb som venture partner hos BB Pureos Bioventures.

6 Likes

Det er veldig langtifra off-topic om du spør meg. Har nemelig lurt på hva hans neste jobb ble :slight_smile:

Det interessante her er at dette er et biotek-investeringsselskap.

1 Like

Det var en sånn type jobb jeg håpte på at han skulle ta. Eventuelt ledende stilling hos BP. Da blir det å følge med på BB’s hjemmeside og investeringer i tiden fremover :slight_smile:

1 Like

Bellevue Bids for More Risk Capital - finews.com
https://www.finews.com/news/english.../30635-biotech-risk-capital-bellevue-pureos
Feb 12, 2018 - Bellevue therefore launched BB Pureos Bioventures, a venture capital fund that will invest in young, innovative drug development companies in …

BB Pureos Bioventures
Zürich Area, Switzerland
BB Pureos Bioventures is a new venture capital franchise to exclusively invest in private innovative drug development companies with a special emphasis on the next generation of biological drugs and drug formats. For Pureos, we have assembled a new team of venture managers, biotech founders, scientists and big pharma & biotech executives, with long-standing experience in biologic drug development, company building and healthcare investing, and a wide-spanning network. Pureos is a joint venture with the Bellevue Group, which has a long tradition of healthcare investing, and is one of the largest and most experienced healthcare investors worldwide.

Kanskje Pueros er litt for tidlig venture for NANO?
Da får de istedenfor sende Bellevue:)

Pureos Bioventures will be investing in private, innovative drug development companies primarily located in Switzerland, the UK, the European Union, Canada and the United States. The Fund will focus on companies developing the next generation of biologics which include therapeutic antibodies, engineered protein and enzyme drugs, cellular therapies, engineered viruses and bacteria, and DNA- and RNA-modifying technologies, using advanced molecular biology and biochemistry. The Fund will consider companies with programs in pre-clinical and early clinical stages and aims to stay invested during phases of highest value generation. The Fund will focus on indications with high medical need, as it aims to invest in the development of novel medicines to address diseases, which cannot yet be cured or sufficiently managed. BB Pureos Bioventures aims to take significant stakes (10–20%) and looks to be actively involved at the board level of its portfolio companies.

Mener NANO hadde en adresse og kanskje også et AG/gmbh i Zurich og at det hadde samme adresse som Puersos og Bellevue Biotech, som er Seestrasse 16.
Da skal du se Luigi ikke trenger engang å flytte kontorpult, siden han kanskje har vært samlokalisert…, og at det er grunnen til at NANO ikke lenger har denne adr.

Det er funny å se google maps på adressen til nano der nede. Vrimler av biotech og pharma i nabolaget.